Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku ei juo alkoholia?

Vierailija
26.02.2025 |

Miksi joku täysi-ikäinen, terveydentilasta ja uskonnosta riippumaton ihminen ei halua edes maistaa koskaan alkoholia. Se on ihan ymmärrettävää että kunnon lärvejä ei tahdo vetää ja kontata kotia, mutta pieni maistaminen esim ruuan kanssa, mitä pahaa siinä on. Melko ennakkoluuloista sanoisin. Kertokaa te, jotka ette ikinä juo ja tule juomaankaan.

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse alkoholia.

Vierailija
42/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ymmärrä miten joku ei voi polttaa tupakkaa tai käyttää huumeita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi minulle edes pienissä määrin. Aikoinaan bailannut ja käyttänyt runsaasti. Enää ei mene alas. Kuiva valkoviini ja gini aiheuttavat jopa puolesta lasillisesta välittömästi voimakkaan päänsäryn ja oksentelun.

Vierailija
44/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan siksi, että en halua. Miksi sinä et maista esimerkiksi pässin kiveksiä tai apinan aivoja? 

Vierailija
45/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia, koska minulla ei ole mitään syytä, miksi sitä joisin.

Vierailija
46/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi ihmetellä moista nykyaikana, kun alkoholittomuus on todella yleistä?

Vierailija
47/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi ihmetellä moista nykyaikana, kun alkoholittomuus on todella yleistä?

Alkohoilistille on mahdotonta ymmärtää, että kaikki eivät ole alkoholisteja. 

Vierailija
48/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vähän samassa sarjassa kuin mummojen kyselyt aikoinaan? Jokos sinä kahvia juot? Miksi sinä et kahvia juo? Otahan nyt kahvia, minä kaadan.

Vierailija
49/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin käyttänyt paljon useammin kuin nykyään, nuorempana riennoissa sitä aina oli tarjolla.

Nykyään vain hyvän pihvin seuraksi kaipaa hyvää tuhtia punaviiniä.

Vierailija
50/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa olen itse ollut täysi juoppo, mutta nykyään en käytä. Enkä todellakaan ole koskaan ihmetellyt, jos joku muu ei juo alkoholia.

Vierailija
51/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juoda hermomyrkkyä ? 

Vierailija
52/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään ymmärrä miten joku ei voi polttaa tupakkaa tai käyttää huumeita. 

Ehkä sellainen ihminen osaa rentoutua ilman näitä

Vierailija
53/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli niin hyvin sanottu ! 

Vierailija
54/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee paha olo ja väsymys tosi pienestäkin määrästä alkoholia. Jos juon vaikka yhden saunaoluen, olen valmista kauraa yöpuulle sen jälkeen. 

Alkoholi ei yksinkertaisesti sovi mulle - edes pienissä määrin. Olen nuoruusvuosinani käyttänyt hyvinkin runsaasti alkoholia, mutta noin kolmenkympin korvilla sietokyky alkoi madaltumaan ja nyt reilut nelikymppisenä en pysty ottamaan ensimmäistäkään. 

Vierailija
55/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli niin hyvin sanottu ! 

Ja kumottiin ketjussa lähes heti.

Vierailija
56/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa olen itse ollut täysi juoppo, mutta nykyään en käytä. Enkä todellakaan ole koskaan ihmetellyt, jos joku muu ei juo alkoholia.

En puhunutkaan sinusta, vaan ap:sta. 

Vierailija
57/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaa juoda alkoholia? En ymmärrä oikein, miksi pitää kyseenalaistaa se, ettei joku halua juoda alkoholia.

T. Ei -absolutisti

Ainakin keski-ikäset harrastavat alkoholipakotusta ja voivottelevat kovaan ääneen jos joku ei juo alkoholia. Se on luonnotonta, ettei viina maistu! Moni pitää alkoholia juomattomia ihmisiä kieroja, koska he eivät ole valmiita paljastamaan kännissä salaisuuksiaan kuten muutkin ihmiset. Sen lisäksi kuuntelevat ja painavat mieleensä toisten kännissä lipsauttamat salaisuudet.

Vierailija
58/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan siksi, että en halua. Miksi sinä et maista esimerkiksi pässin kiveksiä tai apinan aivoja? 

En heti tajunnut, että tässä tarkoitettiin noita ruumiinosia ilmeisesti ruokalajeina. :D

Vierailija
59/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En heti tajunnut, että tässä tarkoitettiin noita ruumiinosia ilmeisesti ruokalajeina. :D

Miten muuten kuin ruokana ajattelin päästä maistamaan apinan aivoja? Meinasitko tuosta vaan avata elävän apinan kallon, lipaista aivoja ja laittaa kallon kiinni? 

Vierailija
60/109 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on hermomyrkky. Se addiktoi, väsyttää, vie yöunet, pöhöttää, maksaa turhaan, lyhentää elinikää, estää minua saamasta orgasmia (olen nainen), sen käyttö hävettää, vie ulkonäköä huonompaan suuntaan, estää aamulla olemasta valmis auton rattiin, hakemassa teinejä keskellä yötä bileistä. Tässä tärkeimpiä, mitä olen miettinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi