Miksi joku ei juo alkoholia?
Miksi joku täysi-ikäinen, terveydentilasta ja uskonnosta riippumaton ihminen ei halua edes maistaa koskaan alkoholia. Se on ihan ymmärrettävää että kunnon lärvejä ei tahdo vetää ja kontata kotia, mutta pieni maistaminen esim ruuan kanssa, mitä pahaa siinä on. Melko ennakkoluuloista sanoisin. Kertokaa te, jotka ette ikinä juo ja tule juomaankaan.
Kommentit (109)
En itsekään ymmärrä miten joku ei voi polttaa tupakkaa tai käyttää huumeita.
Ei sovi minulle edes pienissä määrin. Aikoinaan bailannut ja käyttänyt runsaasti. Enää ei mene alas. Kuiva valkoviini ja gini aiheuttavat jopa puolesta lasillisesta välittömästi voimakkaan päänsäryn ja oksentelun.
No ihan siksi, että en halua. Miksi sinä et maista esimerkiksi pässin kiveksiä tai apinan aivoja?
En juo alkoholia, koska minulla ei ole mitään syytä, miksi sitä joisin.
Miten joku voi ihmetellä moista nykyaikana, kun alkoholittomuus on todella yleistä?
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi ihmetellä moista nykyaikana, kun alkoholittomuus on todella yleistä?
Alkohoilistille on mahdotonta ymmärtää, että kaikki eivät ole alkoholisteja.
Onko tämä vähän samassa sarjassa kuin mummojen kyselyt aikoinaan? Jokos sinä kahvia juot? Miksi sinä et kahvia juo? Otahan nyt kahvia, minä kaadan.
Olen aiemmin käyttänyt paljon useammin kuin nykyään, nuorempana riennoissa sitä aina oli tarjolla.
Nykyään vain hyvän pihvin seuraksi kaipaa hyvää tuhtia punaviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa olen itse ollut täysi juoppo, mutta nykyään en käytä. Enkä todellakaan ole koskaan ihmetellyt, jos joku muu ei juo alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään ymmärrä miten joku ei voi polttaa tupakkaa tai käyttää huumeita.
Ehkä sellainen ihminen osaa rentoutua ilman näitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli niin hyvin sanottu !
Mulle tulee paha olo ja väsymys tosi pienestäkin määrästä alkoholia. Jos juon vaikka yhden saunaoluen, olen valmista kauraa yöpuulle sen jälkeen.
Alkoholi ei yksinkertaisesti sovi mulle - edes pienissä määrin. Olen nuoruusvuosinani käyttänyt hyvinkin runsaasti alkoholia, mutta noin kolmenkympin korvilla sietokyky alkoi madaltumaan ja nyt reilut nelikymppisenä en pysty ottamaan ensimmäistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli niin hyvin sanottu !
Ja kumottiin ketjussa lähes heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa olen itse ollut täysi juoppo, mutta nykyään en käytä. Enkä todellakaan ole koskaan ihmetellyt, jos joku muu ei juo alkoholia.
En puhunutkaan sinusta, vaan ap:sta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa juoda alkoholia? En ymmärrä oikein, miksi pitää kyseenalaistaa se, ettei joku halua juoda alkoholia.
T. Ei -absolutisti
Ainakin keski-ikäset harrastavat alkoholipakotusta ja voivottelevat kovaan ääneen jos joku ei juo alkoholia. Se on luonnotonta, ettei viina maistu! Moni pitää alkoholia juomattomia ihmisiä kieroja, koska he eivät ole valmiita paljastamaan kännissä salaisuuksiaan kuten muutkin ihmiset. Sen lisäksi kuuntelevat ja painavat mieleensä toisten kännissä lipsauttamat salaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
No ihan siksi, että en halua. Miksi sinä et maista esimerkiksi pässin kiveksiä tai apinan aivoja?
En heti tajunnut, että tässä tarkoitettiin noita ruumiinosia ilmeisesti ruokalajeina. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En heti tajunnut, että tässä tarkoitettiin noita ruumiinosia ilmeisesti ruokalajeina. :D
Miten muuten kuin ruokana ajattelin päästä maistamaan apinan aivoja? Meinasitko tuosta vaan avata elävän apinan kallon, lipaista aivoja ja laittaa kallon kiinni?
Alkoholi on hermomyrkky. Se addiktoi, väsyttää, vie yöunet, pöhöttää, maksaa turhaan, lyhentää elinikää, estää minua saamasta orgasmia (olen nainen), sen käyttö hävettää, vie ulkonäköä huonompaan suuntaan, estää aamulla olemasta valmis auton rattiin, hakemassa teinejä keskellä yötä bileistä. Tässä tärkeimpiä, mitä olen miettinyt.
En tarvitse alkoholia.