Miksi joku ei juo alkoholia?
Miksi joku täysi-ikäinen, terveydentilasta ja uskonnosta riippumaton ihminen ei halua edes maistaa koskaan alkoholia. Se on ihan ymmärrettävää että kunnon lärvejä ei tahdo vetää ja kontata kotia, mutta pieni maistaminen esim ruuan kanssa, mitä pahaa siinä on. Melko ennakkoluuloista sanoisin. Kertokaa te, jotka ette ikinä juo ja tule juomaankaan.
Kommentit (158)
Minä juon, joku juo , tappaa ihmisiä, käyttää huumeita, on väkivaltainen muutenkin minä en .
Koska ei ole mitään järkeä vetää liuotinta aivoihinsa! Mä kyllä juon, liikaakin. Mutta en yhtään ihmettele niitä jotka eivät juo. Ovat mua älykkäämpiä.
Siksi että sinulla tyhjäpää-ap olisi elämässäsi edes jotain sisältöä kun voisit sitä ihmetellä sormi suussa ja toinen prseessäs.
Mulla on kaksi syytä. A) Rahat riittää vain kotitekoiseen kiljuun (hiivapaketti ja Pirkka sokeri yht. 2 euroa + 10 litaa hanavettä ja ämpäri) B) Mun maha ei kestä kiljua, menee kuralle...
Minä en voisi mistään hinnasta syödä mitään helvetin kasvismakkaroita, hyi helvetti, kuinka joku pystyy: eli sama kuin joku ihmettelee minun oluen juomista.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on myrkkyä.
Kaikki on myrkkyä, kukaan ei ole vielä hengissä selvinnyt. Toiset kuolee 20 vuotiaana ryyppäämseen, isäni on 70 ja juo arviolta 3 laatikkoa viikossa, vielä elossa ja harvinaisen hyvässä kunnossa jos vertaa muihin saman ikäisiin alkoholisteihin. Ei siitä edes huomaa, että juo sellaisia määriä.
Haluan elää terveemmin ja pidempään kuin äitini, jonka saattohoidin maksakirroosin vuoksi. Se kokemus vei viimeisetkin ajatukset alkoholin käytöstä.
Mikä on syysi ettet syö Hapansilakkaa?
Miksi et juo Partavettä. Mikä on syysi siihen ?
En myöskään ymmärrä miksi jotkut eivät käytä Peukkua tai Imppaa Liimaa.
Oi Miksi ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on myrkkyä.
Kaikki on myrkkyä, kukaan ei ole vielä hengissä selvinnyt. Toiset kuolee 20 vuotiaana ryyppäämseen, isäni on 70 ja juo arviolta 3 laatikkoa viikossa, vielä elossa ja harvinaisen hyvässä kunnossa jos vertaa muihin saman ikäisiin alkoholisteihin. Ei siitä edes huomaa, että juo sellaisia määriä.
Onko se joku tavoite elämässä että juo kolme laatikkoa kaljaa viikossa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on myrkkyä.
Kun tarkkoja ollaan niin edes päihteistä kaikki ei ole myrkyllistä. Kannabis on niin myrkytöntä ettei siihen ole kuollut yhtään ihmistä koko maailmassa.
Koska olen juoppo, tipattomalla nyt rielu 10 vuotta.
Ja olen juonut enemmän kuin suurin osa juo koko elämänsä aikana.
Alkoholisti täälläkin. Voin juoda kerran ilman ongelmia, mutta ongelmia tulee sitten joskus tulevilla kerroilla kun pääsen vanhan harrastuksen makuun. Ainut hyvän elämän takaava ratkaisu minulle on täysraittius.
Jäätelö ja suklaa on aina ollut minusta parempaa. Siksi.
Alkoholin kittaaminen kuuluu vain sivistymättömälle moukkaväelle, vesipäärahvaalle ja persupsykopatia-sairauteen.
Vesi on paras juoma. Ruuan kanssa ei sovi mikään muu juoma. Kauheaa jos pitäisi juoda olutta tai viiniä ruuan kanssa. Yök.
Käymisteitse valmistetut alkoholituotteet ei sovi minulle. Huono olo jo yhdestä annoksesta ja seuraava päivä on aivosumua. Tislattujen kanssa ei ole suoraan tuota ongelmaa, mutta en nyt näe syytä vetää rommia aterialla, vaikka grogi olikin merimiehille tarkoitettu annos.