Nuorten kauniiden naisten keskuudessa nostaa päätään kotirouvailmiö, jossa nainen hankkii elättäjämiehen ja jättäytyy pois työelämästä.
Nuorten kauniiden naisten keskuudessa nostaa päätään kotirouvailmiö, jossa nainen hankkii elättäjämiehen ja jättäytyy pois työelämästä. Tässä on omat etunsa ja tietty arvokkuus.
Itse juon tässä juuri juhlamokkaa ja syön fatzerin sisinstä. Ekaa kertaa yökylässä DI-miehen luona. Rikas elämä olen valmis.
https://www.aamulehti.fi/kolumnit/art-2000011049870.html
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla kotiherra. Olen taitava kokki, ja siivoan.
Mä voisin haluta diilin. Olen hyvällä eläkkeellä, ikää yli 50v, seksi ei kiinnosta ja enemmän kuin mielelläni sallin, ellen kehota, rakastajattaren hankintaan. Mutta sinä voisit asunnon, ruoan ja taskurahan eteen tehdä kotityöt, kasvattaa mun teinin ja pissittää fifin 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet vanhemmista kokevat tehtävänsä kotona lasten kanssa hyvinkin mielekkääksi ja antoisaksi.
Kyllä. Ongelma ei ole siinä, etteikö esim. lapsien kasvatus olisi antoisaa. Ongelma on siinä, että se mies, joka tuo elannon on se suurin riski. Entä jos mies alkaakin käyttäytyä väkivaltaisesti, harjoittaa esim fyysistä, henkistä tai taloudellista väkivaltaa? Nainen ei saa päättää mistään raha-asioista tai mennä mihinkään. Tai entäpä jos mies alkaa pettämään? Millä rahalla nainen kolmen muksun kanssa lähtee ilman rahaa ja töitä? Tai mitä jos mies päättää yhtäkkiä erota? Millä rahalla nainen taistelee omasta oikeuksistaan, lapsistaan ja lapsiaansa elättää? Tai entäpä, kun lapset on jo täysi-ikäisiä ja muuttaneet omilleen ja silloin mies päättää erota? Millä tavalla nainen löytää 50v ikäsenä töitä ilman koulutusta ja työkokemusta? Millä
Ihmiset kun varautuisivat kaikkeen muuhunkin elämässä näin perukuleen perusteellisesti.
Vielä kun nämä laatilehdet löytäisi jostain dataa näille väitteilleen.
Muutama huomionkipeä influensseri ei kerro mistään muusta kuin siitä, että epätavallisella tarinalla saa helpommin huomiota somessa.
Noloa miten te kotiakat luulette olevanne ARVOKKAITA vaikka teillä ei ole edes ihmisoikeuksia! :D teitä saa mätkiä miten lystää ja olette pelkkiä miestenne leluja. Pelkkiä seksiin ja palveluksiin käytettäviä maksullisia reikiä. Asemannehan ei eroa mitenkään seksityöläisestä, paitsi että seksityöläiselläkin on oma nimi jäljellä. Teillä ei ole raukat edes omaa minuutta. Pelkkiä kaulapannassa olevia elukoita.
Miehet nauravat räkäisesti kotiäideille. Olette arvottomia, eikä yhdessäkään miesten hallitsemassa perhemallissa tyttöjä haluta syntyvän koska olette ARVOTTOMIA. Ei kukaan halua kasvattaa pyllistävää seksilelua joka on pelkkä taloudellinen taakka kaikille, ja joka ei edes jatka oman sukunsa nimeä vaan appiukon.
Te heikennätte kaikkien naisten asemaa, tollot. Hauskinta on miten vaimot on aina arvostelemassa vähäpukeisia naisia, vaikka itse voimaantumat ihailemalla nimenvaihtoa joka merkitsee että olet pantava nauta.
Vierailija kirjoitti:
Noloa miten te kotiakat luulette olevanne ARVOKKAITA vaikka teillä ei ole edes ihmisoikeuksia! :D teitä saa mätkiä miten lystää ja olette pelkkiä miestenne leluja. Pelkkiä seksiin ja palveluksiin käytettäviä maksullisia reikiä. Asemannehan ei eroa mitenkään seksityöläisestä, paitsi että seksityöläiselläkin on oma nimi jäljellä. Teillä ei ole raukat edes omaa minuutta. Pelkkiä kaulapannassa olevia elukoita.
Miehet nauravat räkäisesti kotiäideille. Olette arvottomia, eikä yhdessäkään miesten hallitsemassa perhemallissa tyttöjä haluta syntyvän koska olette ARVOTTOMIA. Ei kukaan halua kasvattaa pyllistävää seksilelua joka on pelkkä taloudellinen taakka kaikille, ja joka ei edes jatka oman sukunsa nimeä vaan appiukon.
Te heikennätte kaikkien naisten asemaa, tollot. Hauskinta on miten vaimot on aina arvostelemassa vähäpukeisia naisia, vaikka itse voimaantumat ihailemalla nimenvaihtoa joka merkitsee että olet pantava nauta.
Ohhoh mitä tekstiä. Onko sulla kaikki hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun nämä laatilehdet löytäisi jostain dataa näille väitteilleen.
Muutama huomionkipeä influensseri ei kerro mistään muusta kuin siitä, että epätavallisella tarinalla saa helpommin huomiota somessa.
Kotiakkailu on naiseuden universaali normi eikä siinä ole mitään epätavallista. Naurattaa miten te typerät akat luulette olevanne erilaisia, vaikka olette vain maailman naisten kanalaumaa.
Yksikään maa ei toivo tyttöjä, koska roolinne kotona on surkea. Kukaan ei arvosta teitä. Kaikki miehet pettävät ja miehet sallivat naisiin kohdistuvan väkivallan. Eli se siitä arvostettavasta rakkaudesta ;)
Miksei muuten miehet jättäydy kotiin jos kerta valinta on niin ihanan oma? :) Miksei miehet vaihda nimeä, käytä huivia ja jää kotiin? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te heikennätte kaikkien naisten asemaa, tollot. Hauskinta on miten vaimot on aina arvostelemassa vähäpukeisia naisia, vaikka itse voimaantumat ihailemalla nime
Tajuatko että näin te puhutte vapaista naisista? :D Ettepä te silloin kauhistu. Huorittelut on silloin ihan sallittua.
Tajuatko sinä, että miehet vihaavat naisia? Teillä ei ole maailmassa mitään oikeuksia eikä tyttöjä haluta syntyvän. Mikä teidän kotiakkojen on vaikea tajuta näissä FAKTOISSA? Akkailu on arvotonta, eikä vaimoilla ole Suomessakaan ollut mitään oikeuksia. Te olette pelkkiä käytettäviä reikiä.
Miesten naisvihasta on lukuisia tutkimuksia ja tilastoja :) Sekin on fakta että tyttöjä ei haluta koska ette jatka nimeä, että se siitä ihanasta heteroperheestä ja avioliitosta.
Ota jotain vastuuta sen sijaan että syytät naisia jotka näkevät faktat eivätkä ole tuollaisia aivottomia vaimobimboja.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen nainen saa itse päättää kotirouvaksi ryhtymisensä, kun se on mahdollista.
Olen huomannut, että eniten kotirouvia kadehtivat etenkin naiset, joilla itsellään ei ole nykytilanteessakaan, eikä edes ole koskaan ollutkaan mahdollisuuttakaan vaihtoehtoisesti ryhtyä kotirouvaksi miehensä elätettäväkseen.
Aivan pariskunnan keskinäinen yksityisasia, jääkö puoliso kotiin vai meneekö töihin. Ei kuulu muille.
Sulla on 23 kateellista alapeukuttajaa.
Vierailija kirjoitti:
Lesbo-suhteissa pyllistetään vuoroviikoin, jos on siis tasa-arvoinen suhde. Esim: parillisina viikkoina miestä esittää(ja sträppärillä touhuaa) lesboA ja parittomina lesboB.
Nuoret naiset haluavat laittaa ruokaa ja pitää huolta kodista. Nuoret naiset ei enää halua korkeasti koulutettua miestä. Tavallinen duunari kelpaa.
Keski-ikäisten muijien aivopesu ei onnistunut. Nuoret naiset haluaa hoitaa kotia, ei luoda uraa.
Selkeästi tämä yksi keskusteluun aggressiivisesti osallistuva henkilö ei voi kovin hyvin. Suosittelen vähintään keskusteluapua ammattilaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi kotiäiti, joka ehti olla töissä ennen lapsia, mutta ei kerääntynyt eläkettä tarpeeksi eli kansaeläkkeen tulen saamaan.
Mies jätti toisen naisen takia viidenkympin kriisissään.
Taaksepäin en itse voi mennä aikakoneella, mutta nuoremmat, miettikää tarkkaan, mihin sitoudutte. Ei ole mitään takeita, ettettekö joutuisi yhtäkkiä jätetyiksi. Ja sitten on liian myöhäistä katua.
Puolet kuuluisi minulle jos mies jättäisi. Siinä suhteessa ei pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisten muijien aivopesu ei onnistunut. Nuoret naiset haluaa hoitaa kotia, ei luoda uraa.
Nuoret ovat palanneet arvojen ääreen. Millä oikeasti on merkitystä. Kunhan huolehtivat eläkkeestä/ sijoituksistaan, en näe tuossa mitäänn pahaa.
Entäs eläke? Kotirouvan arvokas työ ei kerrytä eläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Nostaa päätään = ennen noita oli 0.01% ja nyt 0.02%.
Itse tunnen pelkästään kaikenikäisiä suomalaisia kotirouvia mukaan lukien itseni.
Vierailija kirjoitti:
Sellaselle naiselle joka luumuaa miehensä lompakolla on olemassa muukin nimitys kuin rouva;)
Demaripiruiksihan noita on tavattu kutsua...
Se on kiva sitten kun ero tulee. Yhteiskunnan elätiksi joutuu. Ei ammattia, ei eläkettä. Asumistukea, työttömyystukea yms. Sitä kohden? Fiksua.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässä aikanaan harva torpparin eukko oli kaunis. Missityypit kelpasivat hoviin asti, kun niitä on vain 5% naisista. Elokuvat vääristävät.
Eivät kaikki kauniit naiset valitse miestään varakkuuden perusteella
Entä miehelle?! Ensin nainen jää omasta tahdostaan kotiin ja päälle pitäisi palkka maksaa? Wtf?! Tuohan on nimenomaan NAISTEN unelma