Kun häpeä vartalosta estää rakastelusta nauttimisen
Olen jo aikuinen nainen, lähempänä neljää- kuin kolmeakymppiä, mutta en pääse yli vartaloni häpeämisestä ja vertailemista. En ole ylipainoinen, mutta silti näen vain selluliittiä ja epäkohtia. Haluaisin nauttia seksistä ja parisuhteesta, mutta pelkään jatkuvasti ja se estää minua vapautumasta. Vaatteet päällä olen ihan itsevarma ja hauska ihminen, mutta sängyssä en. Miten tästä pääsee yli? Muutenkin kuin aina pimeässä?
Onko kellään vastaavia tuntemuksia?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljamahat,harvatukat pienellä nakillaan julistavat että vain mallimittainen nainen kelpaa, pieni ristiriita! Kattoisivat peiliin.
palsta läski mamma suuttu.
Voin miehenä sanoa että ne miehet joilla on tarve haukkua muita on juuri näitä kasvottomia taikinanaamamiehiä kenellä on itsellään kaljamaha ja Seppo Taalasmaan hiustyyli. Jostain syystä hyvinvoivilla ja hyvän itsetunnon omaavilla miehillä ei ole samanlaista tarvetta lytätä muita pönkittääkseen itseään.
Ja naisille:
Jos mies haluaa sinua niin sillä ei oikeasti ole väliä että roikkuvatko rinnat, onko sinulla selluliittia tai raskausarpia. Jämäkkä seisokki kertoo että olet oikein hyvä juuri sellaisena kuin olet.🙂
Voivoi, ei tunnu naiset pääsevän sinuiksi itsensä kanssa. Niin että ymmärtäisivät mitä autuutta he pystyvät miehille antamaan. Ap:n ainoa ongelma onkin korvien välissä, vartalossa on tuskin mitään vikaa. Minä olen oppinut sen ettei saa yrittää kaunista joka puolelta paklattua, vaan pitää etsia tavallisia naisia. Tavallinen luonnollinen nainen on petipuuhissakin luonnollinen, eikä mikään feikki.
Kyllähän alusvaatteisiinkin kannattaa kiinnittää huomiot, mutta ainakin minä tykkään naisesta joka on luonnollinen myös sängyssä. Siis minulle kauniit alusvaatteet ovat kiinnostavia riisua tai sitten haluan nähdä kun nainen ne itse riisuu.
Oikeasti, ei rumaa alastonta naista edes olemassakaan. Joskus olen toki nähnyt rumasti pukeutuneita naisia, mutta se vika on kahdenkesken helppo korjata, ottamalla vaatteet pois.
Peräaukko hävettää. Sitä ei mielellään näytä.
On vastaavia tuntemuksia ja minä olen jo 44. En ole ylipainoinen kuten ei ole aloittajakaan, mutta ällöttävä muilla tavoin. Luovutin jo vuosia sitten, minä olen ruma ja rumemmaksi muutun päivä päivältä, eikä tähän mikään auta.