Kamalat silmäpussit ja rypyt 33 vuotiaana!!
Miten pääsee eroon? Elän terveellisesti, paitsi nukun välillä huonosti. Lisäksi jatkuvasti nenä vuotaa ja silmät voiko aiheuttaa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Niin, olisit käyttänyt otrivinia niin olisit sileä ihoinen!
Mun iho on sileä ongelma on nuo silmän aluset
Mulla on ollut lapsesta lähtien isot silmäpussit ja teinistä lähtien naururypyt. Ei ne mua haittaa.
Siis luulet eläväsi terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut lapsesta lähtien isot silmäpussit ja teinistä lähtien naururypyt. Ei ne mua haittaa.
Ei muakaan mutta moni kysyy usein olenko nukkunut hyvin ja se ärsyttää ,lisäksi myös tummat silmanaluset. Meikkiä jos niihin laittaa menee vaan paakuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkäs sille sitten voi jos geenilotossa syntyy yksinkertaisesti rumaksi.
Geneettistä. Tsemppiä nyt ikäkriiseilyyn, kyllä se siitä.
Vaikuttaa ja voi vaikuttaa hyvin paljon. Sinulla on joku allergia/yliherkkyys. Jatkuva nuha voi tehdä niistä vanhemman näköiset. Välillä posket ja silmät turpoaa ja venyy ja kun turvotus laskee, iho rypistyy. Iho palautuisi siitä normaaliksi sileäksi, mutta ei ehdi, jos altistus on jatkuvaa.
Yritä selvittää mikä se allergia on ja hoitaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkäs sille sitten voi jos geenilotossa syntyy yksinkertaisesti rumaksi.
En ole ruma
Vierailija kirjoitti:
Eli voi ottaa sen asenteen ettei asialle voi tehdä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa ja voi vaikuttaa hyvin paljon. Sinulla on joku allergia/yliherkkyys. Jatkuva nuha voi tehdä niistä vanhemman näköiset. Välillä posket ja silmät turpoaa ja venyy ja kun turvotus laskee, iho rypistyy. Iho palautuisi siitä normaaliksi sileäksi, mutta ei ehdi, jos altistus on jatkuvaa.
Silmät venyy :D siis IHO venyy silmien ympäriltä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Nenä vuotaa jatkuvasti sisällä ja ulkona
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole ikäkriisi, musta on ihana olla päälle 30v.
Allergiat tosiaan aiheuttaa yleisesti silmäpusseja ja silmänalusryppyjä, ja siihen viittaa nuo nenän ja silmien vuotamisetkin. Eli voisit koittaa selvittää, mille olet allerginen ja hoitoa tarvittaessa. Tosin eipä aina noihin mitään ratkaisua löydy, itse olen tutkituttanutkin ja tiedän mille olen allerginen (mm. eläimet, useimmat siitepölyt, homeet, ruoka-aineista suuri osa vihanneksista ja hedelmistä), mutta aina mulla niitä oireita on vaikka kuinka välttäisin allergeeneja. Olen vaan hyväksynyt että jonkinasteinen "nuha" mulla on sitten aina, ja sen mukana tuo turvottelutaipumus ja atopiaa jotka aiheuttaa ohuiden ihoalueiden kuten silmänympärysten rypistymistä. Pienin kiusa ne rypyt ja silmäpussit lopulta on.
Vierailija kirjoitti:
Silmäpussien muodostuminen voi olla toki myös geneettistä. Tällöin silmän alapuolelle saattaa kertyä liiallista rasvaa joka ajan mittaan alkaa pussittamaan. Mikäli silmäpussit johtuvat liiallisen rasvan kertymisestä eivät kotihoidot valitettavasti auta.
Silmäpussit ja silmien turvotus puolestaan johtuvat useimmmiten vähäisestä vedenjuonnista, suolaisen ruoan nauttimisesta, vatsallaan nukkumisesta tai vain huonosti nukutusta yöstä.
Ikä alkaa tehdä tehtävänsä. Sinulla on varmaan vähän huonot geenit jos kerran terveellisesti kuitenkin elät.
Vierailija kirjoitti:
Allergiat tosiaan aiheuttaa yleisesti silmäpusseja ja silmänalusryppyjä, ja siihen viittaa nuo nenän ja silmien vuotamisetkin. Eli voisit koittaa selvittää, mille olet allerginen ja hoitoa tarvittaessa. Tosin eipä aina noihin mitään ratkaisua löydy, itse olen tutkituttanutkin ja tiedän mille olen allerginen (mm. eläimet, useimmat siitepölyt, homeet, ruoka-aineista suuri osa vihanneksista ja hedelmistä), mutta aina mulla niitä oireita on vaikka kuinka välttäisin allergeeneja. Olen vaan hyväksynyt että jonkinasteinen "nuha" mulla on sitten aina, ja sen mukana tuo turvottelutaipumus ja atopiaa jotka aiheuttaa ohuiden ihoalueiden kuten silmänympärysten rypistymistä. Pienin kiusa ne rypyt ja silmäpussit lopulta on.
Olen aina luullut että mulla on se vasemotorinen nuha. Voiko sitä hoitaa jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Ikä alkaa tehdä tehtävänsä. Sinulla on varmaan vähän huonot geenit jos kerran terveellisesti kuitenkin elät.
En tiedä. Olen muuten terve, en sairastele juuri koskaan, ei juuri mitään sairauksia, paino ei nouse helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmäpussien muodostuminen voi olla toki myös geneettistä. Tällöin silmän alapuolelle saattaa kertyä liiallista rasvaa joka ajan mittaan alkaa pussittamaan. Mikäli silmäpussit johtuvat liiallisen rasvan kertymisestä eivät kotihoidot valitettavasti auta.
Silmäpussit ja silmien turvotus puolestaan johtuvat useimmmiten vähäisestä vedenjuonnista, suolaisen ruoan nauttimisesta, vatsallaan nukkumisesta tai vain huonosti nukutusta yöstä.
Mulla on usein silmäluomet myos aamulla turvoksissa ihankuin niissä olisi jotain nestettä? Sittenkun lähdenkin ulos niin silmät vuotaa suoranaan....
Onko sinulla atooppinen iho? Se rypistyy normaalia ihoa helpommin. Myös kuivuus voi aiheuttaa ryppyjä.