Eduskunnan täysistunto alkaen klo 14.00 - Oppositio haastaa hallitusta välikysymyksellä vanhusten heikoista palveluista.
Yle Areena
https://areena.yle.fi/1-73681438
Eduskunnan verkkolähetys
https://verkkolahetys.eduskunta.fi/fi/taysistunnot/taysistunto-12-2025
Kommentit (98)
PASKAN PUHUJIA MINISTERIT JA ORPOOO JA PURRAAA YKKÖSIÄ...
TÄYS PASKA HALLITUS JA MÄTÄ.
Tunti jauhettu paskaa. Yksikään ministeri ei ole pyytänyt vastauspuheenvuoroa, Juusosta tai Orposta puhumattakaan.
Harry Harkimo puhui vanhusten inhimillisestä kohtelusta ja samaan aikaan Petteri ja Riikka puhuivat ja naureskelivat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Tunti jauhettu paskaa. Yksikään ministeri ei ole pyytänyt vastauspuheenvuoroa, Juusosta tai Orposta puhumattakaan.
Ryhmäpuheenvuorot pidetään näissä aina ensin. Nyt ollaan vielä tässä vaiheessa.
Ministeri Juuso alkoi komentelemaan edustaja Kurvista.
Ministeri uhriutui ja syytteli muita. Tämän kuntaministerin isot rinnat ärsyttävät koko ajan enemmän. Olen itsekin keski-ikäinen isorintainen nainen ja tajuan toki, että itse tälle ei kauheasti voi tehdä, mutta voi kuitenkin käyttää tarpeeksi väljiä, löysiä ja peittäviä yläosia ja paitoja sekä hyviä rintaliivejä niin, että rinnat eivät ole niin pahasti tyrkyllä. Tämä on ilmeisesti kuntaministerille uutta tietoa ja voisi oikeasti pukeutua ruumiinrakenteeseensa sopivalla tavalla. Ei sen puoleen tällä oudolla persunaisellakin oli sopimaton asu.
Petteri ja erityisesti persumiehet sitten vaan t-paidoissa, muissa kesäpaidoissa, shortseissa ja sandaaleissa eduskuntaan kun naisetkin tuntuvat saavan pukeutua ihan mihin tahansa av-mamman kotirätteihinkin.
Li Anderssonin korvaajalla on paita jäänyt pieneksi.
Vaalit lähestyvät selvästi. Samoin lisääntyy paskapuhe ja katteettomat lupaukset. Kummallakin puolella.
Edellinen hallitus kera keskustan ahneiden,sotki koko soten.
Vanhus. Yksin kotona. Nyyyyh!!!!!!!!!!
Äänestäkää minua.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen hallitus kera keskustan ahneiden,sotki koko soten.
Eli taas mutku Sanna?
Puhemies hiljensi av-mamman. Joidenkin, erityisesti vasemmistopuolueiden tiettyjen naisten puhuessa puhemies paukauttaa nuijaansa todella herkästi.
Ikäihmisten neuvola :DDD