Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eduskunnan täysistunto alkaen klo 14.00 - Oppositio haastaa hallitusta välikysymyksellä vanhusten heikoista palveluista.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaaa blaaa blaaa

Vierailija
22/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt ei vaan muutu, että vanhusten määrä kasvaa, mutta samalla tästä hoidosta leikataan yhä enemmän eli rahaa on käytössä ja palveluita on yhä vähemmän. Käytännössä ratkaisu olisi siis laittaa tähän enemmän rahaa ja hankkia enemmän palveluita. Tätä ei kuitenkaan haluta tehdä ja tätä yritetään sitten selittää ties millä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa eläkkeelle siirtyminen tarkoittaa että EK käy pimauttamassa kuulan kalloon. Ei ole sitten vanhuksia viemässä talouskasvua.

Vierailija
24/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskokkareet huutelevat Kaikkosen puheen päälle.

Vierailija
25/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä tuo, että käytännössä mainittiin ihan suoraan, että omaisia pakotetaan yhä enemmän hoitajiksi kun yhteiskunnalla ei ole rahaa, halua tai tarjottavia palveluita. Sitten ollaan syyllistämässä kun omainen ei tätä halua. Olen itse joutunut käytännössä pakotettuna  vanhan,sairaan ja vihaisen sukulaiseni kotiorjaksi, vaikka olen oikeasti itse se, joka sitä apua omiin ongelmiinsa tarvitsee, enkä halua olla mikään kotiorja. Tämä on vienyt elämästäni senkin vähän ilon ja toivon, joka siinä omien diagnoosieni ja omien ongelmieni vuoksi oli. Sukulaiseni ei pärjää yksi, mutta ei esim. edes suostu muuttamaan jonnekin, jossa pärjäisi edes vähän paremmin. Olen itse työtön ja kärsin mielenterveysongelmista. Olen myös autismikirjolla. Välimme ovat huonot.

Vierailija
26/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää monta kertaa sanoa "arvoisa puhemies" eikö puheen alussa riitä?

Vierailija
27/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikalla on taas räikeä suoraan Kirkkonummen halpahallin ylijäämävarastolta haettu asu.

Vierailija
28/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää monta kertaa sanoa "arvoisa puhemies" eikö puheen alussa riitä?

Varsinkaan kun hän ei ole arvoisa eikä mies. Pelkkä kitisevä pikkukakara.

Vierailija
29/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo kaivaa korvistaan vahaa

Vierailija
30/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkäkielto myös eduskuntaan.

Vierailija
31/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ennemmin mitä palveluja kukaan saa Suomessa, paitsi elämäntapalokit ja muut työnvieroksujat

Vierailija
32/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministeri ei oikein edes vastannut esitettyihin syytöksiin, vaan puhui vähän aiheen vierestä. Tämä kertoo karulla tavalla mm. siitä, että hallitus ei käytännössä yritäkään tehdä ongelmille mitään, vaan leikkaa lisää ja pakottaa yhä useammin vastentahtoiset omaiset hoitamaan, vaikka eivät sitä halua tai eivät siihen pysty.

Vierailija
33/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Antti Kaikkonenkin vanhentunut.

Vierailija
34/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme eläinten huutelua

Vierailija
35/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia Laiho alkaa huutamaan syyttäessään edellistä hallitusta. Kuvittelee varmaan olevansa sote-valiokunnassa.

Vierailija
36/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepäs Miia Laiho sitten itse hoitamaan niitä vanhuksia sinne vanhusten kotiin ja ryhdy omaishoitajaksi. Tuo, että vanhuksen pitää muka saada asua kotonaan mahdollisimman pitkään kun sitä haluaa ja että se olisi paras paikka on vain huonosti naamioituna käytännössä se, että palveluista ja hoidosta voidaan säästää, leikata ja palveluita karsia muka vanhuksen toiveiden mukaan. Vanhuksia ei muka oteta tai laiteta laitokseen kun ei sitä itse eivät halua. Toivottavasti keneenkään tuollainen sonta ei uppoa.

Vierailija
37/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutelijoiden nimet esiin.

Puhemies voisi kieltää huuhtelun ja jos ei lopu niin nurkkaan.

Vierailija
38/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oudolta näyttävä persunainen. Tämä ei ole tainnut päästä paljoakaan eduskunnassa puhumaan, vai onko noussut eduskuntaan kesken kauden jonkun varasijalta.

Vierailija
39/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten Nieminen haukkuu keskustaa ja Hjallista idiooteiksi.

Vierailija
40/98 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhemies heräsi kopauttelemaan nuijallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan