Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkia laihdutusmenetelmiä sä olet ehtinyt kokeilla elämäsi aikana 🙈

Vierailija
25.02.2025 |

Itsellä 2x painonvartijat, Nutrilett, Herbalife, ananasdieetti (joka toinen päivä tms. pelkkää ananasta), paastoaminen, laihdutuskahvi, CLA-tabletit (tms.), jotkut sitrustabletit tms. Turha kai sanoa, että painonvartijoilla paino putosi eniten, mutta tuli myös korkojen kanssa takaisin. Muilla paino ei tippunut.

Sitten tein elämäntaparemontin ihan ilman mitään ohjelmaa ja jojoilu loppui, joten kokeilematta jäi ainakin ketogeeninen, Atkins, pätkäpaasto, Cambridge ja mitä näitä muita on.

Mites sulla?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain terveelliset elintavat kodinperintönä, eikä minun ole tarvinnut koskaan kokeilla yhtäkään dieettiä. 

Vierailija
2/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aineenvaihdunta dieetin, koska se oli tehokkain. 2+2+3 hiilarit, proteiinit ja rasvat.

Ei myöskään ollut epäterveellistä, koska siinä laihtui sitä enemmän, mitä enemmän jaksoi syödä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persepanoa ajattelin kokeilla.

Vierailija
4/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi 20 % energiaa hiilareista, 20 % proteiinista ja 30 % rasvasta ollut Zone-dieetin nimellä? Ja noin piti syödä joka aterialla, jos muistan oikein.

Muistin just muitakin dieettejä joita en ehtinyt kokeilla mutta kiinnostaisi kuulla kokeiliko joku näitä: veriryhmädieetti ja lentoemäntädieetti 

Vierailija
5/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijat * 2, Atkins, Paleo, Ketogeeninen, Jutta Simple, Zone, Nutrilett, Cambridge (tällä isoin laihtuminen, 40 kg, mutta pikalihominen takaisin), Orlistat lääke (rasvaripulit housuun jee jee), Saxenda lääke (ei tehoa, lopetettiin 3 kk päästä). 

Nykyään laihduttelen rauhallista tahtia virallisterveellisellä, johon ohjelman laatinut lääkäriaseman ravitsemusterapeutti, ja lisäksi olen personal traineriin ohjauksessa kuntosalilla. Hidasta, mutta enpä usko että toisaalta tulee jojoefektiäkään sitten, kuten noista aiemmista "tehokkaammista" konsteista.

Vierailija
6/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20+20+30? Mistä se loppu tulee, ilmasta? 

Vierailija
7/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikeitto 😅😅😅😅😅

Vierailija
8/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks toi 20 % energiaa hiilareista, 20 % proteiinista ja 30 % rasvasta ollut Zone-dieetin nimellä? Ja noin piti syödä joka aterialla, jos muistan oikein.

Muistin just muitakin dieettejä joita en ehtinyt kokeilla mutta kiinnostaisi kuulla kokeiliko joku näitä: veriryhmädieetti ja lentoemäntädieetti 

Lentoemäntädieetti on mulla tavallaan vakijuttu, eli jos huomaan että paino on noussut pari kiloa vaikka lomalla tai joulunpyhinä, vedän sen 4 päivän lentoemäntäkuurin. Sillä lähtee hetkessä turvotukset ja pieni painonnousu pois, ja se on loppujen lopuksi aika tuskaton, koska on vain 4 päivää ja saa syödä oikeaa ruokaa.

Vierailija
9/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus ei toimi kun kerran on päästänyt itsensä lihoamaan. Rasvasolut kyllä muistaa miten ne saadaan uudelleen täyteen. 

Tämä siis koskee teitä, ei minua. Tiedän miten rasvasoluja pystyy tappamaan.

Vierailija
10/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseimmat kokemukset:

- Sitruunamehu-vaahterasiirappipaasto. 

- Vogelin mehupaasto. Glaubersuolaa ja suolihuuhteluita jeee :D

Tehokkaimmat  

- Cambridge, Nutrilett (täysnutraus). Lähti 2 kg per viikko, eikä alun jälkeen ole oikeastaan edes nälkä kun menee ketoosiin. Mutta mulla paluu normaaliin ruokaan ei oikein sujunut, vaan meni ahminnaksi ja lihoin takaisin.

Liian työläät:

- Pariisilainen dieetti, Zone, ravitsemusterapeutin antama ruokavalio. En jaksa laittaa monen ruokalajin aterioita montaa kertaa päivässä, ei vaan pysty.

Mun kroppa ei tykännyt:

- Ketogeeninen, karppaus. Aivosumua, väsymystä, epätodellista oloa. Mun keho vaan taitaa tykätä enemmän hiilareista. Ketoa yritin puoli vuotta, joten ei ole kyse siitä että olisin luovuttanut liian aikaisin.

Vierailija
11/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole naapurin syy että jälkikasvu ääneekkäästi puhuu, tässä tapauksessa intialaisen, kasvattajansa ihrasta, ja monesta muusta ongelmasta.

Vierailija
12/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mitä olen kokeillut oli syödä terveellisemmin ja jättää lähes kaikki makea pois (normaalisti ahmin makeaa). Tehosi, tottakai. Mutta luovuin siitä kun en saanut miestä jonka vuoksi laihdutin.

Vierailija
13/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol! Matematiikka ei oo munkaan vahvin laji. 🙈 Eli 40 + 40 + 30 tietysti oli Zone jota en siis itse kokeillut.

Vierailija
14/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain terveelliset elintavat kodinperintönä, eikä minun ole tarvinnut koskaan kokeilla yhtäkään dieettiä. 

Kiva kuulla, Hyacinth Bucket. 

Vierailija
15/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol! Matematiikka ei oo munkaan vahvin laji. 🙈 Eli 40 + 40 + 30 tietysti oli Zone jota en siis itse kokeillut.

Ei se tainnut vieläkään ihan kohdilleen mennä :) No ei väliä. Voihan sen googlata. 

Vierailija
16/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painonvartijat * 2, Atkins, Paleo, Ketogeeninen, Jutta Simple, Zone, Nutrilett, Cambridge (tällä isoin laihtuminen, 40 kg, mutta pikalihominen takaisin), Orlistat lääke (rasvaripulit housuun jee jee), Saxenda lääke (ei tehoa, lopetettiin 3 kk päästä). 

Nykyään laihduttelen rauhallista tahtia virallisterveellisellä, johon ohjelman laatinut lääkäriaseman ravitsemusterapeutti, ja lisäksi olen personal traineriin ohjauksessa kuntosalilla. Hidasta, mutta enpä usko että toisaalta tulee jojoefektiäkään sitten, kuten noista aiemmista "tehokkaammista" konsteista.

Rasvaripuli kuulostaa todella ällöltä (mutta ehkä sit on tehokas kun alkaa iljettää kaikki, LOL!) 

Kauan jouduit vetämään tuolla Cambridgellä? 

Millainen oli Jutta Simple?  Ja tää muistutti mua että jotkut tutut oli "Jutta Go Go" dieetillä.

Vierailija
17/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Good for you. Ehkä sait myös hyvät geenit jotka edesauttaa painonhallintaa. 🤷🏼

Vierailija
18/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karseimmat kokemukset:

- Sitruunamehu-vaahterasiirappipaasto. 

Tehokkaimmat  

- Cambridge, Nutrilett (täysnutraus). Lähti 2 kg per viikko, eikä alun jälkeen ole oikeastaan edes nälkä kun menee ketoosiin. Mutta mulla paluu normaaliin ruokaan ei oikein sujunut, vaan meni ahminnaksi ja lihoin takaisin.

Liian työläät:

- Pariisilainen dieetti,

Mikä on Pariisilainen dieetti? Mistä tuli mieleen, että kerran näin italialaisessa lehdessä "jäätelödieetin", jonka ideana oli syödä joka päivä annos jäätelöä + sit muilla aterioilla lähinnä proteiinia ja kasviksia. 🤪

Joo, tutkitusti noilla oikein vähäenergisillä ruokavalioilla menee nälkä- ja kylläisyyshormonit sekaisin jopa vuosiksi eli tulee "loputon nälkä". 

Vierailija
19/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon dieetannut ihan vaan kaloreita laskemalla, pätkäpaastoamalla ja hiilarisyklityksellä (sis. kaloreiden laskemisen). Kaikkein tehokkain oli tuo hiilareiden syklitys yhdistettynä kaloreiden laskemiseen. 

Mun dieetit on ollut sellaisia kunnon kiristämisiä kesäksi muutaman kilon pudotuksella. Oon suht hyvässä kunnossa kesät talvet mutta kesällä tykkään olla vähän kireämmässä kunnossa. 

Vierailija
20/29 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tainnut vieläkään ihan kohdilleen mennä :) No ei väliä. Voihan sen googlata. 

Voi v***u 😂 Ehkä se oli sitten 40 + 30 + 30

T. Matikkanero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä