Uusi kyläpaikka inhotti. Tutustuttiin puistossa mukavaan perheeseen,
ja puoli vuotta puistoiltua kutsuivat meidät lapsensa synttäreille. Mutta voi kauhistus, miten voikaan olla epäsiistiä porukkaa, eikä päällepäin uskoisi! Ovat aina puhtaissa, näteissä vaatteissa,mutta koti on kuin kaatopaikka ja luulisi että olisivat siivonneet edes synttäreille. Yöks, wc haisi, lavuaari oli ruskeana liasta, saumat likaisia jne. Keittiössä oli likaisia haisevia, pinttyneitä astioita, sovhvilla tavaroita, vaatteita jne. Uuh, miten jotkut kehtaavat päästää tollaiseen vieraita?
Kommentit (20)
Vierailija:
Pikkupoikien osumatarkkuus veskissä ei huippuluokkaa, en jaksa enää välittää.
Meillä jo 3½v pissaa pönttöön ilman, että roiskuu ympäriinsä! Jos en onnistuisi siististi, tekisi pottaan.
mutta itse en suostuisi. ja jos vaan tiedän etukäteen, että joku on tulossa meille, vessa on eka paikka minkä siivoan.
ja päivän, parin tuoreehkot virtsatahrat erottaa...
Sattuuhan noita, mutta kyllä vessa pestään ennen kuin alkaa haisemaan vaikken mikään siivousintoilija olekaan.
Mutta ap:n viestiin. Täytyy sanoa että vaikka meillä on aina pieni kaaos niin kyllä me koti synttäreiksi siivotaan. Siistitään myös vieraita varten.
Ei sinne halunnut mennä leikkimään, ja ainakaan vessassa ei voinut käydä. Lapsetkin kuitenkin kiinnittävät tuollaisiin asioihin huomiota, aika paljon jopa, eli pitäkää se kotinne nyt edes jotenkuten puhtaana jo lastenne takia!!
Ja pönttö on aina ruskeana veden rautapitoisuudesta johtuen. Siitä olen saanut kuulla monelta tutuilta.
niin en kyllä ymmärrä, jos ihmiset ei sen vertaa saa siivottua, että olis perussiistiä, mut et on päinvastoin PERUSlikaista.. Maassa muruja ja isoja ruoantähteitä yms. Astioita ei saada koneeseen, pyykit lojuu pitkään, kaikki mullinmallin, EN voi käsittää. Ei hyvä paikka lapselle asua. Aikuisten pitäis ottaa itteä niskasta!
vessa ruskeena veden vuoksi. Miten saan sen puhtaaksi. Ei lähde vessanpuhdistusaineella eikä cifillä.
Minulla myös yksi ystävä, jolla kuvailemasi koti ja bonuksena tavallisilla vierailuilla ovat vielä lattioilla lojuvat ruoantähteet, puoliksi syödyt jugurttipurkit yms. ja aikoinaan myös pissa ja kakkavaipat.
Ystävä on aivan ihana muuten, mutta omien ryömivien ja konttailevien lasten kanssa ei mielellään lähde ko. paikkaan kylään ja koska heitäkään ei tännepäin saa, niin yhteydenpito on nykyisellään aika vähäistä :(
pitää heihin mitään yhteyttä, just ton sikaisuuden takia.
Tosi ihania ystäviä muuten, mut toi likaisuus ilettää. JOs perheen roski jää ulos ja linnut levittää roskat rivitalon pihalla, ystäväni ei menoja siirrä ja kerää roskia heti pois...käsittämätöntä!
Harmi, kun eivät itse tajua tota syytä, miks ei haluta pitää yhteyttä. Ei vaan kehdata itekään asiasta mainita.
Kaikki oon kokeillu mitä oon käsiini saanu! Kovettunu ja kivettyny lika ei hievahdakaan. Veitsellä rapsuttamalla ehkä lähtis, mutta sitten menis pytty raapaleille. Toisaalta karmee se on tommosenakin, ei kai pahemmaks vois mennä...
kotoa niin tyhjennä vaikka harjan avulla surin osa vedestä pois altaasta ja laita esim domestosta sinne ja likoamaan. Kun tulette takaisin kotiin pese. Pötön voi myös vaihtaa jos ei muu auta niin 200 eurolla saa jo ihan asiallisen uuden puhtaan pöntön!
Meillä oli tuolloin konttaava lapsi ja 2 hieman isompaa lasta kun vierailimme. No pariskunnan koti oli kuin pommin jäljiltä, haisi kissan kuselta, kissan karvoja joka paikassa jopa ruokapöydällä, haisi koko kämppä tupakalta, arviolta viikon tiskit tiskipöydällä ja siinä seassa vielä kuulemma samana päivänä tehty ruoka jota yrittivät meillekkin tarjota no eipä otettu ei, keittivät kavit ja eivät viitsineet edes keittiön pöytää siistiä vaan itse sai raivata jotain tilaa pöydästä, makuhuoneessa seksileluja ja asusteita ympäri lattiaa, tahmainen lattia, ruuantähteitä varmaan viimeisen parin kuukauden ajalta lattialla. Voi KUVOTUS mikä paikka. Ja tiesivät viikkoa etukäteen meidän vierailusta. Ja heillä sentään astianpesukone, jonne olisi voinut laittaa ne likaiset astiat.
osta jo uusi pönttö!! Ei niiden ole tarkoistus kestää ihmisikää! Uusia saa jo 100 eurolla, voi olla ihan hyvä investointi hygieniaan.
ja eipä ole liian aikaa vievää suihkuttaa vaikka vedellä pöntön ympärys useammin?
kun näin hänet livenä, niin ajattelin että voi ei!!! Paskainen tukka äidillä ja lapsilla ja ihan ihme juttua heitti. Oli eka ja vika kerta sen ihmisen kanssa!!!
Mitäpä sitä lavuaaria tai suihkua putsaamaan, puhdistuuhan ne siinä samalla kun niitä käyttää ja pytyn kuuluukin olla p**kainen, sitä ihteäänhän sinne laitetaan päivittäin. ;)
Itse olen siisti ihminen ja kun mies on lapsuudenkodissaan ja siskoltaan oppinut päinvastaisen mallin, saan jatkuvasti kuulla siitä, että olen neuroottinen... mies ei kertakaikkiaan huomaa, miten p**kaista siskollaan on ja luulee, että minä puunaan ihan turhaan.
Eli siis sitä ei ole. Elävät lian keskellä.
---muuten näyttäisi varmaan samalta kuin ap:n kyläpaikassa-
2 lasta ja mies aina töissä-
siivoojakin on aloittanut meillä-
onnekseni
Pikkupoikien osumatarkkuus veskissä ei huippuluokkaa, en jaksa enää välittää.