Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitkä asiat teitä ärsyttää, kun käytte kaupassa ostoksilla?

Vierailija
02.02.2007 |

Mua ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka unohtavat punnita tavarat ja laittavat sen kassan sitten punnitsemaan ne tuotteet. aaarrrggghh!

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töpeksivät mummot rollaattoreineen. Riehuvat/raivon partaalla olevat lapset. Jos torikokousta pidetään KESKELLÄ käytävää.

Vierailija
2/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä niitä pitää sitten yrittää kaapia. niin ja mä siis oon itse kaupassa töissä, useimmiten siinä kassalla itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne on ilmainen bussikuljetus syrjäkyliltä, niin kauoan ovat vallanneet mammat ja papat.

Juttelevat kärryineen maitohyllun edessä ja ihan keskellä käytäviä. Eivätkä väistä yhtään. Kulkevat myös monta rinnan ja todella hitaasti, ettei vahingossakaan pääse ohi.

Vierailija
4/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mua ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka unohtavat punnita tavarat ja laittavat sen kassan sitten punnitsemaan ne tuotteet. aaarrrggghh!

Edellä mainittu ja lisäksi:

-Hidas kassa

-toisten ostoksia kyyläävät ihmiset

-karmean pitkät kassajonot!!!!

-jonopaikan varaajat, eukko menee seisoksimaan kassajonoon ja ukko hakee " viimehetken" ostokset.

Vierailija
5/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää epäkohteliaisuus.

Vierailija
6/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun aina saa palella - kesälläkin.

Onhan se ehkä parempi tuoretuotteiden säilyvyyden kannalta, mutta luulisi olevan muitakin ratkaisuja kuin koko liiketilan pakastaminen...

Vierailija
7/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juurikaan kuljeta kolikoita mukanani, ja aina saa etsiä sellaista " vapaata" kärryä joka ei olis kiinni missään. useimmissa kaupoissa ei myöskään saa vaihtaa rahaa esim info-pisteissä. miks ei asiakkaille anneta vaikka panttia? sellaista pyöseää rinkulaa... ?

Vierailija
8/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin salaatit nahistuneita, kaikki kermat loppu perjantai-iltana klo 18 eikä uutta tule ennen maanantaina (tämä on TODELLA tapahtunut ja vielä citymarketissa eräänä kesäviikonloppuna). Myytävänä vain valmiiksi teollisesti marinoituja lihoja. Tuotteissa vanhat päiväykset, varsinkin jos sen huomaa vasta kotona. Kananmunista vapaan kanan munat ja luomut loppu...

Toki ärsyttävät myös töpeksivät ihmiset, jotka kärryineen valloittavat koko käytävän niin ettei siitä pääse ohi. Ja hitaat kassat. Ja kitisevät lapset silloin kun itsekin on tosi väsynyt.

Vierailija
9/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassalla hidastelevat kassa-akat ja virheet aina saa olla silmä tarkkana tuleeko hinnat oikein? Mä aina tiedän kun menen kauppaan mitä ostan ja kävelen kaupan läpi ja otan tavarat jäämättä kupeksimaan pitkin hyllyjä ja vittuttaa kun siellä on kaiken maailman tamppareita TIELLÄ!!

Vierailija
10/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutussa kaupassa menee puolet enemmän aikaa ja osa tavaroisa jää löytämättä kun tavarat on taas kerran heivattu hyllystä toiseen.

Vierailija
11/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveästi kulkevat ihmiset. kärryt keskellä kulkuväylää. Miksei niitä voi sijoittaa siihen hyllyn viereen mistä tavaraa on ottamassa...

Vierailija
12/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostoskärryillä tuuppivat aikuiset, jotka ei osaa edes pyytää anteeksi, villinä riehuvat lapset, joita vanhemmat ei komenna.

Vierailija
13/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin ne autokärryt on aina jossain tahmeassa aineessa korin pohjalta!

Eikö saakelin ämmät osaa olla laittamatta niitä kakaroitaan koriin ja onko ihan pakko läträtä sillä tripillä jo kaupan sisällä!?!?

Vierailija
14/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi että ärsyttää kun näkee kuinka viereinen jono menee sutjakkaasti eteenpäin ja itse vaan näpötät paikallasi jonossa ja hiki virtaa talvitakin alla.

Vierailija
15/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se vituttaa.

Vierailija
16/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes ainoa aika viikossa kun pääsen YKSIN johonkin, niin vituttaa kun muiden kakarat huutaa siellä=((

Vierailija
17/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi sanoa että anteeksi väistätkö vähän, vaan tönästään vaan päin ostoskärryllä ja survotaan väkisin läpi. varsinkin kun oli raskaana ja mummot vaan töni päin kärryillä siis suoraan selkään ja aika kovastikkin. ja hitaus saa mut raivon partaalle

Vierailija
18/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vitsi että ärsyttää kun näkee kuinka viereinen jono menee sutjakkaasti eteenpäin ja itse vaan näpötät paikallasi jonossa ja hiki virtaa talvitakin alla.

entäs se kun olet lauantairuuhkassa jonottanut kauan ja juuri kun lähestyt kassahihnaa viereinen kassa saapuu ja kaikki takanasi ryntää sinne ja pääsee vielä ennen sinua ulos kaupasta!?

Vierailija
19/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeesti tajua miksi pennut edes huutaa kun meidän lapsista :)) ei ole kukaan huutanut kaupoissa terkkareilla ei missään. Mikä niitä riivaa?

Vierailija
20/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilaa ei ole niille ostoksille! Anuksesta!