Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten painonne on laskenut synnytyksen jälkeen? Paljonko kiloja jäi laitokselle...

08.03.2007 |

...ja mitä vauhtia loput kiloista poistuivat?

Olen tässä hieman jo yliajalla, painoa tullut reilut 10kg ( olen 162 pitkä, lähtöpaino 55kg, paino nyt 66kg).

Ihan vaan aloin mietttimään, että minkä verran kiloja " jää" laitokselle. Tosta 11kg:stahan voi vähentää ainakin vauvan painon :) Turvotuksia minulla ei ole juuri nimeksikään.

Kertoilkaa kokemuksia, te kokeneemmat :=) KIITOS

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei. mulla nousi paino noin 20kg about. synnytyslaitokselle jäi yllättäen 14 kiloa joka johtui siitä että jouduin olemaan laitoksella viikon. kotona paino ei ole samaa tahtia laskenut..ehkä nyt kun kävelyille ollaan päästy lähtee laskuun..

Vierailija
22/24 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla: olen siis liikunnanohjaaja ja treenannut sekä ennen että jälkeen paljon. Kaikki menneet n. 2 viikkoa yli joten olen liikkunut nromaalisti vielä la:n jälkeen ja palannut liikunnan pariin n. 6-8 vkoa synnytyksen jälkeen

1. 55 --> 75,1 kg, laitokselle jäi vain 4 kg, lähti ½ vuodessa kun imetin

2. 57 --> 75,3 kg, -" - , lähti ½ vuodessa kun imetin

3. 58 --> 74,9 kg, - " - , lähti ½ vuodessa kun imetin

4. 61 --> 74,7 kg, laitoksella ei lähtenyt yhtään, lähti ½ vuodessa kun imetin (TOSIN HITAAAAAAAAAASTI)

5. 61 --> 77 kg, nyt on paljon läskiä kun olen ollut laiskimus enkä liikkunut niin paljoa. Saa nähdä miten käy. Nyt viikkoja 41 +2.

tsukkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli painoa yht. n. 12kg. Synnärille jäi 5kg ja jälkitarkastuksessa reilu 6vkoa synnytyksen jälkeen oli vielä yksi kilo jäljllä. Saas nähdä lähteekö itsestään vai pitääkö tehdä jotain.

Vierailija
24/24 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden aikana tuli kiloja 10 (bmi ennen raskautta 24), laitokselle jäi 6kg ja loput 4kg oli tullut hikoiltua pois viikon sisällä synnytyksestä. Nyt synnytyksestä reilu 7kk ja noitten lisäksi paino pudonnut 7kg eli bmi 21, ei haittaa kyllä ollenkaan ;)