Mies käyttää palkkansa itseensä ja minä perheeseen
Mies tienaa bruttona päälle 4000e ja minä teen 50% työaikaa ja tienaan näin ollen ~1500e. Mies käyttää niin paljon itseensä rahaa ( enimmäkseen peleihin ja syömiseen), että panostus yhteisiin menoihin on melkein sama, mieheltä ehkä kaksi sataa enemmän kuussa.
Meillä on kaksi pientä lasta, jotka ovat työpäivinäni päiväkodissa, muutoin kotihoidossa. Minä hoidan lapset ja teen KAIKKI kotityöt. Mies heittää jopa roskat ja vaatteet lattialle ja käskee minun siivota jälkensä.
Tarvitsen selkärankaa jättääkseni tuon lapamadon. Huijasi minua sopimaan työpaikkaan osittaisen hoitovapaan, jotta voisi edelleen käyttää minua henkilökohtaisena piikanaan "kun maksaa kaikesta enemmän". Naurettavan vähän enemmän!
Kommentit (108)
Ei tule muuttumaan. Joustavuutesi palkitaan vielä hänen lisääntyvällä ärtymisellä, koska hän kelpaa mielestään vain elättämiseen ja saa siksi ostella itselleen edes jotain viihdykettä. Juokse.
Olisko kannattanu puhua nuo asiat ennen kuin aloit poikimaan?
Muksut kokopäiväisesti hoitoon ja alat tekemään 100 % työaikaa.
Mistä te naiset löydätte näitä huonosti kasvatettuja miehiä? Eikö nämä olisi helppo kiertää kaukaa?
Miten miehet vielä edelleekin onnistuu kouluttamaan itselleen teitä kotipiikoja?
Vierailija kirjoitti:
Mistä te naiset löydätte näitä huonosti kasvatettuja miehiä? Eikö nämä olisi helppo kiertää kaukaa?
Perheitä joissa nainen on ainoa huoltaja on paljon, päiväkodin henkilökunta on naisia, peruskouluissa tilanne on kutakuinkin sama. Lapset viettävät suurimman osan valveillaolo ajastaan naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä oli BMW ja kävi ammattikorkeaa kun tavattiin.
Mitä vielä odotat? Tapaa juristi ensin, laita ero vireille sitten, kerro jätettävälle sialle viimeisenä.
Mitä mies on sanonut jos olet sanonut ettet halua korjata roskia jos heittää lattialle tai hänen vaatteita lattialta, että voisiko käyttää roskista ja tuolia, pyykkikoria tai kaappia. Vai oliko suhde jo tässä? Pariterapeutti tulkiksi vai keskustelu toimii? Voisitko kertoa rahan tarpeista miehelle vai suuttuuko, saako lapset tarpeeksi. Jos sun palkka on pieni tuskin voit ostaa kaikkea. Entä mummon apu.
Ai mies jättää vaatteet lattialle ja käskee sua siivoamaan.
Mun tuttu huomasi asiat alkoi menemään samaan. Ei auttanut keskustelut, ei mitään.
Vasta, kun muut huomasi. Esim oli anopin 50 v synttärit, tuttu laittoi vanhan arkimekon päälle ja lapsilla oli ihan arkivaatteet, vähän vielä repäleiset, siitä se alkoi. Mies oli ykköset päällä, ero oli valtava. Mies käski vaimoa hankkimaan lahjat. Otti jonkun paketin kotoa ja pakettikin oli tehty selkeesti kierrätyspaperista. Ruuan taso oli perustuokaa, mutta ruokaa oli juuri 1 annos kaikille ja se vähä, mikä jäi, vaimo sanoi ensiksi lapset.
Se 2 elintason perhe näkyi niin helposti ja kun anoppi oli naureskellut lahjalle, oli miniä sanonut ei minulla ole varaa parempaan.
Lopulta päätyivät eroon, mutta ei asiat muutu
Vierailija kirjoitti:
Jep, nosta kytkintä. Tuossa kuviossa ei ole järjen hiventä sinun kannaltasi.
Yksinhuoltajat ei ole mitään haluttua seuraa deitti markkinoilla. Kuuluvat samaan ihmis saastaan kuin in-celitkin.
Vierailija kirjoitti:
Olisko kannattanu puhua nuo asiat ennen kuin aloit poikimaan?
Olisi voinut mennä se parasta ennen päiväys ohi.
"Musk kertoi lauantaina vaatineensa, että kaikkien liittovaltion työntekijöiden on toimitettava selvitys työviikostaan tai he menettävät työnsä." HS
Usein köyhiltä vaadittu näitä selvityksiä ja papereita, vaikka mitä. On vuosikymmeniä kovisteltu. Nyt kai sitten muille esitetty sama vaatimus, siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei suomessa juuri muita ole. Lisäksi jos luonne ohjaa suuntaan x, niin kasvatus ei sitä muuta, ellei se ole monen sukupolven aikaista. Työnantajaa ei kiinnosta hittoakaan miten mies kohtelee vaimoaan ja lastensa äitiä, antaa rahat miehelle silti.
Käsittämätöntä miten joku kuvittelee, että nainen tuon jälkeen olisi edes kiinnostunut deittailemaan. Kyllä sitä kerrasta oppii, ei ole sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
"Musk kertoi lauantaina vaatineensa, että kaikkien liittovaltion työntekijöiden on toimitettava selvitys työviikostaan tai he menettävät työnsä." HS
Usein köyhiltä vaadittu näitä selvityksiä ja papereita, vaikka mitä. On vuosikymmeniä kovisteltu. Nyt kai sitten muille esitetty sama vaatimus, siellä.
Jep. Amerikassa puhaltaa uudet tuulet ja ne ihan myrskyää oikealta. Tuollainen siivous pitäisi saada Suomessakin.
Tuo on taloudellista väkivaltaa ja henkistä hyväksikäyttöä.
Jep, nosta kytkintä. Tuossa kuviossa ei ole järjen hiventä sinun kannaltasi.