Vahinkoraskaus 49vuotiaana. Mitä hemmettiä nyt sitten? Poika muutti just kotoa,ihana vapaus oli edessä
Ja nyt sitten pitäisi käydä taas läpi vaippasirkus,tuttivieroitus,uhmaikä?
Mun mieskin on 52,en tiedä kestäkö kumnankaan pää. En ole vielä kertonut miehelle,miten hitossa kerrot kun ei ole mikään iloinen uutinen tällä kertaa.
Ei saatana oikeasti,mikä todennäköisyys on että vaihdevuotisella akalla sikiö tunkee kierukan läpi?!
Kommentit (48)
Ei näitä niin tylsä tarina.Keksi jotain uutta!!
Riskiraskaus ikäsi takia. Neuvolaan pikaisesti yhteyttä, niin pääset keskustelemaan asiasta.
Minä päätyisin keskeytykseen, mutta päätös on yksin sinun ja miehesi.
Voi viddu. Hyvin säki vedät. Tossa iässä raskaaksi. Tee abortti.
Moderni lääketiede hoitaa ongelman kerralla kuntoon. Paitsi jos ongelma on päässäsi ja kulutat aikaasi trollaamalla palstalla.
Tämä olisi minulle unelman toteutuminen. Onneksi olkoon!
Ehtii sitä 70v akkanakin sitten nauttia vapaudesta, tosin silloin jo pukkaaa lasten lapset visiitille.
M
Mulla oli sterilointi tuossa iässä.
Opiskelukaverin äiti sai perheen kuopuksen 50-vuotiaana. Isommat lapset olivat tuossa vaiheessa n. 15 ja 20 v. Kyseessä ihan ydinperhe.
2:n olisi pelastanut tämänkin tilanteen.
Ai jestas olis tiukka paikka. Sama ikä, tosin vaihdevuodet kunnolla käynnissä, kierukka myös täällä.
Voi kurjuus että piti sattua teille.
No mitä tuossa, keskeytys, piuhat solmuun ja elämää eteenpäin.
Abortti on m urha, joten se on poissuljettu vaihtoehdoista. Mutta jos et halua alkaa vaipparalliin, niin voit antaa lapsen esim. esikoisellesi tai adoptioon ulkopuoliselle.
Mä en usko, että sulla on ainoatakaan lasta, tuskin olet edes nainen. Olet muka kasvattanut lapsen aikuiseksi ja sinusta raskainta oli vaippasirkus ja tuttivieroitus? 20v vanhat asiat on muilta äideiltä jo unohtuneet murrosiän ja vähän isompien huolien alle.
-5/5
Se vauva valitsi teidät vanhemmikseen! Siksi kierukkakaan ei tepsinyt. Ihanaa, tervetuloa vauva!
Vierailija kirjoitti:
Abortti on m urha, joten se on poissuljettu vaihtoehdoista. Mutta jos et halua alkaa vaipparalliin, niin voit antaa lapsen esim. esikoisellesi tai adoptioon ulkopuoliselle.
Muutama solu ei jää asiaa suremaan. Abortti vaan. Lapsen antaminen pois on julma hylkääminen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko, että sulla on ainoatakaan lasta, tuskin olet edes nainen. Olet muka kasvattanut lapsen aikuiseksi ja sinusta raskainta oli vaippasirkus ja tuttivieroitus? 20v vanhat asiat on muilta äideiltä jo unohtuneet murrosiän ja vähän isompien huolien alle.
-5/5
Minä en ymmärrä tuota murrosiän kauhistelua. Ei se kaikilla ole huutoa, raivoa ja kyyneleitä.
Siittiö se on kaiketi siinä vaiheessa kun uiskentelee miehesi hepistä kohtuusi.
Sikiö vasta kun hedelmöittynyt munasolusi on kiinnittynyt kohdun seinämään ja alkanut muodostumaan lapseksi