Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käyttää palkkansa itseensä ja minä perheeseen

Vierailija
24.02.2025 |

Mies tienaa bruttona päälle 4000e ja minä teen 50% työaikaa ja tienaan näin ollen ~1500e. Mies käyttää niin paljon itseensä rahaa ( enimmäkseen peleihin ja syömiseen), että panostus yhteisiin menoihin on melkein sama, mieheltä ehkä kaksi sataa enemmän kuussa.

Meillä on kaksi pientä lasta, jotka ovat työpäivinäni päiväkodissa, muutoin kotihoidossa. Minä hoidan lapset ja teen KAIKKI kotityöt. Mies heittää jopa roskat ja vaatteet lattialle ja käskee minun siivota jälkensä.

Tarvitsen selkärankaa jättääkseni tuon lapamadon. Huijasi minua sopimaan työpaikkaan osittaisen hoitovapaan, jotta voisi edelleen käyttää minua henkilökohtaisena piikanaan "kun maksaa kaikesta enemmän". Naurettavan vähän enemmän!

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehet vielä edelleekin onnistuu kouluttamaan itselleen teitä kotipiikoja?

Ei ole kyse "koulutuksesta". Vaan siitä, että naiset on useimmiten vastuuntuntoisempia. Ja välittää enemmän lapsistaan. Joka on syy, miksi tekee kotityöt ja hoitaa. Ja yksin kaikki, jos miestä ei huvita. Miehen huvittamattomuus laittaisi lapset kärsimään, jos ei tekisi.

Ja ei, se ei ole etukäteen nähtävissä, millaiseksi tilanne saattaa muodostua. Kun silloin niitä lapsia ei vielä ole ollut. Ja ei, se ei kerro mitään miehen sitoumusesta hoitaa kotia ja lapsia, vaikka mies itse toivoisi kovasti lapsia.

Ja kyllä, meitä jälkiviisaita on paljon. Ja takana omat empiiriset kokemukset.

Tämä.

Vierailija
62/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, nosta kytkintä. Tuossa kuviossa ei ole järjen hiventä sinun kannaltasi.

Yksinhuoltajat ei ole mitään haluttua seuraa deitti markkinoilla. Kuuluvat samaan ihmis saastaan kuin in-celitkin.

Päinvastoin. Jokainen tuntemani yh on pariutunut uudestaan aika nopeastikin eron jälkeen.

Mutta sillä ei kyllä ole edes merkitystä. Parempi yksin kuin paskassa suhteessa, niin se vain on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mies hoitaa auton", Tässä vaiheessa luonani oleva naisporukka tikahtuu nauruun. Nähdään oikein sielun silmin kun mies menee antamaan aamupalaa ja muroja autolle, taputtaa vähän etupeltiä ja lounaalla taas soppakattilan kanssa sössöttämään kiltille Bemtsukalle jne. 

Voi jessus, että miehet osaa olla tyhmiä ja naurettavia, mutta saatiinpa hyvät aamunaurut.

Vierailija
64/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja avioeron jälkeen mies riitauttaa huoltajuuden ja alkaa vääntää elatusmaksuista. Sitten hän kirjoittaa vauvapalstalle että lapset on vieraannutettu, yhyy.

Niin, eron jälkeen se suhde tavallaan jatkuu kun riidellään edelleen rahasta. Ja niistä tapaamisista, kun isällä ei ole edellekään mikään pakko ottaa vastuuta niistä lapsista. Ja jos isä ne lapset luokseen ottaa, isä ei tee niiden kanssa mitään ja syöttää pelkäästään ranskalaisia nakkeja. 

Nämä isät ovat syyllisiä Suomen lapsiköyhyyteen, kun ex-vaimo yrittää elättää lapsia pienellä palkallaan. Ja näitä isiä on paljon. Tosin en tiedä mitä ranskalaiset nakit ovat.

Katsotaanpa, miten suomalaiset miehet tähän naisten sortamiseen pystyisivät. Tilasto

Ja silti pitää jatkaa ne itsetuhoiset ja samalla muutkin tuhoavat riviturhakekehnogeeninsä vain jotta saa lapsiansoitettua/tuhottua jonkun katkerokiukkuinkkelin synkistelyyn syyttömän naisparan elämän?

Vierailija
65/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on erittäin taitava salaamaan todellisen luonteensa. Hän vaikuttaa alussa unelmien mieheltä, sitouttaa naisen nopeasti suhteeseen esim. saattamalla naisen raskaaksi, ja kun nainen on nalkissa, miehen todellinen luonne paljastuu. Narsistin uhriksi joutuvat aivan tavalliset naiset, heidän ei suinkaan tarvitse olla mitään piilonarsisteja. 

Vierailija
66/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeampi otsikko: mies käyttää vain saman verran kuin minäkin yhteisiin kuluihin.

Mutta aina pakko vääristellä ja kieroilla. 

Vierailija
67/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajat ei ole mitään haluttua seuraa deitti markkinoilla. Kuuluvat samaan ihmis saastaan kuin in-celitkin.

Lapsensa hylänneet ex-isät sen sijaan ovat ihmiskunnan huippurotua. Sitäkö yrität sanoa?

En. Puhe oli mahdollisesta yksin huoltaja äidistä, eikä lehtolapsien isistä. Mut mitä sille mahtaa kun joittekin naisten aivot on alapäässä.

Vierailija
68/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, yksikään normijärkinen nainen ei tarvitse minäminäminä-mieheltä/miehiltä (vain minäminäminän parasta kaikessa ajavilta) miehenvalintavinkkejä. Iske vaan itse haluamasi miehet. Sitä paitsi ne toimistorottakyrväkkeet käyttäytyvät lopulta tilaisuuden saatuaan aivan yhtä huonosti, sillä kaikki miehet taantuvat passiivipassattaviksi mieslapsiksi, jos tähän on mahku.

Vierailija
69/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 keksi parempi provo ensi kerralla.

Vierailija
70/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Jokainen tuntemani yh on pariutunut uudestaan aika nopeastikin eron jälkeen.

Mutta sillä ei kyllä ole edes merkitystä. Parempi yksin kuin paskassa suhteessa, niin se vain on.

Voin vain arvata millaisiin luusereihin on ollut tyytyminen. 

Vierailija
71/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin siinä käy kun nainen ottaa komean rahamiehen. Naiset aina luulee että komea mies on hyvä kumppani joka tekee kaikkensa perheen ja kumppanin onnellisuuden eteen mutta ei se niin menekkään.

Kyllä ne on yleensä normaaleja, ne susirumat katkeroituneet kostavat naisille omaa pimeyttään koko ikänsä.

Vierailija
72/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tänne tullut kommentointeja. Vastaan lyhyesti muutamaan esille tuomaanne ajatukseen:

Mies oli aiemmin työmaalla töissä ja kätevä käsistään. Luulin ahkeraksi ja tekeväksi mieheksi. Veltostunut näiden vuosien varrella.

Ja todellakin sanon joka ainut kerta tosta roskien ja pyykkien heittämisestä! Joka ainut! Tää on kuin tahtojen taisto, kumpi luovuttaa eka, minä jäkättämisestä vai mies sotkemisesta! Vetoaa siihen että pienet lapset haluavat leikkiä roskilla/pyykeillä .... 😉

Tein toisen lapsen kun ei ollut todellakaan näin paha ensimmäisen jälkeen. Hoitovapaan ajan sain hyvin tukia ja kulut meni about puoliksi.

Nyt tuli mitta täyteen. Täysin. Enkä varmana ota toista mieslasta siipieni suojaa, mun deittailut on ohi.

- Ap.

Vierailija
73/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Pidä puolesi. Ansaitset enemmän ja teet nyt liikaa uhrauksia perheen eteen. Pelin ja perheen pitää olla reilua!

Vierailija
74/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies ei ole mikään mies. On täysin vastuutonta käyttää toista tuolla tavalla hyväkseen. Ota asia puheeksi ja vaadi muutosta. Vaadi, että teille molemmille pitää jäädä yhteisten menojen jälkeen yhtä paljon euroja omaan käyttöön. Yhteisin menoihin kuuluvat myös kaikki lasten menot. Jos ei suostu, niin käytä kaikki mahdolliset keinot, jotka suinkin keksit. Viime kädessä ero voi olla paikallaan, koska tilanne ei muutu mihinkään, ellet saa miehen päätä kääntymään. Mitä vanhemmiksi lapset kasvavat, sitä suuremmiksi menot kasvavat, jolloin tilanne vain pahenee.

En oikein käsitä, miten tuollaiset miehet on kasvatettu. Perhe on kokonaisuus, josta ollaan yhteisesti vastuussa ja tuohon vastuuseen kuuluu myös taloudellinen vastuu. On itsekästä pitää omat tulot vain itsellään. Ja ihan tiedoksi, olen mies enkä nainen ja olen aina pitänyt huolen, että rahat jakautuvat tasaisesti vaikka tienaan 2-3 kertaa paremmin kuin vaimo.

Vierailija
75/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja avioeron jälkeen mies riitauttaa huoltajuuden ja alkaa vääntää elatusmaksuista. Sitten hän kirjoittaa vauvapalstalle että lapset on vieraannutettu, yhyy.

Niin, eron jälkeen se suhde tavallaan jatkuu kun riidellään edelleen rahasta. Ja niistä tapaamisista, kun isällä ei ole edellekään mikään pakko ottaa vastuuta niistä lapsista. Ja jos isä ne lapset luokseen ottaa, isä ei tee niiden kanssa mitään ja syöttää pelkäästään ranskalaisia nakkeja. 

Nämä isät ovat syyllisiä Suomen lapsiköyhyyteen, kun ex-vaimo yrittää elättää lapsia pienellä palkallaan. Ja näitä isiä on paljon. Tosin en tiedä mitä ranskalaiset nakit ovat.

Miksi teette sitten niitä lapsia noille miehille. On kondomia, e-pilleriä ja aborttia, silti päädytte tekemään lapsen luuserille. Sitten itkettää kun rahat ei riitä huolehtimaan lapsesta. Minusta on ihan oikein että hallitus leikkaa yksinhuoltajilta ja saisi leikata enemmänkin. Opisivathan vähän suunitelemaan elämäänsä pitämällä aikavälillä eikä hetken mielijohteesta.

Vierailija
76/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teette sitten niitä lapsia noille miehille. On kondomia, e-pilleriä ja aborttia

Ei tuollaiset asiat tule aina esille seurustelun aikana.

Vierailija
77/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama tilanne: tienasin itse 1/3 miehen tuloista, käytännössä maksoin puolet laskuista, lasten vaatteet ja kaikki ruokamenot. Oli mahtavaa tajuta kerran kun olimme lähdössä juhliin, että toinen on ylhäältä alas Bosseissaan ja minulla oli kirppikseltä hankittu toppi. On syystäkin ex ja mulla menee nykyään paljon paremmin

Otit miehen päästäksesi kiinni vähän parempaan elämään?

Ihan yhtä tyhjätaskuja oltiin kun mentiin yhteen. Mies sitten eteni urallansa. No, nyt olen minäkin eron jälkeen edennyt ja hyvin pyyhkii 

Vierailija
78/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy lastensuojelussa ja kelassa, hanki terapeutti ja ala suunnitella eroa. 

Älä nosta yhtään miehen heittämää tavaraa maasta, äläkä puhu sanaakaan miehelle enää ikinä.

Järjestä niin, että Kela ottaa elarit suoraan miehen palkasta kunnes lapset isoja.

Mene tinderiin.

Tinder ei nyt ehkä ole ensimmäinen prioriteetti. Ensin on saatava lapsille koti.

Eikö niitä voi viedä jonnekkin orpokotiin? Eivät olisi uusien suhteiden tiellä.

Vierailija
79/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies oikeasti heittää roskat lattialle ja sitten sinä siivoat? Ja vielä taloudellinen puoli?

Ap, tuo mies ei rakasta sinua, eikä kunnioita edes ystävänä.

Et voi jäädä tuollaiseen tilanteeseen.

Vierailija
80/108 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakotti ne lapset tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan