Mies käyttää palkkansa itseensä ja minä perheeseen
Mies tienaa bruttona päälle 4000e ja minä teen 50% työaikaa ja tienaan näin ollen ~1500e. Mies käyttää niin paljon itseensä rahaa ( enimmäkseen peleihin ja syömiseen), että panostus yhteisiin menoihin on melkein sama, mieheltä ehkä kaksi sataa enemmän kuussa.
Meillä on kaksi pientä lasta, jotka ovat työpäivinäni päiväkodissa, muutoin kotihoidossa. Minä hoidan lapset ja teen KAIKKI kotityöt. Mies heittää jopa roskat ja vaatteet lattialle ja käskee minun siivota jälkensä.
Tarvitsen selkärankaa jättääkseni tuon lapamadon. Huijasi minua sopimaan työpaikkaan osittaisen hoitovapaan, jotta voisi edelleen käyttää minua henkilökohtaisena piikanaan "kun maksaa kaikesta enemmän". Naurettavan vähän enemmän!
Kommentit (108)
No nyt et enää kerää mitään mitä heittää lattialle. Tai jos on pakko kerätä, että lapsi ei vaikka syö sitä roskaa tms, niin viet vaikka miehen paikalle tai sängylle sen roskan. Ja sen pyykkejä älä enää pese. Ne likaiset vaatteet voit kasata myös vaan johonkin muualle, missä ne ei niin häiritse. Ruokaa teet vain itselle ja lapsille. Jne. Tuskin noista tajuaa tai oppii, joten ero voi olla paras vaihtoehto. Mutta sen järjestämiseen menee hetki. Mutta lopeta palvelut heti. Ja antaa mieslapsen kiukuta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te naiset löydätte näitä huonosti kasvatettuja miehiä? Eikö nämä olisi helppo kiertää kaukaa?
Mistä tulee harhaluulo että ihminen käyttäytyisi aina kasvatuksena mukaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Olisko kannattanu puhua nuo asiat ennen kuin aloit poikimaan?
"Sitten kun meillä on kaksi pientä lasta, niin ethän sinä vaan rupea heittelemään likaisia vaatteita ja roskia lattialle?"
Sulla oli tosi hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, nosta kytkintä. Tuossa kuviossa ei ole järjen hiventä sinun kannaltasi.
Yksinhuoltajat ei ole mitään haluttua seuraa deitti markkinoilla. Kuuluvat samaan ihmis saastaan kuin in-celitkin.
Tätä minullekin kertoiltiin kun palstalla aikoinaan pohdin eroa.
Ja tietty, miten loppuelämäni menee äärimmäisessä köyhyydessä.
Äärimmäistä köyhyyttä ei vielä ole näkynyt, työtä ja koulutusta kukaan ei vienyt pois eron tultua.
Parisuhteeseen ja deittailuun ei ole ollut vuosiin minkäänlaista mielenkiintoa. Sen verran seesteistä ollut elämä itsekseen.
Mutta kun, mutta kun, eihän se nyt niin voi olla että nainen ei halua minkäänlaista miestä vanhan tilalle?!
Jotenkin aina huvittaa nämä huutelijat kuinka joku ei varmasti löydä uutta miestä jos hankkiutuu huonosta eroon. Hei haloo, yksin on paljon kivempaa kuin huonon puolison kanssa!! Iso(in?) osa naisista jotka pääsee yhdestä passattavasta eroon, eivät varmasti halua enää toista tilalle. Ja tämäkös ukkoja kismittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, nosta kytkintä. Tuossa kuviossa ei ole järjen hiventä sinun kannaltasi.
Yksinhuoltajat ei ole mitään haluttua seuraa deitti markkinoilla. Kuuluvat samaan ihmis saastaan kuin in-celitkin.
Äärimmäistä köyhyyttä ei vielä ole näkynyt, työtä ja koulutusta kukaan ei vienyt pois eron tultua.
Parisuhteeseen ja deittailuun ei ole ollut vuosiin minkäänlaista mielenkiintoa. Sen verran seesteistä ollut elämä itsekseen.
Mutta kun, mutta kun, eihän se nyt niin voi olla että nainen ei halua minkäänlaista miestä vanhan tilalle?!
Jotenkin aina huvittaa
No näinpä. Itsekin olen ollut sinkkuna kohta 6 vuotta. Tai no, seksisuhde on, mitä sitä muuta tarvitsee miehestä. Naisena näitä on vielä helppo löytää ja itsekin löysin komean miehen siihen. Välillä seksin lisäksi saunotaan, sitten mies voikin lähteä kotiinsa.
Olet k....pään kanssa naimisissa. Eroa.
Osallistuuko mies muuten lasten elämään? Voihan tuossa käydä niinkin, että lapsilla ei tule miehen kanssa mitää vanhemman ja lapsen välistä suhdetta, ja lapset ajattelee aikuisena ettei heillä isää olekaan. Meillä kävi niin.
Menkää yhdessä ostamaan lapsille vaatteita niin hän tajuaa mitä tarvitaan ja mitä ne maksavat. Ei kai kukaan isä halua lasten kulkevan huonoissa vaatteissa?
Vai tykkäävät lapset leikkiä roskilla ja pyykeillä, kaikkea sitä kuulee. Kivahan se on tuntea ylemmyyttä kun piika keräilee roskat, eron jälkeen tytär sopii siihen hommaan?
Vierailija kirjoitti:
Menkää yhdessä ostamaan lapsille vaatteita niin hän tajuaa mitä tarvitaan ja mitä ne maksavat. Ei kai kukaan isä halua lasten kulkevan huonoissa vaatteissa?
Vai tykkäävät lapset leikkiä roskilla ja pyykeillä, kaikkea sitä kuulee. Kivahan se on tuntea ylemmyyttä kun piika keräilee roskat, eron jälkeen tytär sopii siihen hommaan?
Ei kukaan normaali tytär ala eron jälkeen huoltaa isänsä kotitaloutta tämän puolesta.
Niin... On noita isejä... Ja sitten on Peltsi <3
Vierailija kirjoitti:
Lapsille voisi antaa sakset käteen, kun lattialta löytyy askartelumateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te naiset löydätte näitä huonosti kasvatettuja miehiä? Eikö nämä olisi helppo kiertää kaukaa?
Perheitä joissa nainen on ainoa huoltaja on paljon, päiväkodin henkilökunta on naisia, peruskouluissa tilanne on kutakuinkin sama. Lapset viettävät suurimman osan valveillaolo ajastaan naisten kanssa.
Eli naiset kasvattavat myös nämä huonosti käyttäytyvät miehet? Pitäisi sitten jättää ainakin poikalasten kasvatus kokonaan miehille.
Ja sitten miehet vielä ihmettelevät miten syntyvyys laskee, hehän olisivat mielellään panemassa vaikka kymmenen lasta alulle!
Vierailija kirjoitti:
Miksi te miehet käyttäydytte huonosti ja vastuutatte siitä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä oli BMW ja kävi ammattikorkeaa kun tavattiin.
Eikös tuossa ole kaksi räikeänpunaisena lepattavaa lippua
Jopas on mies. Vaatteet heittää lattialle. Luulis tuossa jo olevan selkärankaa ja astuu ovesta ulos eikä takas tule, siis sinulla. Mulla iskis sistustus kuume omaan ihanaan pieneen asuntoon kun sen löytää. Mies ei kunnioita,ei hänkään sitä ansaitse.
Vierailija kirjoitti:
Onpas tänne tullut kommentointeja. Vastaan lyhyesti muutamaan esille tuomaanne ajatukseen:
Mies oli aiemmin työmaalla töissä ja kätevä käsistään. Luulin ahkeraksi ja tekeväksi mieheksi. Veltostunut näiden vuosien varrella.
Ja todellakin sanon joka ainut kerta tosta roskien ja pyykkien heittämisestä! Joka ainut! Tää on kuin tahtojen taisto, kumpi luovuttaa eka, minä jäkättämisestä vai mies sotkemisesta! Vetoaa siihen että pienet lapset haluavat leikkiä roskilla/pyykeillä .... 😉
Tein toisen lapsen kun ei ollut todellakaan näin paha ensimmäisen jälkeen. Hoitovapaan ajan sain hyvin tukia ja kulut meni about puoliksi.
Nyt tuli mitta täyteen. Täysin. Enkä varmana ota toista mieslasta siipieni suojaa, mun deittailut on ohi.
- Ap.
Epäilemättä miehen näkemys tulevasta erosta on: "Vaimo otti eron aivan yllättäen, ilman mitään syytä. Meillä oli kaikki hyvin." o_O
Tai sitten: vaimo otti eron aivan yllättäen, ilman mitään syytä. Käytti vain hyväkseen minua miesraukkaa, joka maksoin kaiken ja mahdollistin vielä vaimolle puoliaikaisen työn.
Näiden on aivan mahdoton nähdä oikeaa ongelmaa, eivätkä näin ollen tule myöskään ikinä muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te miehet käyttäydytte huonosti ja vastuutatte siitä naisia?
Onhan se naisen syytä, jos huonon miehen ottaa. Nostakaa rimaa.