Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

A-kupin rinnat ja 63 kg vai b-kupin rinnat ja 70 kg?

Vierailija
23.02.2025 |

Kumpi on mielestäsi parempi versio yhdestä samasta henkilöstä?

A) 170 cm, 63 kg ja a-kupin rinnat, vyötärö melko ok?

Vai B) 170 cm, 70 kg ja ehkä b-c-kupin rinnat, vyötäröllä vähän paksumpaa?

Tämä ei ole haukkumisketju. Kunhan pohdin.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hitto tuo b-vaihtoehto on? Siis eikö sulla ole lihaksia? Miten voi olla ylimääräistä jos on 170 cm ja painaa 70 kg? Mene salille treenaamaan, se on paras vaihtoehto. Itse kun aloin treenaamaan niin aika äkkiä kasvoi yhden kuppikoon verran tissit ja on ryhdikkäätkin. Lisäksi miehet tykkää kun on lihaksia. Eli muuta se 70 kg pehmuste lihasmassaksi. 

No eihän tykkää, älä kerro omia fantasioita yleisenä tietona.

Vierailija
42/64 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hitto tuo b-vaihtoehto on? Siis eikö sulla ole lihaksia? Miten voi olla ylimääräistä jos on 170 cm ja painaa 70 kg? Mene salille treenaamaan, se on paras vaihtoehto. Itse kun aloin treenaamaan niin aika äkkiä kasvoi yhden kuppikoon verran tissit ja on ryhdikkäätkin. Lisäksi miehet tykkää kun on lihaksia. Eli muuta se 70 kg pehmuste lihasmassaksi. 

No eihän tykkää, älä kerro omia fantasioita yleisenä tietona.

Ja vaihtoehto B tietty. Pitää olla jotain mistä ottaa kiinni.

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan molemmat, kiitos.

Vierailija
44/64 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painan just 63kg ja kuppikoko on b. Isompia en missään tapauksessa haluaisi. On toki nuorena kauniit, mutta iän myötä alkavat roikkumaan.

Vierailija
45/64 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pienemmät paremmat

A kuppi ei ole pieni vaan lauta

Vierailija
46/64 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto B.

Vierailija
47/64 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kahdesta huonosta vaihtoehdosta mielummin 63kg ja A. Pienirintaselle sopii mahdollisimman hoikka vartalo

Vierailija
48/64 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pienemmät paremmat

A kuppi ei ole pieni vaan lauta

A-kuppi kylläkin on noin naisen oman nyrkin kokoinen rinta

Vierailija
49/64 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa.

Mun kuppikoko on C/D, paino 59 kg ja pituus 175 cm. Kapea vyötärö ja pyöreä takapuoli.

Laihaläski, tunnen tyypin

Vierailija
50/64 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko A-kuppi edes rinnat?

alle d ei lasketa tisseiksi

Ylipainoa pukkaa? Löllöä mahamakkaraa?

No laihduta! 

Vierailija
51/64 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä mistä miehet tykkää? Mua ei ainakaan tuon taivaallista kiinnosta mitä mieltä joku mies on mun kropasta, varsinkin jos hän ei ole puolisoni. Hyi hitto mikä ajatuskin, että alkaisin jonkun äijälauman kuolattavaksi tai asettaisin kroppani jonkun arvosteltavaksi. Mun kroppa tekee parhaansa mun elämän eteen ja mun kroppani antaa mulle ihanan elämän. Mä en kaipaa toisten ihannointia mun rinnoista, läskistä tai lihaksista. Sellainen äijä, jolla on täydellinen kroppa on sellainen äijä, joka ei mua kiinnosta. Me muut voidaan jättää arvostelematta toisten kehoa. 

Vierailija
52/64 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/70 aika hyvät mitat ammattijääkiekkoilijalle. Suomalaiselle naiselle siinä on 10 kiloa ylipainoa.

Vierailija
53/64 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehto B. Tosin omaan makuun liian pienet, F-G koossa alkaa olemaan kunnon nätit rinnat omaan makuun.

Älytöntä vastailla asioihin, joita ei ole kysytty. Kysyttiin a vai b, ei kaikkea mahdollista välillä a ja ö. F- rintaisena pitäisi A:n vartalolla painaa luultavammin lähemmäs 100 kg tai olla silarileikelty.

Vierailija
54/64 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hitto tuo b-vaihtoehto on? Siis eikö sulla ole lihaksia? Miten voi olla ylimääräistä jos on 170 cm ja painaa 70 kg? Mene salille treenaamaan, se on paras vaihtoehto. Itse kun aloin treenaamaan niin aika äkkiä kasvoi yhden kuppikoon verran tissit ja on ryhdikkäätkin.

Tuossa oli niin monta virhettä, etten tiedä mistä aloittaa. Suoraan pxrseestä revittyjä "faktoja" taas - ja siltä kyllä haisevatkin.

Vierailija
55/64 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170/70 aika hyvät mitat ammattijääkiekkoilijalle. Suomalaiselle naiselle siinä on 10 kiloa ylipainoa.

170 cm kuuskytäkiloinen on hento. 10 kiloa siihen, niin ei vielä mikään lihasmassailija ole. Eri asia jos pituus 160 cm.

Vierailija
56/64 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 kiloa ei ole ihan vähän. Kyllä sen painoisella pitäisi jo tissitkin olla vähintään kokoa C tai D.

Vierailija
57/64 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järjen hiventä tässä aloituksessa !

Vierailija
58/64 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun elät ja toivottavasti viisastut, huomaat, että elämässä voi oikeasti keskittyä pohtimaan parempiakin asioita. Tai toki voi käydä niin, että 80-v. pohdit samaa asiaa, etkä ole yhtään viisaampi. Mieti siis, mihin asioihin tuhlaat elämäsi.

Tämäkin aika pitäisi käyttää työntekoon tai johonkun hyödylliseen? Elämä ei ole pelkkää suorittamista.

Luetteletko tähän ne aihepiirit, joista saamme keskustella vapaa-aikamme vapaasti ilman alemmuudentuntoa? Ja kerrotko vielä alle, mitä mieltä saamme olla ko. asioista? 

Vierailija
59/64 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan se öööh kumpi vaihtoehto oli alle 19v ??  t Ikämies

Vierailija
60/64 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70 kiloa ei ole ihan vähän. Kyllä sen painoisella pitäisi jo tissitkin olla vähintään kokoa C tai D.

Paino riippuu paljon pituussuhteesta. C koko voisi olla ap:n arvoilla vaikkapa 75 kg.