A-kupin rinnat ja 63 kg vai b-kupin rinnat ja 70 kg?
Kumpi on mielestäsi parempi versio yhdestä samasta henkilöstä?
A) 170 cm, 63 kg ja a-kupin rinnat, vyötärö melko ok?
Vai B) 170 cm, 70 kg ja ehkä b-c-kupin rinnat, vyötäröllä vähän paksumpaa?
Tämä ei ole haukkumisketju. Kunhan pohdin.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Onko A-kuppi edes rinnat?
On. Myös Aa-kuppi on rinnat. Ennen raskautta olikin hädin tuskin aa-kuppi. Muistuttaisin nyt, että tämä ei ole haukkumisketju. Kommenttisi on vähättelevä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto tuo b-vaihtoehto on? Siis eikö sulla ole lihaksia? Miten voi olla ylimääräistä jos on 170 cm ja painaa 70 kg? Mene salille treenaamaan, se on paras vaihtoehto. Itse kun aloin treenaamaan niin aika äkkiä kasvoi yhden kuppikoon verran tissit ja on ryhdikkäätkin. Lisäksi miehet tykkää kun on lihaksia. Eli muuta se 70 kg pehmuste lihasmassaksi.
Ja joillain lähtee treenamalla se vähäkin rasva rinnoista ja on sitten vielä pienemmät. Eipä sillä toki väliä, mutta ei se treenaminen rintoja välttämättä kauniiksi tee. Eikä kaikki edes tykkää käydä salilla.
Nimim. Imetyksen jäljiltä tyhjät nahkapussit, vaikka imetyksestä on jo lähes 8 vuotta aikaa. Salilla käyn.
Ei kai a ja e kuppisten tissien painoero voi olla 7kg?
Mä oon ollu molemmat, tykkäsin enemmän a:sta vaikka onkin kiva kun ensimmäistä kertaa eläissäni on ihan kunnon rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai a ja e kuppisten tissien painoero voi olla 7kg?
A ja b
Minä olin pitkään A ja nyt kun alkaa keski-ikä lähestyä olen enemmän B.
Minä tykkäsin siitä hoikemmasta A-vartalosta, mutta en nyt pidä tuota eroa merkittävänä. Tuskin kukaan muu huomaa olenko A vai B, niin pieni eroa tuo alle kymmenen kiloa on ettei sitä varmaan muut huomaa.
Olin vuosi sitten tuo vaihtoehto B, nyt olen A. En pidä oikein kummastakaan omalla kohdallani. Toki vyötärö, jalat ja käsivarret nyt siedettävämmät, mutta rintojani kaipaan, kun ovat rumemman muotoisetkin nyt pienempänä. Mielummin keskikokoiset, pyöreähköt ja roikkuvat kuin pienet, suipommat ja edelleen vähän roikkuvat.. No vastaan silti A, nyt kun muistelen niitä löllöreisiä ja läskimahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kunhan ei ole leveitä hartioita. Naisella ei kuulu olla leveitä hartioita, eikä miestä kuulu vaatia viehättymään leveistä hartioista naisella.
Mikä niissä on vikana?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kunhan ei ole leveitä hartioita. Naisella ei kuulu olla leveitä hartioita, eikä miestä kuulu vaatia viehättymään leveistä hartioista naisella.
Jotkut miehet viehättyy niistäkin... :D
Vierailija kirjoitti:
alle d ei lasketa tisseiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika lääski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoa pukkaa? Löllöä mahamakkaraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset, Euroopan toiseksi lihavin kansa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E-kuppi, 170 cm ja 57 kg.
65E ehkä noilla mitoilla, vastaa 75C:tä.
Olen eri, mutta en ymmärrä näitä rinnakkaiskokoja. Minulle on tärkeää, että ympärysmitta on napakka ja liivit pysyy paikoillaan. 65 on sopiva mitta siihen. Kuppi on D.
Jos puen 70C-liivit, ne nousee selästä ylös.
Vaihtoehto B. Tosin omaan makuun liian pienet, F-G koossa alkaa olemaan kunnon nätit rinnat omaan makuun.
Kun elät ja toivottavasti viisastut, huomaat, että elämässä voi oikeasti keskittyä pohtimaan parempiakin asioita. Tai toki voi käydä niin, että 80-v. pohdit samaa asiaa, etkä ole yhtään viisaampi. Mieti siis, mihin asioihin tuhlaat elämäsi.
Isoja rintoja ei lasketa jos ne on kiinni isossa varressa
Olen itse tuo A-vaihtoehto ja ihan tyytyväinen. Isommalla painolla vartaloni on vähän epäsuhtainen (paino kertyy reisiin ja takapuoleen ja hyvin vähän rintoihin ja ylävartaloon), joten valitsen suhteellisen sopusuhtaisen vartalon olemattomilla rinnoilla.