Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä siitä että sosiaalityöntekijä kävisi asiakkaansa kanssa 1-2 kertaa vuodessa esimerkiksi leffassa?

Vierailija
22.02.2025 |

Tai ulkoilemassa. 

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä olet sosiaalityöntekijän asiakkaana?

Liian hakattu ihminen olen henkisesti ja elämänhallinta ollut hukassa. Tässäkin keskustelussa näkee kuinka moni pitää mua kummajaisena.

Eli mielenterveys on rusikoitu. Kiusaamalla.

En olisi huolissani yksinäisyydestäni, ellei minulla ois jo aivosumua.

Pelkään miten yksinäisyys vaikuttaa aivoihin. Tunnen ihan fyysisenä kipuna. 

Ressukka, jolla on kyllä tahdonvoimaa, joka haluaisi edes viestittelykaverin, tulla aidosti tykätyksi, saada lisää ihmisiä ympärilleen eikä silleen feikisti että tukihenkilö teeskentelee minun 'ystävää' mutta ei ole koskaan valmis syventämään juttua vaikka synkkaisi, eikä keskustelu ole luontevaa jos 2 tunnin ajan täytyy koko ajan puhua vaikka museoon liittyvistä asioista, ei mulla tieto taito riitä pitämään 2 tuntia keskustelua yllä pelkkiin museo asioihin liittyen, eikä se olisi edes luontevaa kun koko ajan pitäisi varoa että enhän möläytä mitään vaikka omasta henkilökohtaisesta elämästäni! Pitää olla kireenä. Ou shit! 

Vierailija
62/118 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaako pillua myös?

Antaa ainakin muslimeille. Se nähdään luontaisetuna.

Sairas kommentti, kuten tuokin johon vastasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä olet sosiaalityöntekijän asiakkaana?

Liian hakattu ihminen olen henkisesti ja elämänhallinta ollut hukassa. Tässäkin keskustelussa näkee kuinka moni pitää mua kummajaisena.

Eli mielenterveys on rusikoitu. Kiusaamalla.

En olisi huolissani yksinäisyydestäni, ellei minulla ois jo aivosumua.

Pelkään miten yksinäisyys vaikuttaa aivoihin. Tunnen ihan fyysisenä kipuna. 

Ressukka, jolla on kyllä tahdonvoimaa, joka haluaisi edes viestittelykaverin, tulla aidosti tykätyksi, saada lisää ihmisiä ympärilleen eikä silleen feikisti että tukihenkilö teeskentelee minun 'ystävää' mutta ei ole koskaan valmis syventämään juttua vaikka synkkaisi, eikä keskustelu ole luontevaa jos 2 tunnin ajan täytyy koko ajan puhua vaikka museoon liittyvistä asioista, ei mulla tieto taito riitä pitämään 2 tuntia keskustelua yllä pelkkiin museo asioih

Ystävän kaipuuseen sos.työntekijä tai tukihenkilö ei ole oikea ratkaisu.

Sinuna etsisin uusia tuttavuuksia sinkkutapahtumista. Löydät netistä hakusanoilla.

Myös yksinäisille on tapahtumia. Suosittelen hakeutumaan noihin mukaan. Tiedä vaikka kohtaisit jonain päivänä samanhenkisen ihmisen, jonka kanssa alkaisitte vaihtamaan kuulumisia.

Toivottavasti näin kävisi. Kaikkea hyvää ap sinulle.

Vierailija
64/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sanoisin ap, että et sinä ole kummajainen. Tämä palsta vain on sellainen, jossa jotkut purkaa omia tuskiaan toisiin kommentoijiin. Tiesithän sen itsekin. (10.31 kommentin kirjoittanut)

Vierailija
65/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin heti yhdellä haulla: tapahtumia yksinäisille tällaisen

https://porukka.org/

TUNNETKO OLOSI YKSINÄISEKSI? TERVETULOA MUKAAN PORUKKAAN!

Vierailija
66/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten lähestyminen häiriköiden tai ehdotellen on sairasta. Ei kukaan normaali ihminen joka haluaa elää omaa elämäänsä rauhassa, mene johonkin kummallisille treffeille manipuloitavaksi. Tukihenkilöt on sitten erikseen, ei uteluita varten nekään pitäisi olla. Vanhukset etsivät myös aitoa ystävää, ei virkaihmistä.

Vierailija
67/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää yksinäisille:

https://lahdemukaan.fi/

Yhdessä yksinäisyyttä vastaan

Talkoojoukkomme on jatkuvasti kasvava. Jo suunnitteluvaiheessa mukana ovat olleet alla olevat organisaatiot. Moni on ehtinyt jo kysyä, että milloin pääsee mukaan. Se hetki on nyt! Lähde mukaan.

Vierailija
68/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika keskusteluapuun. Tällainen mahdollisuus on näillä sivuilla.

https://www.helsinkimissio.fi/tarvitsetko-apua/aikuisille/

Vierailija
69/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae kulttuurikaveria. Samat sivustot: https://www.helsinkimissio.fi/tarvitsetko-apua/aikuisille/

Tuolta kaveri mukaan.

Vierailija
70/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä alkoi puhumaan mulle siis itse siitä tukihenkilöstä, kun sanoi että hänellä ei aika riitä ja hänen työnkuvaansa ei kuulu lähteä leffaan yms. Niin luulin että hän tajusi minkälaista seuraa kaipaan eli ihmistä kenen kanssa puhua mistä tahansa rennosti ja tehdä eri asioita. 

Mutta ei se tukihenkilökään ole nyt yhtään sitä mitä haen, jos se ei tuota tarkoita! En tiedä miksi ihmeessä sitten edes suositteli sossu tuota 

Vierailija
71/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalityöntekijä alkoi puhumaan mulle siis itse siitä tukihenkilöstä, kun sanoi että hänellä ei aika riitä ja hänen työnkuvaansa ei kuulu lähteä leffaan yms. Niin luulin että hän tajusi minkälaista seuraa kaipaan eli ihmistä kenen kanssa puhua mistä tahansa rennosti ja tehdä eri asioita. 

Mutta ei se tukihenkilökään ole nyt yhtään sitä mitä haen, jos se ei tuota tarkoita! En tiedä miksi ihmeessä sitten edes suositteli sossu tuota 

Mitä mieltä olet näistä minun ehdotuksista? Aiemmat linkit on minun hakuja netistä. Lisäksi kommentit m.m. toivon sinun löytävän samanhenkisen tuttavuuden jne...

Haluaisin, että löydät oikeat väylät.

Vierailija
72/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minun ystävyyssuhteet tyssää tähän. 

Minusta välittyy outo tunnelma. 

Ihmiset aistii mun ahdistuneisuuden, se on liikaa. 

Olen whore ja pitäähän mua halveksua. 

Pitäisi kestää välillä naljailua ihmissuhteissa. 

Pitäisi antaa seksiä vastineeksi. 

Tuntemattomia ei kiinnosta chattailla Instassa

Vierailija
73/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä veronmaksajana EN HALUA! Tuhlausta! Ei minunkaan leffailtojani maksa kukaan muu kuin minä itse! 

Ei tuossa puhuttu maksamisesta mitään.

Vierailija
74/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon kaveritoimintaan on vapaaehtoisia.

Vierailija
75/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossu on asiallinen. Olisi ollut ylimielistä sanoa, että etsi itse ystäväsi ja seurasi. Hän siis ehdotti ensihätääsi tukihenkilöä, joita on saatavilla.

Ystäviä ei noin vaan ole saatavilla. Sellaista ei sentään sossullakaan ole pöytälaatikossa.

Vierailija
76/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ja tiedän jo etukäteen miten tämä homma menee. Kohta vastataan, en ihmettelekkään yhtään että olet tuolla persoonalla yksinäinen! ... 

Kuka Vee voi olla noin oudolla persoonalla varustettu. Opettele vähän sosiaalisia normeja jne

Tämä palsta kuvastaa tasantarkkaan ihmisyyttä, anonyyminä uskaltaa laukoa mitä oikeasti ajattelee, ei tarvitse miettiä häpeää ;) 

Vierailija
77/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Ja tiedän jo etukäteen miten tämä homma menee. Kohta vastataan, en ihmettelekkään yhtään että olet tuolla persoonalla yksinäinen! ... 

Kuka Vee voi olla noin oudolla persoonalla varustettu. Opettele vähän sosiaalisia normeja jne

Tämä palsta kuvastaa tasantarkkaan ihmisyyttä, anonyyminä uskaltaa laukoa mitä oikeasti ajattelee, ei tarvitse miettiä häpeää ;) 

Sinun pitää vaan ohittaa ilmiselvät lyttäyskommentit. Niitä näissä ketjuissa on aina. Suodata hyvät ja pahat kommentit siten,  että panet päällimmäisiksi hyvät.

Vierailija
78/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää vaan ohittaa ilmiselvät lyttäyskommentit. Niitä näissä ketjuissa on aina. Suodata hyvät ja pahat kommentit siten,  että panet päällimmäisiksi hyvät.

Joo, sitähän tässä sairaassa maailmassa koitan opetella. Kylmettää sydämeni, mutta se ei ole helppoa herkälle ja muutenkin nurinkurista ihmisyydessä. Ihmisten psyyke hajoaa enimmäkseen siksi, että heidät lapsuudessa kasvatetaan siihen että ihmisyys on enimmäkseen hyvää. Jo 4-vuotiasta pitäisi lähteä kyynistämään, pessimisti ei pety ja oppii tähän sairaaseen maailmaan suhtautumaan oikealla tavalla 

Ne ketkä tässä kieroutuneessa maailmassa pärjää, pelaavat niitä ihmissuhde ja valtapelejä niin eivät ole oikeasti kovin mukavia ihmisiä. 

Esimerkiksi tutkitusti hoito-ala on eniten se jossa on työpaikkakiusaamista. Vaikka alalla tulisi olla empaattisimmat ja ymmärtäväisimmät ihmiset kohtaamassa sairaita heikkoja ihmisiä. Maailma on niin nurinkurinen ja sitten syyllistetään sitä kellä psyyke hajosi kuka ei tässä elämässä pärjännyt 

HOHHOIJAA

Vierailija
79/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sitähän tässä sairaassa maailmassa koitan opetella. Kylmettää sydämeni, mutta se ei ole helppoa herkälle ja muutenkin nurinkurista ihmisyydessä. Ihmisten psyyke hajoaa enimmäkseen siksi, että heidät lapsuudessa kasvatetaan siihen ett

Puhut aivan oikeaa asiaa. Olen samaa mieltä. 

Vierailija
80/118 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Nuo rahat pitäisi antaa äidille ja äiti menee lapsen kanssa leffaan ja saa mukavia yhteisiä kokemuksia.

Sossu ei yleensä lapsen elämässä ole enää, kun lapsi on yli 20-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan