Oletko nähnyt kaverisi puolison alasti
Kommentit (43)
En, mutta pojan anopin olen, liiankin läheltä.
Kyllä, ennen heidän avioitumistaan, mutta seurustellessa ;-)
Olen, useamman saunassa tai muuten.
Kerran olen pannut kaverin vaimoa, kaverin pyynnöstä, oltiin viettämässä iltaa ja otettu jo useampi kalja.
Ollaan yhä ystäviä, mutta he ovat eronneet jo vuosia sitten.
Olen, ja olen puristellut tissejäkin.
Valitettavasti kerran meidän mökillä. Mieheni oli kaverinsa kanssa saunassa ja näin ikkunasta kun menivät uimaan. Mieheni kaverilla oli kuin hk-sininen haarovälissä ja miehelläni prinssinakki. Loppuviikonloppu menikin sitten tosta jättikalusta haaveillessa.
Oon ja vetänyt käteen häntä tuijottaen.
kaverin silloinen tyttöystävä tuli muina muikkusina saunaan meidän miesten kanssa. Useamman kerran.
Olen nähnyt kaverini miespuolisen puolison alasti monesti saunassa. Ei aiheuta minussa mitään reaktioita.
M33
Olen. Poikaystävän kaverin ja jotain muita saunassa. Hankkiuduin samaan työpaikkaan hänen kanssaan ja yövuorossa naitiin kolmen vuoden ajan kuin kanit kunnes tulin "poikaystävälle" raskaaksi. Oli puhdasta himoa, ei tulevaisuutta eikä rakkautta. Rakastan miestäni yli kaiken vaikka alapeukuttajat eivät voi ymmärtää miten voi erottaa seksin ja rakkauden toisistaan koska heidän äly ei siihen riitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt kaverini miespuolisen puolison alasti monesti saunassa. Ei aiheuta minussa mitään reaktioita.
M33
Mutta muistat kuitenkin nähneesi.
Vähintään naispuolisten kaverien miesten kanssa olen saunonut.
Mutta on noita sekasaunoja sen verran tullut harrastettua että varmaan myös jonkun kaverin tyttöystävän olen nähnyt.
Olen, ja ei ois kannattanut. Olin yötä ystävän luona ja tiesin että hänen miehellä pitäisi olla iso kalu. "Vahingossa" menin heidän saunalle kun mies oli suihkussa. Avasin oven ja mies kääntyi katsomaan. Ymmärsi, mitä olen vailla niin kääntyi minuun päin ja jatkoi suihkuttelua, saippuoi ja pesi tuota ihanaa valtavaa elintä. Katselin lumoutuneena ja elin alkoi jäykistyä. Mies vinkkaa luokseen ja sanoo, että panna ei voi mutta ota käteen tai vähän suuhun jos haluat. Istun saunajakkaralle ja en ole pitänyt kädessä mitään vastaavaa. Elin on turvonnut, paksu ja kaartuu ylöspäin. Käy kateeksi. Otan munan suuhun ja imen syvälle, tunnustelen ja nautin. Kun aloitan kunnon suihinoton, niin mies panee mua suuhun vähän, mutta sitten vetää kalun pois. Ei enempää ettei tarvitse katua myöhemmin. Lähden aika pian kotiin ja kaivan lelut esille. Vaikka vietän loppupäivän runkaten, en saa mitenkään tarpeeksi kun tuo kalu suussa pyörii päässä.
Olen. Minulle se näkeminen oli vahinko, mutta luulen hänen osaltaan olleen tarkoituksellinen paljastelu. Ei jäänyt traumoja ja voisin nähdä toistekkin.
Olen, muutaman kerran paljuillessa. Kivasti siistitty kiitorata hänellä. Mutta muuten ei kyllä herättänyt mitään ihme reatioita. Ystäviä ollaan siis =)
Vierailija kirjoitti:
Olen, ja ei ois kannattanut. Olin yötä ystävän luona ja tiesin että hänen miehellä pitäisi olla iso kalu. "Vahingossa" menin heidän saunalle kun mies oli suihkussa. Avasin oven ja mies kääntyi katsomaan. Ymmärsi, mitä olen vailla niin kääntyi minuun päin ja jatkoi suihkuttelua, saippuoi ja pesi tuota ihanaa valtavaa elintä. Katselin lumoutuneena ja elin alkoi jäykistyä. Mies vinkkaa luokseen ja sanoo, että panna ei voi mutta ota käteen tai vähän suuhun jos haluat. Istun saunajakkaralle ja en ole pitänyt kädessä mitään vastaavaa. Elin on turvonnut, paksu ja kaartuu ylöspäin. Käy kateeksi. Otan munan suuhun ja imen syvälle, tunnustelen ja nautin. Kun aloitan kunnon suihinoton, niin mies panee mua suuhun vähän, mutta sitten vetää kalun pois. Ei enempää ettei tarvitse katua myöhemmin. Lähden aika pian kotiin ja kaivan lelut esille. Vaikka vietän loppupäivän runkaten, en saa mitenkään tarpeeksi kun tuo kalu suussa pyörii päässä.
Mitä muuta jäit kaipaamaan kuin kalun hyväilyä ja suhun ottamista kun himoitset sitä komeaa kalua ?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit!
Olen nähnyt sekä vahingossa että tarkoituksella.