Mursin jalkani ja elämä muuttui jäätävän tylsäksi
Sänky-wc-jääkaappi-tietokone on käytännössä koko päivän tekeminen. Ahdistaa ja vituttaa, viikkoja edessä ja vasta 4 päivää takana.
Kommentit (67)
Ala tekemään ristikoita, saa ainakin aivot treeniä : ) itse teen näitä junamatkoilla, kun ei jaksa koko aikaa tuijottaa puhelinta.
Mulle ei tuota mitään ongelmia loikoilla kotona koko päivää ja vaikkapa viikkotolkulla putkeen
Laulaminen on parasta! Siis laula aamusta iltaan ja jos naapurit ei estä, laula yötkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on myös aikaa järjestellä kaappeja. Ota hylly kerrallaan vaikkapa ruokapöydän ääreen tavarat ja käy yksitellen ne läpi.
Kierrätykseen kaikki turha. Pyydä jotain aina hakemaan kierrätykseen menevä kama.
Nyt siis kantsii hyödyntää kotona olemista, että teet siellä kotona jotain sellaista, johon muuten ei ole aikaa.
Onko milloin viimeksi käyty läpi esim. vaatteet? Entäpä kylpyhuoneen kaapit?
Ja kaikki muu irtosälä kaappien perukoilla.
Sitten voit palkita itsesi järjestelystä sohvalla katsoen sinua kiinnostavia sarjoja telkkarista.
Tässä on käytännönongelmia monia. Jos on kyynärsauvoilla liikenteessä, ei voi kantaa mitään.
Pyörätuolin kanssa liikkuminen on erittäin kömpelöä myös.
Mutta ainoa kaikki pienikin edistys on tiete
Helpoiten aamukahvin ja aamupalan saa kuskattua sohvalle tai missä nyt kokee olonsa mukavaksi, asentajan jakkaralla. Esim tämä: https://www.motonet.fi/tuote/torin-bigred-asentajan-jakkara-pyorilla?pr…
Koin hyväksi myös toipumisvaiheessa, kun kokkasin ruokaa pidempiä aikoja, vielä ei jaksanut seisoa koko aikaa. Pystyi hoitamaan tiskit ja jopa imuroimaan. Matot laitettiin syrjään siksi aikaa kun jakkara oli käytössä.
Nytkin kipeänä ja kuumeessa oli käytössä, voimat pois, mutta arki ei pysähdy. Kaivan siis esiin tarvittaessa
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tuota mitään ongelmia loikoilla kotona koko päivää ja vaikkapa viikkotolkulla putkeen
Ei minullekaan enää. Jalan toipumiseen meni 6kk ja opin tykkäämään laiskasta elämästä. En ole käynyt ruokakaupassa oikeastaan sen jälkeen ollenkaan. Aina kaikki tulee kotiinkuljetuksella.
Helppo luisua takaisin lekotteluun ja omaan rauhaisaan elämään jossa suihkussa käynti voi olla päivän ainoa järkevä tehtävä
Otan osaa! Mä olen joutunut olemaan puolikuntoisena kotona pari päivää ja meinaa pää hajota tylsyyteen. Hyvä dekkari, mutta en jaksa koko aikaa lukea enkä telkkaria koko ajan katsoa. Kuusi viikkoa tätä tylsyyttä kuulostaisi ihan kauhealta.