Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mursin jalkani ja elämä muuttui jäätävän tylsäksi

Vierailija
22.02.2025 |

Sänky-wc-jääkaappi-tietokone on käytännössä koko päivän tekeminen. Ahdistaa ja vituttaa, viikkoja edessä ja vasta 4 päivää takana.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Teetkö käsitöitä? Jos et, opettele joku uusi taito!  

Vierailija
2/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et liiku sauvoilla?  Ei mulla oikeastaan muuta rajoittanut kun autolla ajamista.  Pikku pakkasilla helppo suojatakkin.  Ja kyllä, on kokemusta.  Kerran sääriluu poikki ja kaksi kertaa nilkka murtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hetki opiskella jotain. Venäjän alkeet olisi ainakin hyvä sijoitus.

Vierailija
4/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kyynärsauvojen kanssa kaupassa ja lenkillä, ainoa ikävä puoli oli jatkuva kipu.

Vierailija
5/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörätuoli lainaan ja kaveri mukaan. Menette vaikka ulkoileen ja kauppakeskukseen.

Vierailija
6/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et liiku sauvoilla?  Ei mulla oikeastaan muuta rajoittanut kun autolla ajamista.  Pikku pakkasilla helppo suojatakkin.  Ja kyllä, on kokemusta.  Kerran sääriluu poikki ja kaksi kertaa nilkka murtunut.

Hyvin pystyit liikuntaa harrastamaan? 

Vierailija
7/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kaukoputki ja ala tarkkailemaan naapuritalojen elämää. Saatat nähdä jotain jännittävää, vaikka murhan.

Vierailija
8/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin jalkani kävelen käsillä joten älä valita.

Vierailija
9/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörätuoli lainaan ja kaveri mukaan. Menette vaikka ulkoileen ja kauppakeskukseen.

Ei ole ketään kenen kanssa lähteä

Ap

Vierailija
10/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin äläkä itke.

Vierailija
11/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan samat fiilikset vuosien takaa. Siihen aikaan ei ollut edes nettiä, ajattele. 

Vierailija
12/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen syksy, 2-3 kuukautta mykoplasmaa/kotonaan/poskionteloa... Ja ollut pitkään tuollaisia aikoja, pahemmin kipeä kuin jalka, pikkuisen hajottanut... ... Terveydenhuollosta saa "ei oota"

Vierailija
13/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan samat fiilikset vuosien takaa. Siihen aikaan ei ollut edes nettiä, ajattele. 

Muistan kun asuin luolassa silloin ei ollut edes tulta kunnes salama..

Vierailija
14/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin aikoinaan juuri kun aloin kirjoittamaan gradua. Sitten vain istuin ja kirjoitin. 

Vierailija
15/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile kilometrikin kyynärä sauvoilla, kyllä sekin jo mielestäni liikunnasta kävi, hyvin siinä hengästyy.  Portaat oli hankala eka kerroilla, mutta äkkiä oppi.

Vierailija
16/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile kilometrikin kyynärä sauvoilla, kyllä sekin jo mielestäni liikunnasta kävi, hyvin siinä hengästyy.  Portaat oli hankala eka kerroilla, mutta äkkiä oppi.

Ylipainoiset varmaan saa kainalosauvat.

Vierailija
17/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mä olin sairaalassa 3 viikkoa kun jalka neni poikki ja tuli komplikaatioita. Ei tullu tablettia mukaan sinne kun kiireellä sinne menin. Ainoa virike oli tv. Tuli tutuksi rekkauskit siellä ja täällä ja eri kokkiohjelmat. Juhlaa oli kun ilta läheni ja tuli edes jotain katsottavaksi kelpaavaa...

Sit kun pääsi kotoin niin oli ihan huippua kun sai itse päättää mitä syö ja katsoo netflixsistä....

Vierailija
18/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki voi mennä ilos sauvoilla, varsinkin kun on liukasta. Kun jalkani meni yksi talvi päreiksi, leikattiin ja raudoitettiin, minulla oli jalalla maahankosketuskielto monta viikkoa.

Vierailija
19/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hetki opiskella jotain. Venäjän alkeet olisi ainakin hyvä sijoitus.

Davai davai, kak dela

Vierailija
20/67 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, mä olin sairaalassa 3 viikkoa kun jalka neni poikki ja tuli komplikaatioita. Ei tullu tablettia mukaan sinne kun kiireellä sinne menin. Ainoa virike oli tv. Tuli tutuksi rekkauskit siellä ja täällä ja eri kokkiohjelmat. Juhlaa oli kun ilta läheni ja tuli edes jotain katsottavaksi kelpaavaa...

Sit kun pääsi kotoin niin oli ihan huippua kun sai itse päättää mitä syö ja katsoo netflixsistä....

Sulla ei ollut kännykkää?