Kamalaa,sanoin miehelle että hän on paska sängyssä!
On ollut pinna tiukalla ja univelkaa paljon johtuen valvottavasta vauvasta. Hermostuin ihan täysin. Sanoin, että "sä oot ihan paska sängyssä" !!
Kamalaa, todella paha loukkaus... mutta eniten turhauttaa kun en tiedä ottiko mies sen myös tosissaan vai pelkkänä loukkauksena.
Kommentit (93)
Ihan hyvinhän se suoriutunut, jos lapsen tehny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin mun exälle erotilanteessa että en ole ikinä saanut oikeasti orgasmia hänen kanssaan
Oliko totta? Suostuuko olemaan missään tekemisissä kanssasi?
Oli totta, johtui ehkä siitä kun aloin jo teininä käyttää dildoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin mun exälle erotilanteessa että en ole ikinä saanut oikeasti orgasmia hänen kanssaan
No tosi hyvä hänelle, että pääsi sinunlaisesta feikkaajasta eroon. Et sitten puhunut mitään asiasta ja yhdessä yrittäneet, jos onnistuisi.
Muistit kait sanoa samalla kertaa että työkaverini Jani joka itseasiassa on tämän vauvan isä on vuosia osannut ottaa minun tarpeeni sängyssä paljon paremmin huomioon mitä sinä.
Sehän on hyvä että kerroit totuuden.
Valtaosaan naisen orgasmiongelmista syy on naisessa itsessään. Se kun on psyykkinen juttu.
Meillä vaimo feikkaa orgasminsa ja minä olen uskovinani ne aidoiksi. Pääsee helpommalla ja tarvittaessa voi syyttää vaimoa valehtelussa hyvinkin dramaattisesti.
Ihmisen todellinen luonne paljastuu vasta kun hän suuttuu tosissaan. Sitä ennen ei pitäisi muuttaa yhteen, saati lisääntyä.
No nyt mokasit ja pahasti. Tuollaista kommenttia ei voi pyyhkiä pois eikä unohtaa. Tulee vaikuttamaan parisuhteeseenne sekä seksielämäänne niin kauan kuin niitä jatkuu.
Opettele hillitsemään kielesi. Se on taito jonka voi oppia. Ja varmasti esimerkiksi kirkossa tai sukupäivällisillä et huuda mitä sattuu, eli kykenet kyllä pitämään turpasi kiinni kyllä jos on paikalla henkilöitä joita arvostat enemmän kuin miestäsi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä anteeksi ja selitä.
Selitä mitä?
Että olet väsynyt kun lapsi vie kaiken energian ja kiität että on antanut sinulle vauvan.
Moni sanoo joskus jotain yhtä pahaa ja yli siitä päästään