Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalaa,sanoin miehelle että hän on paska sängyssä!

Vierailija
22.02.2025 |

On ollut pinna tiukalla ja univelkaa paljon johtuen valvottavasta vauvasta. Hermostuin ihan täysin. Sanoin, että "sä oot ihan paska sängyssä" !!

Kamalaa, todella paha loukkaus... mutta eniten turhauttaa kun en tiedä ottiko mies sen myös tosissaan vai pelkkänä loukkauksena.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli totta ja mieskin voi tietää sen niin olipa ikävästi tehty :(

Vierailija
22/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se varmaan yrittää olla parempi sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus ei ollut trolli niin varautukoon siihen, että tilanne ei korjaudu ihan pian. 

Miehen näkökulmasta katsottuna tuo oli paha isku vyön alle ja vei luottamuksen. Mikäli ap heitti sen tosissaan niin mies miettii pitäiskö löytää toinen kumppani joka ei ole bbbitch. Mikäli ap heitti sen loukkauksena niin ap tiesi tahallaan loukkaavansa syvästi joten siinä meni luottamus. Mikäli se oli harkitsematon loukkaus niin mies miettii mitä kaikkea muuta harkitsematonta samasta suunnasta voi jatkossa saada naamalleen.

Itse sain samanlaisen palautteen riidan yhteydessä ja meillä seksielämä sen ansiosta loppui kokonaan noin puolen vuoden ajaksi. Senkin jälkeen oli pitkään ongelmia.

M

Vierailija
24/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se varmaan yrittää olla parempi sängyssä.

Seuraavan vaimonsa kanssa

Vierailija
25/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittusäolettyhmä

Vierailija
26/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
27/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneistö käyttäytyy toisin.

Vierailija
28/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloitus ei ollut trolli niin varautukoon siihen, että tilanne ei korjaudu ihan pian. 

Miehen näkökulmasta katsottuna tuo oli paha isku vyön alle ja vei luottamuksen. Mikäli ap heitti sen tosissaan niin mies miettii pitäiskö löytää toinen kumppani joka ei ole bbbitch. Mikäli ap heitti sen loukkauksena niin ap tiesi tahallaan loukkaavansa syvästi joten siinä meni luottamus. Mikäli se oli harkitsematon loukkaus niin mies miettii mitä kaikkea muuta harkitsematonta samasta suunnasta voi jatkossa saada naamalleen.

Itse sain samanlaisen palautteen riidan yhteydessä ja meillä seksielämä sen ansiosta loppui kokonaan noin puolen vuoden ajaksi. Senkin jälkeen oli pitkään ongelmia.

M

Näin juuri! Ei kaikkea voi sanoa. Jotkin asiat on peruuttamattomia ja loukatun pitää antaa anteeksi, että homma jatkuu. Ja anteeksi saamisen jälkeen: anteeksi annan, mutta en unohda. Se on ihminen, jolle se sanottiin

Vierailija
29/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ukko heittää sinut ja vauvan pihalle asunnosta jo tänään.

Vierailija
30/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se anaaliseksi teettää.

Vierailija
31/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Luuletko ettei näitä tule kenelläkään koskaan huudettua riidoissa?

Melkoisessa kuplassa elää jos tätä pitää provona!

Vierailija
32/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita nyt pyytämällä anteeksi. Voi kestää, että saat.

Vierailija
33/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ukko heittää sinut ja vauvan pihalle asunnosta jo tänään.

Ukko on p*ska ja itsekäs sängyssä ja todella huono isä myös?

Vierailija
34/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoin mun exälle erotilanteessa että en ole ikinä saanut oikeasti orgasmia hänen kanssaan

Ja mies siihen, että mä sain lähes joka kerta ja se riitti kyllä minulle. Niillä kerroilla kun feikkasin, oli pussit tyhjennetty naapurin Mirkun toimesta.

Vierailija
35/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoin mun exälle erotilanteessa että en ole ikinä saanut oikeasti orgasmia hänen kanssaan

Oli varmasti tyytyväinen kun pääsi epäluotettavasta naisesta eroon. Kyllä itseä tympisi jos toinen olisi vuosikaudet vain esittänyt ja valehdellut.

No olin mä oikeasti nauttinut. Mutta halusin siinä tilanteessa loukata häntä ja reaktiostaan päätellen onnistuinkin

Vierailija
36/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se anaaliseksi teettää.

Hhaahaha hyvä kevennys kovaan aiheeseen

Vierailija
37/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis mies naista.Kakkonen on ykkönen.

Vierailija
38/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli varmasti tyytyväinen kun pääsi epäluotettavasta naisesta eroon. Kyllä itseä tympisi jos toinen olisi vuosikaudet vain esittänyt ja valehdellut.

No olin mä oikeasti nauttinut. Mutta halusin siinä tilanteessa loukata häntä ja reaktiostaan päätellen onnistuinkin

Halusit loukata? Ja se ex uskoi sua? En usko sua! En itse vastaavassa tilanteessa uskoisi mitään mitä sanoisit

Vierailija
39/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistithan myös kertoa kuinka pieni miehesi siitin on.

Vierailija
40/93 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Luuletko ettei näitä tule kenelläkään koskaan huudettua riidoissa?

Melkoisessa kuplassa elää jos tätä pitää provona!

Itselläsi tuntuu olevan kova tarve päteä palstan WT-kuninkaallisena. Aikuisilla ihmisillä ei ole taipumusta huudella mitä sattuu läheisilleen riidan aikana. Onko sinulla muitakin nepsy-oireita?