Kamalaa,sanoin miehelle että hän on paska sängyssä!
On ollut pinna tiukalla ja univelkaa paljon johtuen valvottavasta vauvasta. Hermostuin ihan täysin. Sanoin, että "sä oot ihan paska sängyssä" !!
Kamalaa, todella paha loukkaus... mutta eniten turhauttaa kun en tiedä ottiko mies sen myös tosissaan vai pelkkänä loukkauksena.
Kommentit (93)
Kukaan ei ole yksin sängyssä paska!
Ellet sooloseksiä tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä anteeksi ja selitä.
Selitä mitä?
Ei siinä yhden naisen mielipide paljoa paina mutta nyt se varmuudeksi käy kysymässä parilta muulta.
Miten niin tiedä, miten mies sen koki? Kai osaat puhua?
Mä sanoin mun exälle erotilanteessa että en ole ikinä saanut oikeasti orgasmia hänen kanssaan
Vierailija kirjoitti:
Pyydä anteeksi ja selitä.
Aika paha. Sulla onkin tekemistä jos kaveri uskoi sanomasi ja muutenkin jos on yhtään pitkävihainen
Pääsisitkö itse mitenkään siitä yli jos mies huutaisi "sulle tuli ruma alapää synnytyksen myötä"? Mitä luulet???
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin mun exälle erotilanteessa että en ole ikinä saanut oikeasti orgasmia hänen kanssaan
Oliko totta? Suostuuko olemaan missään tekemisissä kanssasi?
Mulla menis kyllä arvostus naiseen ja lähtisin etsimään parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko totta? Suostuuko olemaan missään tekemisissä kanssasi?
Tekemisissä entisen kanssa? En olisi entisen kanssa tekemisissä kuin haulikon piipun yli
Vierailija kirjoitti:
Oli varmasti tyytyväinen kun pääsi epäluotettavasta naisesta eroon. Kyllä itseä tympisi jos toinen olisi vuosikaudet vain esittänyt ja valehdellut.
Saattahan tommonen kommentti kolahtaa itsetuntoon.
Elämä jatkuu sitten vauvan kanssa kahdestaan. Onnea vaan
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole yksin sängyssä paska!
Ellet sooloseksiä tarkoita.
Niin, aikoinaan nitistelin itikoita stondiksessa olevalla kikkelillä soputeltan katolta.
Älä selitä! Itse olet paska, jos et pysty kontrolloimaan mitä sanot.