Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menisin baariin tai yökerhoon?

Vierailija
22.02.2025 |

Näiden omistajat ja Wallu Valpio ihmettelevät miksi yöelämä on kuollut. Mitä hyötyä miehenä on mennä baariin tai yökerhoon kun sieltä ei saa naista kumminkaan?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sieltä baarista miehet seksiä saa ellei mies ole komea, koulutettu ja hyvätuloinen herrasmies jännällä luonteella. Kiltit miehet,lyhyet ja duunarit jää ilman naista aina. 

Mulla on kiltti lyhyt duunarimies. Tapasimme baarissa.

Mulla on kiltti pitkä duunarimies. Mekin tavattiin baarissa.

Vierailija
42/54 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet kerjää sinne ilmaista menovettä 80 vol. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä uimalat ja isot uimarannat ovat minusta parhaita pariutumiseen.  Ensin, kun koulut päättyvät sIellä on paljon kuumia teinikaunottaria, heidät varataan muutamissa viikoissa. Koko kesän ajan on priimakaunottaria (alle 30v, mutta monella on lapsi) jotka oikeasti etsivät seuraa, evät ole siellä nokka pystyssä. Myöskin hyvä siitä että aivan järkyttävän kokoiset tatuoinnit on mahdotonta piilottaa.

Vierailija
44/54 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi istuisin yksinäni himassa 🤣

Jos menet ennen 23.00 baariin niin yksin saa oleskella ja sitten kello onkin jo niin paljon että aikuiset menevät nukkumaan. Baarit ja ravintolat voivat itseään syyttää kun halusivat aukiolot aamuun asti kestäväksi, alkuilta ollaan kotona pohjia ottamassa odottamassa baariin lähtöä, no kello käy ja osa porukka sammuu ja osa siinä kunnossa etteivät enään lisää juo. !990luvulla oli baareihin jonoa jo yheksältä illalla ja varma oli että ravintola tienasi enemmän mitä nyt. Viimeksi kun kävin baarissa oli viikonloppu ja kello ilta kymmenen, nuorta porukkaa istui hupparit päällä ja yhdellä oli vielä raksalta työkengätkin jalassa, housut roikku puolitangossa, aika masentavaa katsella joten kotiin lähdin.

Vierailija
45/54 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä uimalat ja isot uimarannat ovat minusta parhaita pariutumiseen.  Ensin, kun koulut päättyvät sIellä on paljon kuumia teinikaunottaria, heidät varataan muutamissa viikoissa. Koko kesän ajan on priimakaunottaria (alle 30v, mutta monella on lapsi) jotka oikeasti etsivät seuraa, evät ole siellä nokka pystyssä. Myöskin hyvä siitä että aivan järkyttävän kokoiset tatuoinnit on mahdotonta piilottaa.

Nyt puhutaan suomesta eikä jostain etelä-amerikan maasta.

Vierailija
46/54 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sieltä baarista miehet seksiä saa ellei mies ole komea, koulutettu ja hyvätuloinen herrasmies jännällä luonteella. Kiltit miehet,lyhyet ja duunarit jää ilman naista aina. 

Mulla on kiltti lyhyt duunarimies. Tapasimme baarissa.

Mulla on kiltti pitkä duunarimies. Mekin tavattiin baarissa.

Niin?

Vierailija
47/54 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa saa ihan tavallinen suomalainen mies baareista ja yökerhoista yökavereita. Japanilaisille naisille kelpaa. Suomen muijille ei kelpaa. M26

Vierailija
48/54 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan suomesta eikä jostain etelä-amerikan maasta.

Kyllä pääkaupinkiseutu etenkin.

Vierailija
49/54 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman että millä asenteella siellä poikkeaa. Itse kävin aikoinaan ihan omaksi rentoutuksekseni nauttimassa paukun tai pari ja lähdin pois. Sillä hetkellä kaipasin ympärilleni vilinää mutta jonkin ajan kuluttua omaa rauhaa. Tietysti jos yksinomaan kiikaroi naisia, niin sitten ehkei loppujen lopuksi kuitenkaan kannata, jos ei ole luonteeltaan supliikkimies. 

Vierailija
50/54 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin juon kotona Cooppia ja juttelen keskustelupalstoilla. Kesällä juon Cooppini useimmiten luonnossa järven rannalla. Ravintolassa ei ole mitään miksi viitsisin käydä siellä juomassa ylihintaista kaljaa.

Vierailija
51/54 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona se mahdollisuus löytää seuraa on tasan nolla. Jos lähtee minne vaan ihmisten ilmoille, on sentään joku mahdollisuus. Baarissa isompi kuin vaikka kirjastossa tai ruokakaupassa. 

Sun pitää hakeutua takaisi peruskouluun ja käydä koulu uudestaan. Ehkä sieltä luokalta löytyy sopiva tyttöystävä.

Vierailija
52/54 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan pahastu jos joku mies tulee juttelemaan mukavia baarissa, oli sitten minkä näköinen tahansa. Tosin olen kyllä varattu että ei minusta hetken juttuseuraa enempää saa. Aika usein joku tuleekin jutulle jos jonnekin lähden. Sellainen tanssilattialla viereen hinkkaamaan tuleminen ei taas ole niin mukavaa, se on kyllä onneksi myös vähentynyt metoon myötä. 

Vierailija
53/54 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari-iltaan menee helposti 50€. Järkevämpää on käydä suoraan vain huorimassa. Satasella saa jo.

Vierailija
54/54 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuitenkin ainoita paikkoja joissa on luvallista flirttailla kasvotusten yms. tuntemattomien kanssa.

Paitsi ettei kaikki saa. Rumanpuoleinen kaverini lensi kirjainellisesti niskaperseotteella ulos baarista kun katsoi pari sekuntia liian pitkään erään kauniin naisen peppua. Sai vielä porttarin kaupan päällä :D Ei ole miestä näkynyt yöelämässä sen jälkeen. Nykyään pelaa yksin kaiket viikonloput.

Nyt on pojalla vähän ns Lapin lisää tarinoissa. Mä oon Frankensteinin ja suohirviön jälkeläisen näköinen, ja estottamasti läähätän ja lääpin naisten takamuksia yöelämässä, ikinä ei ole ongelmia ollut. Ja tarttuupa siellä välillä muutama misukin mukaan;))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän