Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkoi nirsoilla treffipaikan valinnassa

Vierailija
22.02.2025 |

Mitäs tähän sanotte:

Tutustuin Tinderissä mukavaan nelikymppiseen mieheen, joka kertoi työskentelevänsä sosiaalialalla. Oltiin siinä kirjoiteltu ja hän itse vihjasi että olisi kiva tavata. Minä sitten päätin kutsua hänet treffeille ja lupasin tarjota illallisen. Ehdotin hänelle, että mentäisiin syömään joko Pancho Villaan tai Via Tribunaliin (=napolilainen artesaanipizzeriaketju, jos joku ei tiedä), johon hän vastasi sillai reteesti naurahtaen: "No Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen".

Minulle tuli tuosta tokaisusta huono fiilis, kun hän tuolla tavalla tyrmäsi minun ehdotukseni. Mitä vikaa noissa mun ehdotuksissa muka oli? Mä valitsin nuo kaksi vaihtoehtoa siksi, koska niissä hintataso on kohtalainen, kun ei minulla ole varaa tarjota illallista missään hienossa ravintolassa. Ja kun se mies vielä tiesi, että minä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, niin olisi hän voinut siitäkin päätellä, että ei minulla ole rahaa millä mällätä. Ja ei kai sosiaalialalla työskentelevillä (sosionomit, lähihoitajat) ole mikään huippu palkka, niin ihmettelen, jos hän on tottunut käymään vain fine dining -ravintoloissa. Tai jos hänelle on niin valtavan tärkeää mennä hienoon ravintolaan illalliselle, nikn hän saa kyllä itse valita paikan ja tarjota minulle.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luen tota avausta enemmän siitä näkökulmasta että miehelle on ihan siinä ja siinä haluaako tavata aloittajaa vai ei. Silti tosiaan seura voi kelvata koska sinkut mielellään lähtevät ulos kodeistaan ja tapaavat ihmisiä yksinolon vastapainoksi.

Mies on luultavasti täysin normaali tyyppi ja tulkitset häntä eri tavalla kuin joku sellainen nainen tekisi jolle hän oikeasti lämpenee. Tämä on ihan iänikuinen ilmiö ihmisten välisessä kanssakäymisessä että kohtelu annetaan sen mukaan kuinka paljon toinen nappaa tyyppinä.

Törkeää käytöstä tuo on mieheltä!

Vierailija
42/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastasit, Ap? Kysyitkö häneltä mitä hän tarkoitti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä lupasit tarjota? Aika epätoivoiselta kuulostaa omaan korvaan, että naisena pyydät treffeille ja vielä ehdotat etukäteen, että maksat. 

Jaa. Minusta tuo oli kohteliasta kiinnostuksen osoitusta, eikä yhtään epätoivoista. Onneksi en itse deittaile, jos ihmisillä on noin typeriä stereotypioita ihan tavallisista elämän tilanteista.  

Vierailija
44/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän tämä ikivanha provo mammoihin uppoaa. 

Ap ei taida taaskaan taida vastata tarkentaviin kysymyksiin. 

Vierailija
45/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu taas, tämä oli vuos pari sitten, keksi jotain uutta

Tämähän on ollut säännöllisin väliajoin monta kertaa. 

Vierailija
46/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on lisäksi pihi rahoistaan, ainakin ulkona syömisen kohdalla, koska sairaanhoitajan palkoilla on kyllä varaa maksaa vaikka fine diningista.

Onko ihmiset oikeasti sitä mieltä, että sairaanhoitajan palkalla on varaa tarjota 50-60€ arvoinen illallinen tuntemattomalle tyypille?

Varmaan sinä itse olisit ihan muina miehinä/naisina mielellään antanut treffikumppanin tarjota sinulle tuollainen kallis illallinen.

Tiukkaa tekee jos 120€ laitat yhteen iltaan ja juomat vielä päälle.Toisaalta hyvä että herrasmiehen arvomaailma paljastui,jossa sinä maksata niin vain kallein paikka kelpaa.Ehdota että hän valitsee paikan ja myös maksaa illan.

Kyllä tämä herrasmies on paras jättää kasvamaan.

Vierailija
47/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin että jos ei kelpaa mäkkäri tai ABC, ole tulematta tai valkkaa niistä. 😂 Siinä vähän testataan luonnettakin samalla.

Vierailija
48/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin että jos ei kelpaa mäkkäri tai ABC, ole tulematta tai valkkaa niistä. 😂 Siinä vähän testataan luonnettakin samalla.

Hyvä karsia itsetuntovammaiset hienohelmat heti kättelyssä. Välttyy piinallisilta vuosikymmeniltä tuollaisen tyypin kanssa.

Vierailija
49/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panco villa on vähän kun Rosso. Tätä suosivat tyypit käyttää omassa ruoassa mausteena vain maustepippuria ja suolaa. Kertoo siis huonosta (tylsästä)  mausta.

Vis tribunal on sentään jotain mutta liekö myös vähän liian geneerinen valinta.

Tarkoitit varmaan mustapippuria? Se ja suola ovat jo pelkästään hyviä mausteita ruoanlaitossa. 

50/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen miehen olisi pitänyt vastata sulle AP näin:

"Mä en oikein tykkää noiden kummankaan ruuista, mutta voisinko viedä sinut ravintolaan X ja mä voin kyllä mielelläni tarjota sinulle".

Vierailija
51/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska trolli, ei kai kukaan nainen nyt miehelle tarjoa. Miksi ylipäätään yrität ottaa vetovastuuta suhteesta, tuo kaikki on miehen tehtävää. Paikan valinta ja rahan käyttö

Vierailija
52/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on mies jolle nainen suunnittelee ja tarjoaa illallisen ekoilla treffeillä? Onko äitiä vailla? Etsii sugar mamaa?

Vierailija
53/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska trolli, ei kai kukaan nainen nyt miehelle tarjoa. Miksi ylipäätään yrität ottaa vetovastuuta suhteesta, tuo kaikki on miehen tehtävää. Paikan valinta ja rahan käyttö

Oletko tiktokilla kasvanut nuori nainen vai syrjäseutujen raamatturitva? Suomi on moderni, tasa-arvoinen demokratia eikä mikään Kansas tai Afganistan.

54/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yleinen tapa , että kutsuja maksaa. Ja se, joka maksaa, saa itse valita treffipaikan oman kukkaronsa mukaan.

Vierailija
55/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on mies jolle nainen suunnittelee ja tarjoaa illallisen ekoilla treffeillä? Onko äitiä vailla? Etsii sugar mamaa?

Siis jos nainen laittaa yllättäin miehelle viestin, jossa kutsuu illalliselle ja lupaa tarjota, mies muuttuu sillä sekunnilla sugar mamaa etsiväksi mammanpojaksi?

Tämä selvä.

Vierailija
56/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos nainen laittaa yllättäin miehelle viestin, jossa kutsuu illalliselle ja lupaa tarjota, mies muuttuu sillä sekunnilla sugar mamaa etsiväksi mammanpojaksi?

Tämä selvä.

Tuo edellinen kirjoittaja varmaan tarkoitti sitä, että vaikutti siltä, että mies mielellään olisi antanut AP:n järjestää ja maksaa treffit. Olisihan se mies itse voinut alunperinkin esittää treffikutsun AP:lle.

Vierailija
57/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, sinä tarjoaisit, molemmat voi maksaa omansa vaikka sinä ehdotitkin.

Vierailija
58/72 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies olisi vastannut: "kumpikin käy, sinä saat päättää . Minä voin maksaa molempien ruuat".

Vierailija
59/72 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/72 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän