Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkoi nirsoilla treffipaikan valinnassa

Vierailija
22.02.2025 |

Mitäs tähän sanotte:

Tutustuin Tinderissä mukavaan nelikymppiseen mieheen, joka kertoi työskentelevänsä sosiaalialalla. Oltiin siinä kirjoiteltu ja hän itse vihjasi että olisi kiva tavata. Minä sitten päätin kutsua hänet treffeille ja lupasin tarjota illallisen. Ehdotin hänelle, että mentäisiin syömään joko Pancho Villaan tai Via Tribunaliin (=napolilainen artesaanipizzeriaketju, jos joku ei tiedä), johon hän vastasi sillai reteesti naurahtaen: "No Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen".

Minulle tuli tuosta tokaisusta huono fiilis, kun hän tuolla tavalla tyrmäsi minun ehdotukseni. Mitä vikaa noissa mun ehdotuksissa muka oli? Mä valitsin nuo kaksi vaihtoehtoa siksi, koska niissä hintataso on kohtalainen, kun ei minulla ole varaa tarjota illallista missään hienossa ravintolassa. Ja kun se mies vielä tiesi, että minä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, niin olisi hän voinut siitäkin päätellä, että ei minulla ole rahaa millä mällätä. Ja ei kai sosiaalialalla työskentelevillä (sosionomit, lähihoitajat) ole mikään huippu palkka, niin ihmettelen, jos hän on tottunut käymään vain fine dining -ravintoloissa. Tai jos hänelle on niin valtavan tärkeää mennä hienoon ravintolaan illalliselle, nikn hän saa kyllä itse valita paikan ja tarjota minulle.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No te palstamammat joudutte tapailemaan sosialistisia miesoletettuja, joille äiti laittanut ruoat ja käyttänyt hienoissa ravintoloissa. Kertoo jo ylipäätään paljon, jos nainen joutuu tekemään treffialoitteet.

Vierailija
62/72 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on mies jolle nainen suunnittelee ja tarjoaa illallisen ekoilla treffeillä? Onko äitiä vailla? Etsii sugar mamaa?

Itsekin ihmettelin miehenä tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No te palstamammat joudutte tapailemaan sosialistisia miesoletettuja, joille äiti laittanut ruoat ja käyttänyt hienoissa ravintoloissa. Kertoo jo ylipäätään paljon, jos nainen joutuu tekemään treffialoitteet.

Sellaista se on nykypäivänä, että sukupuoliroolit ovat menneet toisinpäin.

Vierailija
64/72 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla, kun vielä olin lähihoitaja vuosia sitten, oli semmoinen palkka, jolla pääsi ulos syömään kalliimpaankin ravintolaan. Sairaanhoitajalla on vielä sitäkin parempi palkka.

Joo, mutta AP lupasi maksaa omien ruokien lisäksi myös treffikumppanin safkat. Jos se illallinen hienossa ravintolassa maksaisi vaikka 60€/hlö, niin onhan siinä iso ero, maksaako yhdestä illallisesta 60€ vai 120€. Kuulostaa myös siltä, että jos treffit olsi toteutuneet ja ne olisi ollut hienossa ravintolassa, niin todennäköisesti mies olisi ottanut just ne listan kalleimmat pihvit ja viinit.

Vierailija
65/72 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonokäytöksinen mies. Jotkut ovat tuollaisia. Red flag. Oikeasti sitä voi syödä vaikka ABC:llä kivan ihmisen kanssa. 

Tämä! Jos mies johon olen ihastunut tai josta olen kiinnostunut kutsuisi mut ABC:lle ehkä vähän ihmettelisin, mutta lähtisin silti innosta soikeana ja pyntättynä treffeille <3

Vierailija
66/72 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastasi ehdotukseen tökerösti, mutta hyvästä ruuasta pitävälle ihmiselle voi olla aikamoinen turnoff, että potentiaalinen treffikumppani ehdottaa jotain Pancho Villaa.  Sehän on turvallista ja ankeaa bulkkisafkaa lapsiperheille eikä mikään treffipaikka (useimpien) aikuisten makuun, varsinkin jos olisi valittavissa ison kaupungin ravintolavaihtoehdot. 

Kyse ei siis ole hintatasosta vaan hinta-laatusuhteesta.

Fiksu mies olisi vastannut jotenkin sivistyneemmin ja ehdottanut tilalle jotain hyväksi havaitsemaansa vastaavan hintaluokan paikkaa. 

Vierailija
67/72 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu taas, tämä oli vuos pari sitten, keksi jotain uutta

Mene hoitoon

Vierailija
68/72 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan (naisena) välttämättä haluaisi, että joku tuntematon henkilö tarjoaisi minulle ensitapaamisella 40-60€ arvoista ravintolaillallista. Tai korkeintaan jos se treffikumppani olisi joku isotuloinen juristi tai lääkäri, niin silloin voisin siihen suostua, kun mä tiedän, että todennäköisesti sillä henkilöllä ei ole pikkurahan puutetta. Jos treffikumppani on keskituloisessa työssä, niin voisin antaa hänen tarjota joku 10-20€ arvoinen kahvittelu/ruokailun.

Vierailija
69/72 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jankkaat tällä samalla aloituksella taas?

Koska en ole päässyt nk. "yli"

Ap

Vierailija
70/72 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu taas, tämä oli vuos pari sitten, keksi jotain uutta

Mene hoitoon

Hoidossa tavataan <3

Vierailija
71/72 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonokäytöksinen mies. Jotkut ovat tuollaisia. Red flag. Oikeasti sitä voi syödä vaikka ABC:llä kivan ihmisen kanssa. 

On todellakin huonokäytöksinen tökerö tyyppi. Jos toinen pyytää syömään, sanoo tarjoavansa ja ehdottaa paikkoja, ei tosiaankaan nyrpistellä nenää ja sanota, että ei ole tarpeeksi tasokas paikka, sinne en lähde. Jos ei kelpaa, voi sanoa, että anna minun tarjota ja ehdottaa itse sitten vaikka minkälaista fine dining paikkaa.

Vierailija
72/72 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti mitä hakee miehestä, mutta itse en ikinä "veisi miestä treffeille". En ole koskaan edes kysynyt mitään, lähinnä vaan torppaan huonot ehdotukset ja kivoille treffeille voin lähteä. Usein ne eivät sisällä ruokailua koska en välitä sellaisesta juurikaan mutta jos ateriointi sisältyy on se miehen ehdotus ja hän sen myös maksaa. 

Ehkä olen toksinen ja vanhanaikainen mutta kun miettii millaisia ongelmia miesystävästä voi olla niin uskoisin että olen ne välttänyt juurikin koska en sekaannu prinsessamiehiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi