Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkoi nirsoilla treffipaikan valinnassa

Vierailija
22.02.2025 |

Mitäs tähän sanotte:

Tutustuin Tinderissä mukavaan nelikymppiseen mieheen, joka kertoi työskentelevänsä sosiaalialalla. Oltiin siinä kirjoiteltu ja hän itse vihjasi että olisi kiva tavata. Minä sitten päätin kutsua hänet treffeille ja lupasin tarjota illallisen. Ehdotin hänelle, että mentäisiin syömään joko Pancho Villaan tai Via Tribunaliin (=napolilainen artesaanipizzeriaketju, jos joku ei tiedä), johon hän vastasi sillai reteesti naurahtaen: "No Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen".

Minulle tuli tuosta tokaisusta huono fiilis, kun hän tuolla tavalla tyrmäsi minun ehdotukseni. Mitä vikaa noissa mun ehdotuksissa muka oli? Mä valitsin nuo kaksi vaihtoehtoa siksi, koska niissä hintataso on kohtalainen, kun ei minulla ole varaa tarjota illallista missään hienossa ravintolassa. Ja kun se mies vielä tiesi, että minä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, niin olisi hän voinut siitäkin päätellä, että ei minulla ole rahaa millä mällätä. Ja ei kai sosiaalialalla työskentelevillä (sosionomit, lähihoitajat) ole mikään huippu palkka, niin ihmettelen, jos hän on tottunut käymään vain fine dining -ravintoloissa. Tai jos hänelle on niin valtavan tärkeää mennä hienoon ravintolaan illalliselle, nikn hän saa kyllä itse valita paikan ja tarjota minulle.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on lisäksi pihi rahoistaan, ainakin ulkona syömisen kohdalla, koska sairaanhoitajan palkoilla on kyllä varaa maksaa vaikka fine diningista.

Onko ihmiset oikeasti sitä mieltä, että sairaanhoitajan palkalla on varaa tarjota 50-60€ arvoinen illallinen tuntemattomalle tyypille?

Varmaan sinä itse olisit ihan muina miehinä/naisina mielellään antanut treffikumppanin tarjota sinulle tuollainen kallis illallinen.

Vierailija
22/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu taas, tämä oli vuos pari sitten, keksi jotain uutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa palstamiehen aloitukselta. He jankuttavat asiattomia kertauksiaan vuodesta toiseen

Tämä aloitus on totta ja olen nainen.

Ap

Vierailija
24/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, niin olisi hän voinut siitäkin päätellä, että ei minulla ole rahaa millä mällätä. Ja ei kai sosiaalialalla työskentelevillä (sosionomit, lähihoitajat) ole mikään huippu palkka

Kyllä minulla, kun vielä olin lähihoitaja vuosia sitten, oli semmoinen palkka, jolla pääsi ulos syömään kalliimpaankin ravintolaan. Sairaanhoitajalla on vielä sitäkin parempi palkka. 😏

Olisitko itse ollut valmis tarjoamaan 50-60€ arvoinen illallinen tuntemattomalle tyypille?

En. Olisin valinnut halvemman paikan kuin sellaisen, jossa ruokailu olisi maksanut tuon verran.

Mikä tässä viestissä ei sinulla mennyt ymmärrykseen: "eri tasoisia ravintoloita on olemassa sen alhaisimman eli pizzerian ja fine dining-ravintolan eli kalleimman välillä".

Vierailija
25/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jätin erään naisen ja siihen vaikutti vähän samanlainen suhtautuminen. Haukkui jotkut paikat suoraan paskaksi eikä sellaisiin halunnut mennä. 

Minkä ikäinen se nainen oli? Oliko hän sitten niin hieno ja varakas, että pystyi valitsemaan vain ne hienoimmat ravintolat?

31v, hoitaja, ihan tavallinen tuloiltaan yms. 

Vierailija
26/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajilla on paljon paremmat tulot kuin vastaavilla miesvaltaisilla duunarialoilla.

Vierailija
27/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on lisäksi pihi rahoistaan, ainakin ulkona syömisen kohdalla, koska sairaanhoitajan palkoilla on kyllä varaa maksaa vaikka fine diningista.

Onko ihmiset oikeasti sitä mieltä, että sairaanhoitajan palkalla on varaa tarjota 50-60€ arvoinen illallinen tuntemattomalle tyypille?

Varmaan sinä itse olisit ihan muina miehinä/naisina mielellään antanut treffikumppanin tarjota sinulle tuollainen kallis illallinen.

Kai minä nyt hoitoalalla työskennelleenä tiedän lähärin (oman ex-työni) palkan ja sen, että sairaanhoitaja tienaa vielä lähäriäkin enempi. 😂 

28/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai minä nyt hoitoalalla työskennelleenä tiedän lähärin (oman ex-työni) palkan ja sen, että sairaanhoitaja tienaa vielä lähäriäkin enempi. 😂 

Et vastannut kysymykseen.

Vierailija
29/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen tota avausta enemmän siitä näkökulmasta että miehelle on ihan siinä ja siinä haluaako tavata aloittajaa vai ei. Silti tosiaan seura voi kelvata koska sinkut mielellään lähtevät ulos kodeistaan ja tapaavat ihmisiä yksinolon vastapainoksi.

Mies on luultavasti täysin normaali tyyppi ja tulkitset häntä eri tavalla kuin joku sellainen nainen tekisi jolle hän oikeasti lämpenee. Tämä on ihan iänikuinen ilmiö ihmisten välisessä kanssakäymisessä että kohtelu annetaan sen mukaan kuinka paljon toinen nappaa tyyppinä.

Vierailija
30/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jostain oikeasti kiinnostunut, niin kyllä sellaiseen on halua myöskin satsata. Itsekin menin mieheni kanssa ulkomailla viiden tähden hotelliin, johon sisältyi monen ruokalajin ilallinen (se fine dining), koska halusimme nähdä, kuinka fiiniä sellainen on. Olemme keskiluokkaisia. Ap:n on sitten vaan myönnettävä se fakta, ettei hän ole kiinnostunut sellaisista maksamaan maltaita. Me olimme, koska olemme vähän uteliaita ja kokeilunhaluisia.

Vierailija
31/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastannut kysymykseen.

Olen jo toisaalla vastannut. Ap on saanut kaikkiin kysymyksiinsä vastaukset.

Vierailija
32/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupasin tarjota illallisen. Ehdotin hänelle, että mentäisiin syömään joko Pancho Villaan tai Via Tribunaliin (=napolilainen artesaanipizzeriaketju)

En olisi kyllä itse puhunut "illallisesta", jos aikeissa on tajota ja syödä vain joku pizza. Ei mikään ihme, jos sitä treffiseuralaista nauratti.

Vierailija
33/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panco villa on vähän kun Rosso. Tätä suosivat tyypit käyttää omassa ruoassa mausteena vain maustepippuria ja suolaa. Kertoo siis huonosta (tylsästä)  mausta.

Vis tribunal on sentään jotain mutta liekö myös vähän liian geneerinen valinta.

Vierailija
34/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tylsiä ketjuja. Valitse joku joka ei ole ketju.

Vierailija
35/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Jos ei oo jo pahoitellut käytöstään, niin next 👉

Vierailija
36/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalialalla työskentelevät ei oo mitään kaikkein halutuimpia eikä sosiaalisiakaan. Vaikka luulis.

Vierailija
37/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla niin sanottu dodge the bullet -tilanne. Sano kiitos ja näkemiin ja lopeta yhteydenpito. Leuhka m*lkku ei siitä paremmaksi tule, päinvastoin.

Vierailija
38/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lupasin tarjota illallisen. Ehdotin hänelle, että mentäisiin syömään joko Pancho Villaan tai Via Tribunaliin (=napolilainen artesaanipizzeriaketju)

En olisi kyllä itse puhunut "illallisesta", jos aikeissa on tajota ja syödä vain joku pizza. Ei mikään ihme, jos sitä treffiseuralaista nauratti.

Leuhkoista poseeraajista on paras pysytellä erossa. Taustalla on usein jäätävät itsetunto-ongelmat, jotka tulevat kyllä esiin voimalla myöhemmin.

Vierailija
39/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiukkaa tekee jos 120€ laitat yhteen iltaan ja juomat vielä päälle.Toisaalta hyvä että herrasmiehen arvomaailma paljastui,jossa sinä maksata niin vain kallein paikka kelpaa.Ehdota että hän valitsee paikan ja myös maksaa illan.

Vierailija
40/72 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halunnutkaan treffeille koska vaikutit tyrkyltä. Tai kokeilee kuinka paljon sinua voi kyykyttää jos alatte tapailla. 

Tuo oli alkua, pahenee jos jatkatte. 

Miten niin tyrkytlä?! Mieshän se ensin sanoi, että tahtoisi tavata!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan