Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IVF/ICSI vko 12-13

07.03.2007 |

Meillä alkamassa ensimmäinen IVF, kunhan tässä nyt menkat vaan alkaisivat. Arvioitu alkamispäivä perjantai, mutta kyllä tässä on jo kohta viikon verran niitä ooteltu siitä huolimatta... tyhmää...

Takana on kuitenkin jo aikamoinen hoitorumba: tutkimusten jälkeen hoidot aloitettu kolme vuotta sitten, lapsettomuuden syynä miehen todella vähäiset ja vialliset siittiöt. Aloitimme ICSIllä, joita tehtiin 4 ja PAS:it päälle omilla siittiöillä. Alkiot olivat aina top-luokkaa, mutta siitä huolimatta ei kiinnittymisen yritystäkään. Syksyllä 05 päätimme siirtyä luovutettuihin siittiöihin ja koska minusta ei ole vikaa löytynyt, niin jatkoimme insseillä, joita tehtiin yhteensä 7!!! Olisin ollut jo paljon aikaisemmassa vaiheessa valmis siirtymään IVF:ään, mutta lääkäri vaan kovasti oli sitä mieltä, että näin jatketaan. Seitsemännen inssin yhteydessä sitten sanoin, että nyt riittää, me siirrytään eteenpäin. Ja tässä sitä nyt ollaan - kaikki on tuttua ICSeistä, mutta silti kaikki tuntuu niin uudelta... Suurin osa hoidoistamme on tehty julkisella, mutta joitain hoitoja on tehty myös yksityisellä. Nyt ollaan hoidossa julkisella.

Olisikos täällä muita samalla aikataululla kanssani piinailemaan?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry tämä omanapainen tilitys, mutta nyt kyllä korpeaa. Vaikka tähän saakka kaikki menikin kuin oppikirjoista, niin tuossa jakautumisvaiheessahan se häikkä sitten ilmeni ja mun negatiivispainotteiset arviot toteutui. Elikkä 15 munasolusta 12 oli kypsää, 10 hedelmöittyi, mutta vain 3 (!) jakautui oikein. Eli eipäs ihme ettei noi inssit oikein toimi. No, nyt on kuitenkin yksi alkio kyydissä ja kaksi pakkasessa. Ilmeisesti tämä alkio oli kuitenkin ihan hyvä 6 soluinen, mutta mulla on kyllä usko aika nollissa. Testipäiväksi määrättiin 13.4. Turhauttaa ja itkettää ja harmittaa ja ... Kaikin puolin aika epätoivoinen olo.

Valitettavasti en osaa rinsessa sulle vastata - en vielä ole ollutkaan ikinä raskaana ja henk. koht. en esim. noita lämpöjä ole ikinä mittaillutkaan. Toivottavasti joku muu osaa asiantuntevammin kommentoida.

Kuinkahan pa-min punktio on sujunut? Niin ja mites Pumpukan piina etenee?

Terkut

Leia

Vierailija
42/101 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, maanantaina pikaisesti kävin lukemassa täällä kuulumisia ja ehdin jo iloita Leian hienosta punktiotuloksesta, mutta eipä vaan sitten sielläkään mennyt kaikki niinkuin piti. Voimahalauksia täältä Leialle ((()))!! Meitä onkin täällä nyt monta lähes samassa tilanteessa: pakkaseen ei jäänyt mitään tai korkeintaan muutama alkio. Onpa surullista ja omituistakin! Tuo tekeekin sitten ainakin omalla kohdalla piinasta vieläkin raskaamman.

Täällä ei mitään erityistä. Tissit on edelleen kipeet johtuen Gonalista ja Pregnylistä ja vatsaa vihloo... en nyt tiiä, vihlooko samalla tavalla kun aikaisemmin vai jotenkin erilailla ja kovasti yritän olla analysoimatta jokaista tuntemusta, mutta eipä se oikein hyvin onnistu... Mullakin on Luget käytössä ja onhan se valuminen ällöttävää ja erityisesti ärsyttävää - tosiaan pikkuhousunsuojia kuluu läjäpäin ja öisin alushousuja... Mulla ei oo lugeista tullut muita oireita ku sydämentykytyksiä, ne on kyllä aika ärsyttäviä, varsinkin jos oikein tykyttää nukkumaan käydessä... Tuosta kohdun " napukasta" , se on mulla aina hoitojen jälkeen ollut tosi kova ja turvonneen olonen (siis ainakin aina kun ollut luget käytössä) ja sit se vaan muutama päivä ennen menkkojen alkua on lössähtänyt. Silloin on kyllä yleensä jo alkanut myös tiputtelu.

Eipä sitä tiiä rinsessa vaikka oltais joskus jossain odotushuoneessa törmättykin...

Mitenkäs Pa-min punktio??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että alkaa oleen kaikilla jännät paikat...! Omia oireitanu kuvailisin " aaltoileviksi" , niitä tulee ja menee. Iltaisin olen huomannut että vatsaa juilii, semmoista menkkamaista juilimista. Rinnat on tosi arat ja turvoksissa. Luget käytössä täälläkin, ne on kyllä tosi ikäviä käyttää! Eilen illalla sain ihmeellisen palelukohtauksen, en tosin tajunnut mitata lämpöjä. Mites olette ajatelleet testata? Onko kellään muuten tietoa apteekin testeistä, koska ne vois näyttää oikein...ei millään jaksais odottaa veritestiin asti. Aurinkoa ja jaksamista kaikille!

AnnaLeena ja hippu pp 8

Vierailija
44/101 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eilen oli punktio ja meni ihan hienosti, ei mitään ihmeempiä kipuja, illalla oli vain menkkamaisia jomotuksia ja kävely ei tehnyt hyvää, saaliskin yllätti kaikenkaikkiaan munasoluja löyti ruhtinaalliset 11 kpl?? Ja siltä toiselta puolelta myöskin löyti tavaraa, missä ei pitänyt mitään olla??? Huomenna olis siirto jos niin pitkälle päästään....alkaa taas pelottamaan kun lukee näitä katouutisia, varsinkin kun itsellä niin huonovaste lääkityksen suhteen jo alusta alkaenkin. Hmmmm noo makoilen nyt kotona ja en tee yhtikäs mitään, paitsi juon varmuuden varalta noita nesteitä. Sen verran juttelimme lääkärin kanssa, että päädyimme kahden alkion siirtoon jos siirrettävää on. Ei edes ehdotellut mitään, kysyi vain että montako haluamme että siirretään, siihen yhten ääneen miehen kanssa, että 2 kiitos.

Katsotaan miten käy, ilmoittelen itsestäni viimeistään tiistaina, jos en huomenna kerkeä....matka kutsuu =) Kiva lähtee kuhertelemaan eurooppaan....lugejen kanssa ;) mutta onpahan siinä muutakin ajateltavaa ja katseltavaa, ei varmaankaan pyöri ajatukset koko aikaa samassa asiassa.

Pa-mi

P.s kirjoitelkaa kuulumisia, miten käy, toisillahan taitaa pp:t olla kohta puolivälinpaikkeilla...ja oireita tulee ja menee?

Vierailija
45/101 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli noista 11 solusta 10 on ollut kypsää ja ne kaikki 10 on hedelmöittyneet....saas nähdä jakautuuko sitten, solubiologi soittelee vielä aamulla tarkemmin...nyt kyl alkaa jännittämään ihan urakalla.

nyt taas löhöileen, Pa-mi

Vierailija
46/101 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on viikonloppu ovella! Jee! Piinispäivissä elellään nro kakkosta, ja rinnat on edelleen arat kaikista lääkkeistä johtuen. Massun turvotus ja arkuus alkaakin jo väistyä.

Kiitos ystävät rakkaat lohdutuksen sanoista. Olen parhaani mukaan yrittänyt niistä voimia ammentaa ja katsoa positiivisena eteenpäin. Jospa tämä yksi kuintekin olisi riittävän ponteva tarrautumaan kiinni...

Pa-millahan on siirto varmaankin ollut? Kuinka sujui?? AnnaLeenan piinispäivät on jo pitkällä, hyvinkin yli puolen välin. Kohtahan niitä oireitakin saa rueta bongaamaan ;)

Hauskaa viikonloppua kaikille ja voimia piinailuun!

Leia

Vierailija
47/101 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei enää tarvi piinistellä...eilen alkoi tuhruvuoto, ja tänään tulee jo oikein kunnolla. Soitin aamulla sairaalaan ja olivat sitä mieltä ettei tarvis mennä maanantaina testiin, joillekin kuulemma käy näin että menkat alkaa muutama päivä ennen testipäivää. Eipä tarvi enää jännitellä,nyt saa heittää luget kaapin perälle odottamaan toukokuista passia. Onneksi siellä on ne kaksi alkiota odotamassa. Kunhan vaan selviäisivät sulatuksesta. Aion kyllä pyytää että siirtävät molemmat. Fiilikset on aika sekavat, ei oikein tiedä mistään mitään...tottakai harmittaa ihan hirveesti ettei tämä napannut, mutta olihan se tiedossa että näin voi käydä. Odotukset oli kuitenkin tosi korkealla! Mutta en aio myöskään jäädä tätä sen kummemmin märehtimään, häntä pystyyn ja kohti uusia hoitoja, josko vaikka niistä joku nappais...toivottavasti! Tsemppiä teille sisaret, käyn kuitenkin täällä kirjottelemassa, ja koko sydämestäni toivon että teillä kaikilla olisi parempi onni matkassa!

AnnaLeena kp1

Vierailija
48/101 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppui meidänkin piinistelyt, eilen päivällä ihan vähän tuhrua, mut nyt aamulla olikin sitten punasta. Se siitä sitten..Ihmettelin vähän kuin vuoto alkoi näin aikaisin. Mul ei o ennen alkanut koskaan, ku vasta 14 päivän jälk, nyt jo pp9. Mut minkäs teet. Onneksi niitä alkioita jokunen saatiin sinne pakkaseen, jos sitten niistä onnistais. En viel oo päättänyt pidänkö nyt huhtikuun taukoa, ja koitetaan vasta toukokuulla passia. Toisaalta ois hyvä heti perään, ei tarvis liikoja murehtia, kun ois heti perään uus mahdollisuus..mut sitten taas jaksaako sitä kokoajan jännitellä ja sitten taas pettyä..

Annaleenallakin oli kait menkat alkanut, pahoittelut, koitetaan uskoa sitten passiin=).

Kaikilla muillakin taitaa olla jo siirto takana, joten ei muuta kuin paljon onnea teille matkaan!! ja plussatkaa!!

Vierailija
49/101 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaksi inssiä tehty, molemmista nega ja vielä yksi edessä. Tulin tänne katsomaan millaista tämä IVF/ ICSI- touhu oikein on ja täytyy kyllä sanoa että rankalta kuulostaa =(

Olen ollut vähän kokoajan sitä mieltä, että meidän hoidot loppuu insseihin (onhan meillä jo yksi luomulapsi kuitenkin) ja tämän ketjun lukeminen ikävä kyllä vain vahvisti sitä. Ei musta ole tähän.

Pahoittelut sinulle negasta ja tsemppiä uuteen yritykseen!

Pittinen

Vierailija
50/101 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-isot lohtuhalit teille molemmille!!! Oon tosi pahoillani molempien puolesta! Eihän tässä ollenkaan pitänyt näin käydä, että näin aikaisin alkaa huonoja uutisia tippumaan!! Pääsettekä jatkamaan heti pas:iin vai haluatteko pitää vähän taukoa? Meillä Keskussairaalalla pitää olla yks kierto välissä, ennen ku IVF:n/ICSI:n jälkeen voi tehä pas:in.

Täällä aika menee uskomattoman nopeesti ja vasta tänään eka kerran laskin mikä pp nyt on - on jo pp8 ja tuossa pp10 mulla on tuoresiirtojen jälkeen alkanut tiputtelee ja sit parin päivän päästä menkat. Alavatsaa nipistelee ja rinnat on välillä niin arat... ja sydän hakkaa... Pikkuhiljaa alkaa jännittää ihan tosissaa, mitä tästä tulee...

Rentouttavaa lauantai-iltaa!

Vierailija
51/101 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensteksi iso lohtuhali Annaleenalle ja Helmivenlalle! Voi että nämä sitten ottaa koville nämä hoidot! Tuntuu niin kamalan epäreilulle, mutta toivottavasti jaksatte suunnata katseet myös tulevaisuuteen ja uusiin hoitoihin. Paljon voimia teille!

Mitens Pumpukka - oletko kuitenkin tarkkaillut yhtään oireita? Itsellä ei ole sen kummempia oireita. Itsellä on ollut ainoastaan punktio-oireita (tärinäarkuutta tms) niin ja luget kiusaa tissejä. Punktio-oireetkin menivät viikonloppuna ohi, joten yhteenvetona: ei erityisiä oireita. Pumpukka: Kerroppas vielä salaisuutesi, kuinka sen ajan saa kulumaan vauhdikkaasti. Itsellä ei oikein olisi nyt yhtään pinnaa odottaa tuonne 13.4. saakka? Tosin eikö olekin aika myöhäinen testipäivä - vasta pp16??

Kuinkas tämä meidän pino on näin hiljaiseksi mennyt? Miten Pa-min siirto ja muut??

Terkut

Leia

Vierailija
52/101 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta kun painoin OK:ta, niin p...kele se viesti katos johonkin ja tää sivu heitti mut ulos täältä. En jaksa enää kirjotella, yritän huomenna ehtiä!

Vierailija
53/101 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa olen pari pitkää purkautumistarinaa kirjoittanut, mutta aina on tullut lukemaan: " Sivua ei voi näyttää" , en tiiä missä mättää, mutta jospa nyt onnistuis!

Niin pp11 menossa, nyt kolmatta päivää tuhruttaa, joten toiveet meidän plussasta valuu koko ajan housuihin! Ottaa niiiiin päähän, ettei ole tosikaan!!! Jos jotain positiivistä tästä osaa hakea, niin säästyypähän muutama euro, ettei tarvitse raskaustestiä ostaa!

Oireita on vielä, rinnat arat, mutta ei enää " kovat" , palelee vaikka lämpöä on 37,3 (aamulla), vatsaa ei ole nyt 2 päivään nippaillut, mutta siis tuhruttaa sellaista vaalean ruskeaa Lugepuuroa, YÄK! Niin ja ruoka ei maistu, oksettaa kun jotain yrittää suuhun tunkea.

Mietin sellaista, että jos tekisi nyt testin ja se näyttäisi (tiedän tuloksen kyllä testaamattakin) negaa, niin enkö voisi lopetaa jo nuo Luget? Kun eikös ne lopeteta negatestiin? Mitä järkeä niitä on enää käyttää kerta tuhrua on ullut jo monta päivää?

Poli on taas kiinni, saa nähdä millaiset jonot siellä on toukokuussa, että kerkeekö tehdä 2. ICSI:n ennen syksyä... Ihmettelen kyllä, että miten tämä meidän sairaalan poli on jatkuvasti kiinni, kaikki hiihtolomat, pääsiäisenä 3viikkoo, vappuviikon, kesällä n.3kk, syyslomat ym. ym. Eihän muuallakaan tuollain " lomailla" ... Sotkee varmasti aika pahasti muidenkin hoitoja ja ennenkaikkea siirtää niitä!

Leialle tsemppiä piinailuun!!! Eikö olekin PITKÄ tämä piina-aika?;) Aika suorastaan matelee...

Kuinkas Pumpukan piinailu edistyy?

Vierailija
54/101 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin sorvin ääressä ja tosiaankin pp4, perjantaina saatiin kaksi kyytiläistä ja 2 pääsi pakkaseen, loput ei ollut sen kuntoisia että ne olis säilöön asti päätyneet, mut kivat et jotain jäi.

Oireita ei hirveesti ole...tissit nyt tuntuu pinkeille ja turvotusta on edelleen vatsan seudulla. Ajoittain vihlaisee oikein kunnolla( alkoi eilen) muuten ei mitään ihmeempiä kipuja ole ollut. Eilen oli sellainen olo mahassa et menkat alkaa hetkellä millä hyvällä ja tuo lugemössö ei asiaa paranna yhtään. Koko viikonloppu tuli käveltyä ristiin rastiin kaupungilla nähtävyyksiä katsellen, mutta vatsanseutu oli ihan oireeton, tänään kävelin kotiin töistä nin 2km ja viimeisillä metreillä alkoi sattumaan =( saas nähdä.

Annaleenalle ja Helmivenlalle virtuaalihalit ja lohdutukset.... ei osaa oikein mutta sanoa.

Mitenkäs muilla. Ainii veritesti pitäis olla 11.3( jos tarttee edes mennä)

Pa-mi pp4

Vierailija
55/101 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan ekaks, harmillista tuo rinsessan tuhruvuoto! Muista, että niin kauan on toivoa, kun ei ole kunnon vuotoa - tosin mä olen ehkä väärä ihminen tätä sanomaan, kun itelle on sitä saanut jankuttaa näiden vuosien aikana ja ainahan se on mulla siihen kunnon vuotoon päättynyt... Mutta joka tapauksessa, en usko, että kannattaa vielä lugeja lopettaa, vaikka testi näyttäskin negaa, koska ainahan testi ei vielä noin aikasilla päivillä näytä plussaa vaikka raskaana oliskin. Mutta tiedän kyllä tunteen, luget ällöttää ja mulla ainakin menee hermot, kun käyt vessassa ja saat jalkaas puhtaat alushousut tai puhtaan pikkuhousunsuojan ja viiden minuutin päästä valuu taas jotain ällöttävää - siis menee hermot, kun ajattelee, että se voi kaikki olla turhaa! Jos ei vuoto ala, niin varmaan sairaalalta käskisivät jatkaa lugeja sinne pp16 asti - ite ehkä oottasin pp14 asti...

No täällä on menossa pp (hetkinen, laskee...) 11 myös (ainiin, meillähän olikin rinsessan kanssa siirto samana päivänä) - oireita EI ole, alavatsaa nipistelee välillä ja jos ei tisseissä oo ollut mitään tuntemuksia vähään aikaan, niin onhan sitä ihan kokeiltava, onko ne vielä arat (ja onhan ne)... Ei mulla ole mitään salaisuuksia, miten oon saanu ajan kulumaan: töissä on ollu ihan älyttömän hektistä (uusia lapsia, sairaslomia ilman kunnon sijaisia, iltapalavereja ja koulutuksia... tänäänkin olin töissä yhteensä 12 tuntia, välissä kävin vaan piipahtamassa kotona...) ja sit kotona oon keskittynyt soimaamaan itseäni, kun en saa täällä mitään aikaseks! Nyt kyllä jo jännittää ihan tosissaan, miten tässä käy - lugevuotojen värianalyysi on pakko tehdä aina vessassa käydessä, toistaseks valkosta pukkaa. Miestäkin hermostuttaa, musta itse asiassa tuntuu, että mies on tällä kertaa miettiny tätä enemmän - toiveajatteluakin esiintyy: hän on varma, että mun tissit on kasvanu...

Suurin syy ehkä mun rauhallisuuteen (vielä tässä vaiheessa, oottakaahan kun pari päivää mennään eteenpäin...) on vuosien hoidot -jotenkin tähän kaikkeen turtuu, vaikka tää onkin tärkein asia elämässä ja välillä elämääkin suurempi! Nyt oon vaan parissa hoitokierrossa huomannu, että ne hetket, kun oikeesti tapahtuu jotain, on kaiken energian, tunteet ja ajatukset vieviä, mutta sitten nää odotushetket menee helpommin. Sen pettymyksen kestäminen vaan on kerta kerralta vaikeempaa, varsinkin kun tietää, ettei enää ole montaa yritystä jäljellä.

Meilläkin on virallinen testipäivä pp16 - meillä se sattuu nyt pääsiäissunnuntaille ja ollaan sillon reissussa. ICSIen tuoresiirroissa ja pas:eissa mulla kuitenkin aina alko menkat siinä pp12-13 ja insseissä tasan pp14 (paitsi vikassa inssissä, jolloin alko vasta pp21, mutta en ollut siis raskaana, pari testiäkin ehdin tekemään). No, joka tapauksessa, en usko, että testipäivään asti menee, jos menkat on alkaakseen; jos eivät ala, niin testaan vasta maanantaina sit kotona.

Tulipas tekstiä... Onkos kellään muulla testaus lähellä?

Vierailija
56/101 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden vuosien aikana meillä on moni hoito siirtynyt noiden ainaisten lomien takia ja mä olen monesti raivonnut noita ties kenelle (no varmaan kaikille, jotka meidän hoidoista tietää)! Me ollaankin sitten käyty tekee monta pas:ia ja inssiä noiden lomien aikana yksityisellä. Nyt olis kuitenkin aika korkea kynnys lähtee IVF:ään yksityiselle, kun se maksaa niin tuhottomasti (meille tehtiin eka ICSI yksityisellä ja se makso 1600+lääkkeet...), mutta luulen, että jos nyt ei onnistu, eikä päästä heti jatkaa julkisella, niin raavitaan rahat yksityiselle kasaan vaikka persnahasta (sori kielenkäyttöni ;o)).

Vierailija
57/101 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa pp12, en jaksanut odottaa torstain verikokeen tulosta ja tein äsken testin. Ja negaahan se näytti, nyt itkettää.... Pieni toivo elää kuitenkin, että jos kuitenkin vielä ei näkyisi...taitaa olla kyllä tosiaan toiveajattelua...

Jaksamista kanssasisarille!!

Vierailija
58/101 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inka, jospa se olis ollut vaan hoppunega? Hirmuisesti tsemppiä verikokeeseen!!!!

Pumpukalle myös paljon, paljon peukkuja!!! Toivotaan, että saisitte kauan kaivatun plussan testiin! hyvältähän nuo " oireet" kuullostaa.=)

Meillä ei kyllä rahaa olisi yksityisellä käydä hoidoissa, vaikka molemmat olemmekin töissä. Meidän on siis vain elettävä sen mukaan miten poli on auki ja miten heidän aikatauluihin sopii.

Jos ja kun nyt menkat alkaa, kerkeisimme tehdä toisen ICSI:n ennen polin kesätaukoa, ellei sitten siellä ole kamalat jonot...saa nyt nähdä, soitan kyllä heti aikaa sinne kun se taas 16.päivä aukeaa!

Kuka lääkäri teitä on hoitanut? Meillä on ollut A-M Rossi, mielestäni ihan mukava nainen. Ekalla kerralla oli T. Kalliola, josta emme kumpikaan pitäneet lainkaan! Hänen mielestään meille ei olisi kannattanut aloittaa hoitoja, ellemme olisi olleet valmiita käyttämään luovutettuja siittiöitä! Siis mielestäni tuo oli jo kiristystä!!! Soitin sen käynnin jälkeen polille ja pyysin, että seuraavalla kerralla saisimme toisen lääkärin, Anna-Maija on hoitanut meitä sen jälkeen. Paitsi siirtoa ei tehnyt A-M.

Suuresti ihmetyttää myös se ettei täällä oteta lainkaan tuota raskaustestiä verikokeena, vaan itse joudut pissimään tikkuun. Miksi? Tuleeko liian kalliiksi?

Niin siis edelleen tuhrttaa, soitin eilen klinikalle ja juttelin IVF hoitajan kanssa, hänen mielestän ei testiä saa vielä tehdä, syytä ei sanonut! Lugeja ei saa lopetta ennen kunnon vuotoa. No, uhmasin tuota hoitsua ja testasin aamulla negan (tulos nyt oli arvattavissa), mutta meinaan kyllä lopettaa myös nuo Luget, eipä niitä enää kannata käyttää, koska testi oli nega ja tuhrua tulee, niin menkathan sieltä alkaa!

Joten meidän peli on tältä erää ohitse:( Ei auta itku markkinoilla!

Anteeksi kauheasti tämä negatiivissävynen purnaukseni!

Oikein Paljon peukkuja muille piinailijoille ja Hirmu Paljon Plussasäteitä!

Vierailija
59/101 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tungen tänne sekaan tuolta vko 16-17 porukoista.

Älä nyt Rinsessa hyvä lyö hanskoja tiskiin tässä vaiheessa! Onko se nyt niin iso asia käyttää niitä lugeja vielä muutama vaivainen päivä? Eihän nyt tuossa vaiheessa vielä kuulu näkyä testissä mitään. Voi näkyä, jos kiinnittyminen on tapahtunut nopeasti jne., mutta yhtä hyvin voi olla kiinnittynyt hitaammin ja vaikka kiinnittymisvuotoa. Tsemppaa nyt vielä muutama päivä. Olet käynyt läpi kovan rääkin, jaksat kyllä vielä hetken.

Itse täällä vasta sumutellaan.

Vierailija
60/101 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vietetään edelleen oireetonta piinaa (pp8). Vähän liikaakin tässä varmaankin miettii koko ajan näitä oireita ja oireettomuuksia - kova halu olisi raskaaksi tulla. Erilaisia vauva ja lapsi aiheisia unia on tullut katseltua koko viikko. On siis ihan tervetullutta vaihtelua suunnata auton nokka kohti pohjoista ja hiitolatuja/rinteitä.

Rinsessa, koitahan jaksaa vielä hetki, meilläkin tosiaan testipäiväksi on merkattu vasta pp16, joten tilannehan voi vielä muuttua. Eihän ne luget ihania ole, mutta eihän se muutama päivä tilannetta mihinkään muuta.

Inkalle vielä lohtuhalaus. Tää on epäreilua tämä elämä!

Pumpukka taitaa olla testivuorossa seuraava - tullaan tässä perässä ensi viikon lopulla! Tsemppiä vain loppupiinaan!

Huiskutukset kaikille! Rentouttavaa pääsiäisen aikaa!

T. Leia