Mitä löytyi AMO:n lelumyynnistä?
Mietin, että pitäisikö lähteä käymään, mutta aiemmin kun olen joinain vuosina käynyt, olen pettynyt pahoin...
Etsin 5v ja 1,5v pojille sekä lahjaksi 10v ja 4v pojille ja 5v, 2v ja 1v4kk tytöille, eli mitä löytyisi tuon ikäisille?
salminakki
Kommentit (5)
... siellä ainakin oli. Jos etsii jotain tiettyä, ei kannata mennä, edelliseen listaan steffiä oli, muttei musta mitenkään extra halvalla, pelejä itselle tarttui mukaan, kun niitä tykkään antaa lahjaksi... Barbien prinssi Eric ja koira oli ja Triton, 5 € muistaakseni kpl, pojille jotain autoja, muttei mitään ihmeellistä / erityisen super edullista, pirates of caribbean juttuja... Lilli juttuja oli aika paljon pienemmille ja tietty pehmoeläimiä... jotain vakoojajuttuja oli myös (kahta sorttia)... ja lelusoittimia muutama, pari puista nukkekotia -ehkä ei enää- jotkut nukenrattaat... Ei sen kummempi kuin esim. joku BR -lelun ale nnusmyynti.
Jos menee, kannattaa varata hirmusti aikaa parkkipaikan etsimiseen ja jonottamiseen, pukea kevyesti (tosi ahdasta ja paljon ihmisiä) ja ehdottomasti jättää lapset kotiin, ei voi ottaa rattaita tms sisään.
Musta ei vaivan arvosta, jos asuu kaukana, bensassa tulee maksettua säästö.
kurkkaamassa, kun töissä oli hiljaista :)
Parkkipaikkaa kyllä etsin jonkin aikaa, mutta löysin kävelymatkan päästä.
Ihmisiä ei ollut kuin kourallinen (olin klo 14.30 aikaan paikalla), mutta tavaraa oli myös erittäin vähän enää hyllyissä jäljellä.
Ei ollut oikein mitään erityistä, kun ei kukaan tytöistäkään vielä leiki Steffeillä tai BabyBorneillakaan oikein.
Päädyin ostamaan vain Brion ison Kanavalelun, sellaisen joka taittuu laukuksi. Ajattelin, että sitä voisi käyttää talviaikaankin kylppärissä, jos pojat haluavat joskus sisällä pludailla :) Hinta oli 20 eur. Muuta en ostanutkaan.
Lillejä ei enää iltapäivällä ollut kuin yksi ja sekin meni kun laskin sen kädestäni. Muistin taas, miksi en ole vuosiin käynyt, ihan turhaa tavaraa tuolla kyllä on nykyään.
salminakki
Eipä enää ollut juuri mitään jäljellä mutta se mitä oli oli -50% esillä
olista hinnoista :D
- Muutama juttu pojille eli kaksi tv-pelia ohjaimilla 2,50e /kpl
- Merirosvo autoja 0,50e /kpl
- Nallipyssyt 1,50e
- tyttö sai pehmon 2,00e / pingviini äiti ja lapsi
- baby björn hoitosetti 6,00e (reppu, alusta, vaippoja, pari purkkia)
- mini Braz vaatteita 1,00e /kpl
- pikku-ukko sai ISON ROSKISAUTON 10,00e
Ja tosiaan siellä oli järkyttävä määrä ihmisiä, vaunuja tungettiin sisään (en käsitä miksi, koska kai ne siitä varastetaan yhtä helposti kuin pihaltakin) ylätasanteelle ja kassalle jonotin noin 45 minuuttia.
Ostin Merenkuningas Tritonin sekä Ericin ja koiran (yht. 10 e)
pari Steffiä vitosella kappale, yksi ponijuttu (rattaat ja 3 ponia) 10 e, Steffin ulkovaatteita 2 e/setti, Arielin palatsin (50-osainen jutska) 30 e, tanssimatto 10 e, pikku-steffi barbi ja poni muistaakseni 4 e, lumikki-barbi ja belle-barbit kumpikin 10 e, jumppa/balettipuvut joissa tyllihelma 7 e kappale, chouchou-nukke 19 e
Eli löysin joululahjat ja pikkujoululahjat tytöillemme sekä vielä kaappiin jotain tulevien juhlien varalle.
Olin tosi tyytyväinen, mutten voi tajuta, ketkä raahavat sinne lapsensa. Siellä oli itkeviä 2 - 5 v lapsia liuta, lapsia rintarepussa ainakin 5. Huh huh. Ei ole lasten paikka ja aikuisellakaan ei saa olla kiire. Hiki iski, mutta olin silti tyytyväinen, koska minulla oli hyvää aikaa siellä jonotella.
tai en jaksanut jäädä jonottamaan. Olen vieressä töissä ja ruokiksella kävin piipahtamassa, ei ollut meidän lasten lelutoiveita joten en jaksanut alkaa ostamaan synttärilahjoja kavereille yms. ja jäädä kassajonoon.
Monilla oli kyllä kassit täynnä ostoksia. Itse olen tuolla käynyt jo sen verran montakertaa että tuntuu sille että aina on lähestulkoon samat rojut....
Nukkeja BB, Annabella ja ChouChou oli sekä Brazejä jotain pelejä, vauvan leluja yms. siellä oli.