Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Emma Tainio, 21, kertoo miesten käytöksestä - salakuvaaminen on liian tuttua

Vierailija
22.02.2025 |

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011023119.html

"Emma Tainio avautuu miesten törkeästä käytöksestä"

Miehet! Ymmärrättekö te ollenkaan edes käytöstänne hävetä?

Kommentit (283)

Vierailija
181/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ KATSOKO MUA!

https://www.instagram.com/emmatainio

Vierailija
182/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emppu on Suomen tuleva pikajuoksutähti! 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma näkyi äsken TV2:lla Kuortaneen SM-hallikisoissa. Sai 60 metrin kisassa pronssia. Hyvä Emma! 🥉

Vierailija
184/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tämä nainen urheillessaan laita peittävämpiä pöksyjä jalkaan? Kuvassa vieressäolevalla naiskilpailijallakin peittävämmät housut.

Älä muuten sitten valita jos joku lyö sinua kadulla päähän. Mitäs et käyttänyt kypärää. 

Onko tämä sitä naisten "minun pitää saada kulkea vaikka alasti ilman häirintää"-logiikkaa? Että maailmassa ei naisten mielestä ole mitään syy-seuraussuhteita?

En tiedä, ajatteliko tuo kirjoittaja noin. Mutta tosi asia on, että et saa edes alastonta vastaantulijaa koskea tai muuten häiriköidä. Oli tämä alaston mies tai nainen 

Vierailija
185/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutun kuvissa viehättävällä neitokaisella oli yllään melkoisen niukat asusteet yllä.

Hän harrastelee sellaista lajia, missä kisaillaan urheilukentällä ja siellä on yleisöä katsomassa.

Jos pääsee joskus kisailemaan sellaisissa kisoissa, jotka kuvataan televisioonkin, niin häntä voidaan

silloin katsoa televisiostakin ja hän esiintyy siellä semmoisissa asusteissa, mitä itse on valinnut.

Kaunisvartaloinen hän olisi vaikka laittaisi hieman pitempilahkeista housua ja navan alle yltävää paitaa.

En oikein ymmärrä bikineissä ja rintsikoissa urheilua, jos näin tekee, niin sitten pitää hyväksyä se että joku voi nähdä.

Kisavaatteet on säänneltyjä. Ei niitä itse saa päättää. Luuletko, että naisia kiinnostaa urheilla bikineissä?

Vierailija
186/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten tuollainen sometyrkky kehtaa valittaa kuvista, vaikka itse tyrkyttää somen täyteen  omia tyrkkykuviaan.

Eri asia että saa itse julkaista itsestään kuvia, niitä joita haluaakin. Kuin se että pervot käyvät ottamassa kuvia nimenomaan seksuaalisessa mielessä. En ymmärrä miten tämä on niin vaikea asia erottaa. Vai saanko mäkin tulla pöllimään sun lompakon sen jälkeen kun maksoit kaupan kassalla? Kyllähän sinäkin levittelet siinä rahojasi julkisella paikalla. 

Et saa. Kuten ei saa myöskään pölliä urheilijoiden housuja. Ja itsehän tuo julkaisee kuvia tussuhousuissaan.

Tussuhousuissa?? Miesten urheiluvaatteet on sit munahousuja. 

Miksi ette tyydy hänen itsensä julkaisemiin kuviin? Miksi pitää kuvata

No jos nuo eivät ole tussuhousut, niin mitkä sitten: https://www.instagram.com/reel/C7CPVdnN4qT/?utm_source=ig_web_copy_link

eri

Vierailija
187/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutun kuvissa viehättävällä neitokaisella oli yllään melkoisen niukat asusteet yllä.

Hän harrastelee sellaista lajia, missä kisaillaan urheilukentällä ja siellä on yleisöä katsomassa.

Jos pääsee joskus kisailemaan sellaisissa kisoissa, jotka kuvataan televisioonkin, niin häntä voidaan

silloin katsoa televisiostakin ja hän esiintyy siellä semmoisissa asusteissa, mitä itse on valinnut.

Kaunisvartaloinen hän olisi vaikka laittaisi hieman pitempilahkeista housua ja navan alle yltävää paitaa.

En oikein ymmärrä bikineissä ja rintsikoissa urheilua, jos näin tekee, niin sitten pitää hyväksyä se että joku voi nähdä.

Kisavaatteet on säänneltyjä. Ei niitä itse saa päättää. Luuletko, että naisia kiinnostaa urheilla bikineissä?

USAn seiväshyppääjä Katie Moon sanoo, että naiset saavat halutessaan käyttää myös miesten vaihtoehtoja kisa-asujen suhteen.

https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/b231f82f-ae1e-4d4b-8f5e-2e2dd0b…

"Instagramissa Moon muistutti vielä, että kisa-asuja on tarjolla ainakin 20 erilaista.

- Meillä on myös miesten vaihtoehto käytettävissämme, jos haluamme sen.

Miesten asu koostuu pitkistä shortseista ja hihattomasta paidasta.

Moon itse alleviivasi, että hän haluaa mahdollisimman vähän kangasta omaan kisa-asuunsa, koska kisoissa on usein todella kuuma. Hyppääjän mielestä on loukkaavaa, jos joku kuvittelee, että hän valitsee niukan kisa-asun miellyttääkseen miehiä.

- Jos pitää naisten asua "seksistisenä", hyökkää itse asiassa meidän naisten päätöstä vastaan asun käyttämisestä, Moon kokee."

Vierailija
188/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLKÄÄ KATSOKO MUA!

Ei sitten katsella Emmaa, kun hän ei halua esitellä itseään.

Vierailija
189/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää kiinnostavan. Edelleen, kilpasiskonsa on kuvattu peittävämmissä vaatteissa. Ja mitenkäs musliminaisurheilijat? ;)

Vierailija
190/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava ketju. Täällä varmaan mölisee se kansanosa, joka katsoo niitä urheilukisoja perseiden takia. Olette ällöttäviä.

Vierailija
191/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettava ketju. Täällä varmaan mölisee se kansanosa, joka katsoo niitä urheilukisoja perseiden takia. Olette ällöttäviä.

Luulet väärin. Evvk urheilu ja perseet. Typerien tyrkkyjen itsensä alentaminen vaan jaksaa ihmetyttää.

Vierailija
192/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista on tullut aivan käsittämättömiä kitisijöitä. Ja jos moraalista puhutaan se kuopattiin jo naisten seksuaalivallankumouksen aikoihin. 

M

Onneks te miehet ette kitise. Paitsi sinä. Tässä.

Vierailija
193/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätys, monenlaiset kusipäät tuolla napsivat salakuvia ja videoita ja äänityksiä tuolla ihan jatkuvalla syötöllä. Se on tätä nykyaikaa. Jos otat vähänkin jonkun silmään jollain tavalla niin se on naps vaan eikä lupia kysellä.

Kyse on urheiljasta josta otetaan kuvia kun hän on julkisella paikalla kisoissa.

Come on, ei naisilta voi odottaa että tuota ymmärtäisivät. Ovat uskomattoman tyhmiä.

Yleistävä naisviha on uskomattoman tyhmää.

Vierailija
194/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin "valmentaa"

Vierailija
195/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä puolialasti olevat ns urheilijat voisivat lopettaa vinkumisen. Kuka pakottaa puolialasti esitellä kroppaansa! Vaatteet päälle niin loppuu se ulina! 

Vierailija
196/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLKÄÄ KATSOKO MUA!

On oma valinta, mitä omaan instaan laittaa. On sinun oma valinta, menetjö hänen instaan niitä kuvia katsomaan. Siinä se pieni ero.

Vierailija
197/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ota tuntemattomista kuvia mutta eikös nuo ole julkisia kisoja joissa urheilijat ovat esiintyjiä? Käsittääkseni urheilijoita kuvataan yleensäkin paljon.

Saa kuvata ihan rauhassa vaikka naiset haluaisivat kontrolloida miehiä ja kieltää kuvauksen.

Oikeasti saa kuvata yleiskuvaa. Mutta ei niitä perseitä. Eikä se muuta asiaa, vaikka kuvaa Persiitä,  niin väittää jotain muuta. Ja antaa aika typerän kuvan

Vierailija
198/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tussuhousut näköjään tuossa yhdessä lehtijutun kuvassakin. Ja toisessa kuvassa rintsikoiden toppaukset vinksallaan 😂

Vierailija
199/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sitten ei näytettäisiin ollenkaan mitään naisurheilua TV:stä edes. Vai luuletko tosissaan miesten seuraavan naisia urheilemassa, heidän suoritusten takia eikä ulkonäön?

Vierailija
200/283 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet pois urheilijoilta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän