Kuntouttava työtoiminta lopetetaan
Sosiaalihuollosta tehtävänä säästökeinona, tosin aikataulu vielä epäselvä.
Hyvä vai huono juttu?
Itse olen ollut työttömänä, ei se terveen ihmisen paikka ole mutta vissiin joillekin tärkeä.
Kommentit (525)
Se oli kiva kokemus. Vanhusten parissa rupatella. Vuodeksi ilmainen HSL lippu ja pari sataa extraa.
Minä olin sairaalan arkistossa kuntouttavassa työtoiminnassa toimistotöissä. Siellä oli kaikki potilaspaperit.
Itse olen tällä hetkellä kuntouttavassa työtoiminnassa sen takia, koska minulla ei ole vielä työkokemusta ja halusin saada sitä samalla kun yritän saada työtä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tällä hetkellä kuntouttavassa työtoiminnassa sen takia, koska minulla ei ole vielä työkokemusta ja halusin saada sitä samalla kun yritän saada työtä.
Et tule koskaan saamaan töitä, kuntouttava työtä ei lasketa työkokemukseksi eikä kukaan työnantaja arvosta sitä.
Tuosta ei mitään hyötyä ollut.No tutustui pariin kivaan ihmiseen.Olen vaikeaa astmaa sairastava.Aina sairas kun kotiin viimeiseltä pajalta tulin päiviä..sisäilma ongelma talo...niiden kolmas paikka.Tokassa paikassa vaikka vanha en saanut oireita.Ne sai?? Sairastuin töissä.Pkssa.Oli sädesientäMikrobia.Löytöjä.Syöpä tästä puuttuu altistuminen voi aih. Pajalla altistavia tekijöitä paljon..en voi leipoo,tehdä betoni töitä,kankaat..mitä vit..uu voin tehä.Istuakko.Onneksi loppu oli typerää.Teen muutenkin kotonani kaikkee juttuja ulkona jne.