Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä aikuisena on jatkuvaa stressiä, kohtalotovereita?

Vierailija
21.02.2025 |

Tuntuu, ettei ole yhtäkään viikkoa vuodessa, jolloin mieli ja keho olisivat rennossa tilassa. Ja sama ruljanssi jatkuu vuodesta toiseen ilman pienintäkään hetkeä, jolloin voisi aidosti nauttia elämästä.

Kun stressaava kausi töissä viimein hellittää, kaksi eri kodinkonetta hajoaa samalla viikolla ja pistää budjetin uusiksi, sitten kun siitä on jotenkuten selvitty, niin lemmikki sairastuu ja sukulainen kuolee, pian tämän jälkeen sairastun itse keuhkokuumeeseen, minkä jälkeen töissä alkaa muutoskeskustelut, joiden lopussa saan potkut jne. Samaa rataa jatkuu viikosta ja kuukaudesta toiseen. Aina on joku pyytämässä jotain, vaatimassa jotain. Ja silloin harvoin kun ei ole, niin asiat luisuvat muuten vain pois raiteiltaan. Alan olla ihan loppu. Tuntuu että joko stressi kroonistuu ja olen jatkuvasti kireä, tai sitten on pakko turruttaa itsensä niin, ettei tunne enää yhtään mitään, ei positiivisia eikä negatiivisia tunteita, jotta pystyisi selviämään elämästä.

Muita, joilla samoja fiiliksiä?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ilmeisesti lapsia? Pääset siis paremmin liikkumaan. Mulla samaa, en halua enää käyttää päihteitä, joten olen alkanut pa*emaan tuntemattomia, sillä saan jännitettä ja jännitystä elämään. Tosin tämäkin sitten stressaa omalla tavallaan, koska haluan aika ex-tempore linjalla mennä enkä sopia mitään deittejä x ajan päähän. Oikeasti vaan haluaisin elää rauhallista ja huoletonta elämää. Varsinkin huoletonta.

Kiitos vinkistä, mutta itseni tuntien todennäköisesti stressaisin entistäkin enemmän, jos harrastaisin irtosuhteita. Tälläkin hetkellä tuntuu, että yksi suurimmista stressinaiheuttajista on sukulaiset, ystävät, kollegat, muut ihmissuhteet.

Ap

Lähde lappiin unhoita huolet 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla