Mitkä asuinalueet stadissa ovat sinulle ehdoton EI! Vaikka löytyisi kiva asunto.
Onko rauhattomuus, nistit, ryöstäjät ja rikollisuus syynä vai joku muu
Kommentit (141)
Itä-Helsinki! Mieluummin muuttaisin itärajalle.
Vierailija kirjoitti:
Itse en muuttaisi itä-Helsinkiin
Ryöstäjät, nistit, rauhattomuus
Ihan ydinkeskustassa en haluaisi asua. Haluan nähdä jotain vihreää ympärilläni.
Kontula, Malminkartano, Itäkeskus & Puotinharju, osa Kannelmäkeä, Jakomäki, Malmi.
Liian hienosto alueet, en tuntisi kuuluvani joukkoon siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kaivarin kyljessä on hyvinkin vehreän vihreetä. Melkein kuin metsän keskellä asustelisi. Samaan hintaan vielä meri!
Toki sitten täytyykin löytyä pätäkkää ihan kivasti, mikä onkin ainoa syy etten itse asu siellä.
Malmi
Laajasalo
Vuosaari
Puistola
Koskela
Pihlajamäki
Oulunkylä
Kontula
Roihupelto
Itäkeskus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivarin kyljessä on hyvinkin vehreän vihreetä. Melkein kuin metsän keskellä asustelisi. Samaan hintaan vielä meri!
Toki sitten täytyykin löytyä pätäkkää ihan kivasti, mikä onkin ainoa syy etten itse asu siellä.
Kaivopuisto on parin kilometrin päässä ydinkeskustasta.
Vierailija kirjoitti:
On siellä vihreää - nistin oksennusta aseman nurkassa.
Rautatieaseman tienoo ainakin vaikuttaa kansainväliseltä
Töölö, haaga on myös itselle ehdoton ei siellä asuttua vuosia. Onneksi pääsin pois! Töölössä nistit ryösteli autoja, ei uskaltanut edes katsetta nostaa maasta töölöntorilla, kun tuli kaupasta etteivät ala syyttelemään kytiksi ja hyökkäämään päälle😒 Sama Haagassa, erityisesti haaga helian lähellä, sai olla tosi tarkkana että lähteekö joku seuraamaan kotiin valoisaankin aikaan liikkuessa. Sitten tietysti ydinkeskusta ja itäänpäin. Konala oli itsestäni taas rauhallinen ja ihania metsiä ja pyöräily maastoja lähellä. Helsinki itsessään kaivettu niin auki myös että vaikea oli viihtyä siinä metellissä ja pölyssä, nyt paljon rauhallisempaa lauttasaaressa, lehtisaari oli myös ihana
No keskustassa nykyisin joka toinen kämppä airbnb ja asukkina maksullinen nainen...
Ei koko itä-hki ole rauhaton. Ei edes koko Kontula. Kaverini, lääkäripariskunta, asuu Kontulassa okt-talossa ja kertovat sen olevan lintukoto. Ostari on kyseenalainen, mutta ei siellä tarvitse ostoksia käydä.
Toiset ystäväni, joilla on kolme sijoitusasuntoa yms yms, asuvat Mellunmäessä kerrostalossa. Käyn usein siellä. Sen rauhallisempaa asuinaluetta saa etsiä.
Itse en muuttaisi itä-Helsinkiin