Ihastun aina vääriin miehiin
On varmaan virhe avautua täälä tästä mutta jos sais jotain uutta näkökantaa asiaan.
Mä oon ite 34 vuotias nainen ja ihastun aina nuorempiin vähän hulttio miehiin vaikka itse elän aika tasapainoista normaalia elämää. Jostain syystä kuitenkin myös nämä hulttiot minusta kuitenkin kiinnostuu.
Tässä olen tapaillut miestä joka on 26 vuotias, käy kyllä töissä mutta vapaa aika onkin sit vauhdikasta. Viikonloput menee kavereiden kanssa baareissa ja kännissä, naisia jallitellen. Mies antanut omien puheidensa mukaan mielikuvan siitä että naisia on tyyliin joka vkl. Harrastaa irtosuhteita ja vielä aina ilman kumia koska ei tunnu muuten miltään. Itse en hänen kanssaan seksiä vielä harrastanut kun en halua mitään tauteja. Mutta ollaan öitä vietetty yhdessä. Hän kuitenkin sanoo että haluaa rauhoittua ja löytää naisen jonka kanssa perustaa perheen.
Mutta silti, mulla on joku tunne häntä kohtaan. Ja mun pääni on aivan sekasin. Haluaisin miehen jonka kanssa tehdä ihan arkisia kivoja juttuja.
Ehkä tämä tuntuu nyt pahalta kun mulla ei ole pitkiin aikoihin ollu mitään sutinaa ja nyt joku antaa jotain huomiota. Joku joka ei ole selkeästi mulle hyväksi. Olen hänelle myös sanonut että eletään ihan eri maailmoissa ja hän asiasta samaa mieltä, mutta tuossa se roikkuu
Kommentit (73)
Ymmärrän läheisyyden kaipuun ja halun kokea jitain sutinaa voida olla kentise se rakastettu ja rakastaa itse toista.
Mutta ymmärtääkö Ap tuskin moni muukaan miten avaus kuullosti nyös syöttöltä suoraan monen kunnollisen ja tavanomaisen kiltin miehen ( ja tai nausen) lapaan, jonka kautta saa(mme) taas tilaisuuden uhriutua ja ripottaa tuhkaa päällemme kun emme ymmärrä miksii juuri meidän roolimme on elää sinkkuna?
Pitäisikö vain olla jännempi tai edes vastuuttomampi?
Tuskin mutta joskus nyt vain harmittaa
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi tämä Risto 32v sinulle seuraavaksi mieheksi?
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
Risto on juuri sellainen mies, jolle laitetaan viesti, että "susta saa joku hyvän miehen"
"löydät varmasti pian seuraa!"
Samalla kun nainen menee ja valitsee täysin päinvastaisen miehen Ristoon verrattuna. Toki täysin "sattumalta".
Vierailija kirjoitti:
Se on jotenkin niin ristiriitaista. Kun nimenomaan haluaisin sen kiltin miehen.
Etkä halua. Sanot haluavasi, mutta se ei ole sama kuin haluaminen.
Mutta aina näitä jännämiehiä löytyy, vaikka tiedän ettei tässä saa mitään muuta kuin paskan mielen
Niin tiedät, mutta sitä kuitenkin haluat.
Huomaa niin selkeästi, että se mitä nainen sanoo ja tekee on täysin eri asiat.
Esim tuossa bussikuski Riston kohdalla moni nainen kehui komeaksi ja kertoi, että menisi Riston kanssa treffeille.
No totuus oli että Risto oli totaalikokematon eli ei ollut kertaakaan pitänyt edes naisen kädestä kiinni.
Naiset sanovat toisaalta, että tasoteoriaa ei ole olemassa eikä jännämiehet kiinnosta.
No totuus on se että deittisovelluksissa se 5% miehistä kerää kaikki naiskokemukset. Ja nämä miehet on useimmiten ns jänniksiä.
Tilastoista näkyy, että naisten seksikokemukset on vuosien varrella nousseet samalla kun miesten seksikokemukset on laskeneet.
Selitys tälle on, että pieni joukko miehiä kerää satoja kokemuksia kun suurin osa miehistä ei kelpaa juuri kenellekään.
Siis mä ainakin oon huomannu että miehet voi manipuloida naisen ihastumaan itseensä. Kuuntelemalla millainen on "unelmien mies" ja sitten tekemällä sellaisia juttuja mitä tuo "unelmien mies" tekisi. Kuuntelee kaikki traumat ja käyttää niitä sitten strategisesti aseena ym ym. Olkaa varovaisia älkää kertoko mitään mitä voi käyttää teidän manipulointiin ja kysykää oikeita kysymyksiä. Mies joka on peluri ja sanoo että tahtoo asettua aloilleen ja perustaa perheen niin se on käyttäny niitä sanoja syöttinä joka naiselle saadakseen ne sänkyynsä. Älkää nyt olko tyhmiä sanat on vaan sanoja, teot puhuu puolestaan!
T. Kokemusta on
Missä tapaat noita hulttiomiehiä? Tavallisen ihmisen tuttavapiirissä ei tuollaisiin edes törmää.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät ettei tuosta tule mitään, mutta silti jatkat. Suoraan sanottuna olet tyhmä.
Ap on normaalin kehitystason omaava nainen. On tunnettu fakta, että naisilla menee aina tunteet järjen edelle
Vierailija kirjoitti:
Missä tapaat noita hulttiomiehiä? Tavallisen ihmisen tuttavapiirissä ei tuollaisiin edes törmää.
Yleensä baarista ..
Kannattaa ehkä vilkaista sitä, millaisen mallin kiintymyksen osoittamiseen on saanut lapsuudenperheessään. Ja erityisesti sitä, onko murrosikä ja äidistä irtautuminen sujunut ns. normaalisti.
Jos on tottunut aina olemaan se järkevä, rauhallinen ja vastuullinen muidenkin puolesta, siinä äkkiä jää omat tunteet paitsioon ja toistaa samaa kaavaa hamaan hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa pettäviä jännämiehiä ei se ole mikään uusi ilmiö. Ap kin niitä miehiä haluaa koska ne on komeita joten naiset haluaa niitä vaikkei ne ole koskaan uskollisia.
Mutta mutta... jospa AP onkin juuri se Uniikki Lumihiutale joka kesyttää pahan pojan?
5 pisteen vihje: ei tule onnistumaan ja mies vetää 6-0 jotta saisi taas yhden merkin panokirjaan xD
Sama vika itsellä läpi elämän, enkä näe siihen ratkaisua. Jostain syystä sitä vaan tuntee vetoa vääriin miehiin. Luulin jo kasvaneeni tästä yli, mutta nope.
Eikä se ole omaa syytä. Valinnat voi olla omaa syytä ja onkin, mutta vääristä viehättymisen taipumusta ei kukaan ole itselle valinnut. Jos ei niistä ns. oikeanlaisista vaan viehäty, niin ei sitä tunnetta ei voi pakottaa.
Minusta se on aina omanlaisensa tragedia, jos ihminen on kykenemätön viehättymään sellaisista kumppaneista, jotka ovat tarjolla ja joiden kanssa parisuhde voi toimia.
Ei tule loppumaan onnellisesti tämä.
T. Itse viisastunut N35 Sinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät ettei tuosta tule mitään, mutta silti jatkat. Suoraan sanottuna olet tyhmä.
Ap on normaalin kehitystason omaava nainen. On tunnettu fakta, että naisilla menee aina tunteet järjen edelle
Aika tympeää se on parisuhdetta viritellä ilman tunteita.
Sinun kaltaisten vain pitäisi opetella olemaan yksin.
Naisilla on aina se typerä ajatus kuinka juuri hän tulee valoittamaan tuon villin orin ja se ei tule onnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tympeää se on parisuhdetta viritellä ilman tunteita.
Niin, sehän kun vaan on niin jännittävä tunne saada aina välillä henkisesti ja fyysisesti turpaan... Tunne-eläimiä naiset
Vierailija kirjoitti:
Sama vika itsellä läpi elämän, enkä näe siihen ratkaisua. Jostain syystä sitä vaan tuntee vetoa vääriin miehiin. Luulin jo kasvaneeni tästä yli, mutta nope.
Eikä se ole omaa syytä. Valinnat voi olla omaa syytä ja onkin, mutta vääristä viehättymisen taipumusta ei kukaan ole itselle valinnut. Jos ei niistä ns. oikeanlaisista vaan viehäty, niin ei sitä tunnetta ei voi pakottaa.
Minusta se on aina omanlaisensa tragedia, jos ihminen on kykenemätön viehättymään sellaisista kumppaneista, jotka ovat tarjolla ja joiden kanssa parisuhde voi toimia.
Niin luulin minäkin. En ole antanut näiden päästä enää mun päätä pyöritetään, mutta tässä sitä taas ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä vilkaista sitä, millaisen mallin kiintymyksen osoittamiseen on saanut lapsuudenperheessään. Ja erityisesti sitä, onko murrosikä ja äidistä irtautuminen sujunut ns. normaalisti.
Jos on tottunut aina olemaan se järkevä, rauhallinen ja vastuullinen muidenkin puolesta, siinä äkkiä jää omat tunteet paitsioon ja toistaa samaa kaavaa hamaan hautaan.
Mun lapsuudessa ei juurikaan näytetty kiintymystä tai tunteita. Ei edes vanhempien välillä. Tästä on puhunut sisaruksen kanssakin kun meille ei ole oikein tullu tunnetaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kaltaisten vain pitäisi opetella olemaan yksin.
Naisilla on aina se typerä ajatus kuinka juuri hän tulee valoittamaan tuon villin orin ja se ei tule onnistumaan.
Heh, et ole varmaan lukenut koko ketjua. Mutta tosiaan osaan olla yksin. Mulla ei ole ollu mitään sutinaakaan kahteen vuoteen
Jotainhan se jännämiesretku sulle antaa. Ehkä oletat voivasi muuttaa hänet haluamasi kaltaiseksi, tai et usko, että aito hyvä kunnon "tylsä" mies on sellainen, jota ansaitset. Hakeudut tarkoituksella pa*koihin suhteisiin, joissa voit huonosti ja saat ovimaton kohtelua.
Kannattais varmaan vähän pohtia mitä nämä rentut sulle oikeasti antaa ja miksi koet sen itsellesi hyväksi vaihtoehdoksi. Eihän kukaan sua pakota olemaan sellaisen kanssa. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.
Kyllä sinä hänet parannat, kun vaan annat hänelle mahdollisuuden. Kun otat hänet huomaasi, hän tietenkin rauhoittuu ja lakkaa ramppaamasta toisten naisten kanssa. Tässä on sinulla täydellinen paikka!