Ihastun aina vääriin miehiin
On varmaan virhe avautua täälä tästä mutta jos sais jotain uutta näkökantaa asiaan.
Mä oon ite 34 vuotias nainen ja ihastun aina nuorempiin vähän hulttio miehiin vaikka itse elän aika tasapainoista normaalia elämää. Jostain syystä kuitenkin myös nämä hulttiot minusta kuitenkin kiinnostuu.
Tässä olen tapaillut miestä joka on 26 vuotias, käy kyllä töissä mutta vapaa aika onkin sit vauhdikasta. Viikonloput menee kavereiden kanssa baareissa ja kännissä, naisia jallitellen. Mies antanut omien puheidensa mukaan mielikuvan siitä että naisia on tyyliin joka vkl. Harrastaa irtosuhteita ja vielä aina ilman kumia koska ei tunnu muuten miltään. Itse en hänen kanssaan seksiä vielä harrastanut kun en halua mitään tauteja. Mutta ollaan öitä vietetty yhdessä. Hän kuitenkin sanoo että haluaa rauhoittua ja löytää naisen jonka kanssa perustaa perheen.
Mutta silti, mulla on joku tunne häntä kohtaan. Ja mun pääni on aivan sekasin. Haluaisin miehen jonka kanssa tehdä ihan arkisia kivoja juttuja.
Ehkä tämä tuntuu nyt pahalta kun mulla ei ole pitkiin aikoihin ollu mitään sutinaa ja nyt joku antaa jotain huomiota. Joku joka ei ole selkeästi mulle hyväksi. Olen hänelle myös sanonut että eletään ihan eri maailmoissa ja hän asiasta samaa mieltä, mutta tuossa se roikkuu
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kaltaisten vain pitäisi opetella olemaan yksin.
Naisilla on aina se typerä ajatus kuinka juuri hän tulee valoittamaan tuon villin orin ja se ei tule onnistumaan.
Heh, et ole varmaan lukenut koko ketjua. Mutta tosiaan osaan olla yksin. Mulla ei ole ollu mitään sutinaakaan kahteen vuoteen
Että oikein kahteen vuoteen?
No, onhan se varmaankin ikuisuus sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vika itsellä läpi elämän, enkä näe siihen ratkaisua. Jostain syystä sitä vaan tuntee vetoa vääriin miehiin. Luulin jo kasvaneeni tästä yli, mutta nope.
Eikä se ole omaa syytä. Valinnat voi olla omaa syytä ja onkin, mutta vääristä viehättymisen taipumusta ei kukaan ole itselle valinnut. Jos ei niistä ns. oikeanlaisista vaan viehäty, niin ei sitä tunnetta ei voi pakottaa.
Minusta se on aina omanlaisensa tragedia, jos ihminen on kykenemätön viehättymään sellaisista kumppaneista, jotka ovat tarjolla ja joiden kanssa parisuhde voi toimia.
Niin luulin minäkin. En ole antanut näiden päästä enää mun päätä pyöritetään, mutta tässä sitä taas ollaan.
Minä luulin, että kerrankin rakastuin johonkin tyyppiin. Olen välillä luullut päässeeni eteenpäin, mutta oikeasti olen vaan vaihtanut avoimesti mulkuista niihin, jotka osaavat vaan piilottaa itsensä paremmin. Joku sisäinen mulkkututka löytää niistä näennäisen kilteistäkin ne lampaiden vaatteisiin pukeutuneet sudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on aina se typerä ajatus kuinka juuri hän tulee valoittamaan tuon villin orin ja se ei tule onnistumaan.
Heh, et ole varmaan lukenut koko ketjua. Mutta tosiaan osaan olla yksin. Mulla ei ole ollu mitään sutinaakaan kahteen vuoteen
Että oikein kahteen vuoteen?
No, onhan se varmaankin ikuisuus sinulle.
normaali nainen on jo parissa vuodessa jättänyt 10 miestä väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vika itsellä läpi elämän, enkä näe siihen ratkaisua. Jostain syystä sitä vaan tuntee vetoa vääriin miehiin. Luulin jo kasvaneeni tästä yli, mutta nope.
Eikä se ole omaa syytä. Valinnat voi olla omaa syytä ja onkin, mutta vääristä viehättymisen taipumusta ei kukaan ole itselle valinnut. Jos ei niistä ns. oikeanlaisista vaan viehäty, niin ei sitä tunnetta ei voi pakottaa.
Minusta se on aina omanlaisensa tragedia, jos ihminen on kykenemätön viehättymään sellaisista kumppaneista, jotka ovat tarjolla ja joiden kanssa parisuhde voi toimia.
Niin luulin minäkin. En ole antanut näiden päästä enää mun päätä pyöritetään, mutta tässä sitä taas ollaan.
Minä luulin, että kerrankin rakastuin johonkin tyyppiin. Olen välillä luullut päässeeni eteenpäin, mutta oikeasti
Äh, piti sanoa, että luulin kerrankin rakastuneeni HYVÄÄN tyyppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sitten ja juokse rentun perässä. Ei tule päättymään hyvin.
Sano sille että ostaa Magic touch kortsui. Niitä on erilaisia, jotkut tuo lisäpotkua molemmille toiset vain toiselle.
Anna miehelle kuitenkin kostea suuhoito ja lupsuttele hänen karvaisia kiveksiään ainakin kerran :)
En ole ikinä kunnollista miestä kohdannut enkä usko enää mitään lirkuttelua mitä miehen suusta tulee. Se on hyvä, koska mua ei voi enää viilata linssiin
T. N35 Sinkku
Vierailija kirjoitti:
Missä tapaat noita hulttiomiehiä? Tavallisen ihmisen tuttavapiirissä ei tuollaisiin edes törmää.
Sitä on niin tavattoman helppoa elää omassa kuplassaan. Moni kunnollinen ja asiansahoitava mies (tai nainen) ei todennäköisesti ikinä tai vain hyvin pienellä todennäköisyydellä tulee olemaan Ap:n kumppani jo pelkästään siksi, että omassa kuplassaan eivät yksinkertaisesti kohtaa Ap:n kaltaisia naisia (tai miehiä) vaan enempi esim jo parisuhteessa eläviä tai heitä, jotka ovat sinlkuja ja viihtyvät sinkkuna paremmin kuin olisivat valmiita joustamaan enemmän ja vähemmän perustelluista odotuksista mahd.kumppaniaan kohtaan.
Tai vain, koska 'se" yhteinen tunnettu kemia puuttuu syystä tai toisesta sen kanssa, jonka kerrsn tai toisen jonka kans kaksi kertaa tuli käyneeksi treffeillä viimeisen muutaman vuoden aikana.
Eivätkä he koe, eivätlkä ole kokeneet mitään erityistä tunnetta, että rinnalla tulisi ehdottomasti olla ja elää joku, jota voisi kutsua/ pitää parisuhdekumppaniaan
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kunnollista miestä kohdannut enkä usko enää mitään lirkuttelua mitä miehen suusta tulee. Se on hyvä, koska mua ei voi enää viilata linssiin
T. N35 Sinkku
Joo mulla on aina vähän red flag miehet jotka kehuu heti paljon.
Vierailija kirjoitti:
Anna miehelle kuitenkin kostea suuhoito ja lupsuttele hänen karvaisia kiveksiään ainakin kerran :)
Olen ottanut suihin ja tehnyt hänelle käsihoitoja, vaikka varsinaista yhdyntää ei olekaan tapahtunut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Yritätkö siis sanoa, että naiset ovat niin hormoniensa vietäviä, etteivät oikeastaan ole edesvastuussa omista teoistaan, ja etteivät samasta syystä pysty muuttamaan omaa käytöstään, vaikka tietävät sen vääräksi? Sitäkö sinä sanot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut suihin ja tehnyt hänelle käsihoitoja, vaikka varsinaista yhdyntää ei olekaan tapahtunut.
Ap
Trolli. En ole tätä laittanut
Oikea ap
Eikö ton ikäinen vaikuta sun mielestä kakaralta AP?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oikea ap
Nämä molemmat ovat trolleja. Olen ottanut suoleen.
Oikea oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Yritätkö siis sanoa, että naiset ovat niin hormoniensa vietäviä, etteivät oikeastaan ole edesvastuussa omista teoistaan, ja etteivät samasta syystä pysty muuttamaan omaa käytöstään, vaikka tietävät sen vääräksi? Sitäkö sinä sanot?
Sitähän kaikki naiset sanovat. Sitten voidaankin miettiä miksi edesvastuuttomille annettiin äänioikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nopea suihinotto ja käsihoito on tautivapaa. Peräsilmäseksiin suostuin kerran kun mies kovasti aneli ja kertoi, ettei muut naiset mielellään anna persettä vaan pilluseksillä on menty heidän kanssa.
Oikea ap
Oikea ap
Nämä molemmat ovat trolleja. Olen ottanut suoleen.
Oikea oikea ap
Nopea suihinotto ja käsihoito on tautivapaa. Peräsilmäseksiin suostuin kerran kun mies kovasti aneli ja kertoi, ettei muut naiset mielellään anna persettä vaan pilluseksillä on menty heidän kanssa.
Oikea ap
Olen minähi ihastuillut ties kuinka moniin naisiin, eilehi kauppareissulla kerkesin puolessa tunnissa ihastuille jos keihim. ne kyllä unhottuu seuraavaan päivään emneesä ei niinstä tuntemuksista tarve välittää..ppi
ota samanlainen tilalle. et sinä kenenkään kilttimiehen kanssa viihtyisi. tekisit vielä sen kilttimihen elämän kamalaksi.