Ihastun aina vääriin miehiin
On varmaan virhe avautua täälä tästä mutta jos sais jotain uutta näkökantaa asiaan.
Mä oon ite 34 vuotias nainen ja ihastun aina nuorempiin vähän hulttio miehiin vaikka itse elän aika tasapainoista normaalia elämää. Jostain syystä kuitenkin myös nämä hulttiot minusta kuitenkin kiinnostuu.
Tässä olen tapaillut miestä joka on 26 vuotias, käy kyllä töissä mutta vapaa aika onkin sit vauhdikasta. Viikonloput menee kavereiden kanssa baareissa ja kännissä, naisia jallitellen. Mies antanut omien puheidensa mukaan mielikuvan siitä että naisia on tyyliin joka vkl. Harrastaa irtosuhteita ja vielä aina ilman kumia koska ei tunnu muuten miltään. Itse en hänen kanssaan seksiä vielä harrastanut kun en halua mitään tauteja. Mutta ollaan öitä vietetty yhdessä. Hän kuitenkin sanoo että haluaa rauhoittua ja löytää naisen jonka kanssa perustaa perheen.
Mutta silti, mulla on joku tunne häntä kohtaan. Ja mun pääni on aivan sekasin. Haluaisin miehen jonka kanssa tehdä ihan arkisia kivoja juttuja.
Ehkä tämä tuntuu nyt pahalta kun mulla ei ole pitkiin aikoihin ollu mitään sutinaa ja nyt joku antaa jotain huomiota. Joku joka ei ole selkeästi mulle hyväksi. Olen hänelle myös sanonut että eletään ihan eri maailmoissa ja hän asiasta samaa mieltä, mutta tuossa se roikkuu
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään nyt vielä että en aio jatkaa tämän tyypin kanssa. Sen päätin
Ap
Miksi sitten kyselet neuvoja täältä?
Miksette vaan ymmärrä, että naisia kiinnostaa maskuliininen mies, mitä kiltti miehet eivät yleensä ole, mutta "jännä miehet" sitten taas ovat? Montaako miestä kiinnostaa lihava räkivä "jätkämäinen" nainen?
Kiltti miehet ovat yleensä feminiinisiä perässä vedettäviä mitään sanomattomia vässyköitä, ei sellainen vedä naisia puoleensa. Biologiaa katsokaas on vaikea muuttaa, en ymmärrä mikä tässä on niin ihmeellistä. Monissa eläinlajeissa urokset tappelevat naaraista, eikä se naaras sen häviäjän mukaan koskaan lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vika itsellä läpi elämän, enkä näe siihen ratkaisua. Jostain syystä sitä vaan tuntee vetoa vääriin miehiin. Luulin jo kasvaneeni tästä yli, mutta nope.
Niin.
Eikä se ole omaa syytä. Valinnat voi olla omaa syytä ja onkin, mutta vääristä viehättymisen taipumusta ei kukaan ole itselle valinnut. Jos ei niistä ns. oikeanlaisista vaan viehäty, niin ei sitä tunnetta ei voi pakottaa.
Yritätkö siis sanoa, että naiset ovat niin hormoniensa vietäviä, etteivät oikeastaan ole edesvastuussa omista teoistaan, ja etteivät samasta syystä pysty muuttamaan omaa käytöstään, vaikka tietävät sen vääräksi? Sitäkö sinä sanot?
Et tainnut lukea koko kommenttia, ainakaan ajatuksella.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyypillistä naisen toimintaa, sen suhteen ei huolta. Olet normaali nainen ja sinun on tehtävä siihen kuuluvat virheet, koska alapää ohjaa.
Et lukenut aloitusta tarkemmin ?
Kyllä herättää kumman paljon kiukkua jonkun taipumus ihastua vääriin miehiin. En tajua miksi, itseäänhän Ap vain satuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksette vaan ymmärrä, että naisia kiinnostaa maskuliininen mies, mitä kiltti miehet eivät yleensä ole, mutta "jännä miehet" sitten taas ovat? Montaako miestä kiinnostaa lihava räkivä "jätkämäinen" nainen?
Kiltti miehet ovat yleensä feminiinisiä perässä vedettäviä mitään sanomattomia vässyköitä, ei sellainen vedä naisia puoleensa. Biologiaa katsokaas on vaikea muuttaa, en ymmärrä mikä tässä on niin ihmeellistä. Monissa eläinlajeissa urokset tappelevat naaraista, eikä se naaras sen häviäjän mukaan koskaan lähde.
Hyvin lausuttu!😄💯👌 ei tässä ole mitään epäselvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät ettei tuosta tule mitään, mutta silti jatkat. Suoraan sanottuna olet tyhmä.
Kuvailit juuri 99% naisten toiminnan pariutumismarkkinoilla.
Vain itseään tasokkaammat jännikset kiinnostaa.
Kilttiksille sanotaan vain että ei ole kipinää.
Jaa, itse en juuri näiden "jännien" kanssa tunne kipinää. Paistaa niin läpi se heidän "jännyys" ja mitä se tarkoittaa. Terveisin N26
Vierailija kirjoitti:
Kyllä herättää kumman paljon kiukkua jonkun taipumus ihastua vääriin miehiin. En tajua miksi, itseäänhän Ap vain satuttaa.
Miehiä (ja ehkä tiettyjä naisia?) vituttaa kun ap ei ihastu heihin
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä nyt saanu keskustelua aikaan 😄
Ap
Voi Ap: Tiedät itsekin, mitä tänne vastaillaan!
Ei ole mitään "vääriä" miehiä. Luonto tietää, paremmin kuin sinä.
Olette biologisesti sopivia toisillenne
Vierailija kirjoitti:
Sama vika itsellä läpi elämän, enkä näe siihen ratkaisua. Jostain syystä sitä vaan tuntee vetoa vääriin miehiin. Luulin jo kasvaneeni tästä yli, mutta nope.
Eikä se ole omaa syytä. Valinnat voi olla omaa syytä ja onkin, mutta vääristä viehättymisen taipumusta ei kukaan ole itselle valinnut. Jos ei niistä ns. oikeanlaisista vaan viehäty, niin ei sitä tunnetta ei voi pakottaa.
Minusta se on aina omanlaisensa tragedia, jos ihminen on kykenemätön viehättymään sellaisista kumppaneista, jotka ovat tarjolla ja joiden kanssa parisuhde voi toimia.
Se on ihan oikeasti tragedia näille ihmisille. Koko elämä voi mennä hukkaan paskojen miesten kanssa pyöriessä ja minkäs teet kun muunlaiset miehet eivät sytytä.
Luontoa ei kiinnosta paskaakaan että kuinka onnellisia ihmiset ovat suhteissaan, kunhan tapahtuu seksiä ja sitä kautta lisääntymistä. Tosin siinä luontoakin voi huijata eikä lisääntyä seksistä huolimatta.
Ihmisen evoluutiohistoriassa (n. miljoona vuotta) "jännämiehet" olis ollu heimonsa parhaita sotureita ja metsästäjiä, sopivan aggressiivisia ja psykoja selviytymään rankoissa olosuhteissa. Naisen parinvalintasysteemi viritettiin silloin valitsemaan näitä evoluutiomenestyjiä lisääntymiskumppaneikseen, ja tämän naiset tuntevat nykyään "kemiana". Sivistyksen mahdollistama "kilttimiesten" menestys nyky-yhteiskunnassa ei ole vielä tarttunut primitiiviseen parinvalintatutkaan (siis ei "kipinää"). Kyse ei ole sen kummemmasta, kuin että makkara, pihvit, sipsit, pekoni, karkit ja pullat (energiaa, suolaa) maistuvat paremmilta kuin salaatinlehti, koska niissä on sitä ravintokemiaa ja kipinää, jota evoluutiossa tarvittiin, vaikka eivät nykyään olekaan mitään terveysruokaa.