Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä ruuat, jotka yleensä syödään lämmitettynä tykkäät syödä kylmänä? Esim hernekeitto tai maksalaatikko.

Vierailija
20.02.2025 |

Itse tykkään syödä nakit ja roiskeläppäpizzan kylmänä. 😋

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään syödä melkein kaikki ruuat jääkaappikylmänä.

Vierailija
42/53 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullat, nakit, makkarat, nugetit, makaronilaatikko, maksalaatikko, pizza.. varmasti muitakin ei nyt tule mieleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään boltsipullista leivän päällä ja ennen söin nakkeja mutta nykyään syön soijanakkeja ja ne kyllä tarvii grillin. 

Vierailija
44/53 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki leikkelemakkarat ja juustot.

Vierailija
45/53 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizza on yllättävän hyvää jääkaappikylmänä ja kylmän kokiksen kanssa. Siis kun syö myöhemmin jääkaappiin pistetyt ylimääräiset palat. Pystyy hyvin syömään suoraan slaisseina ilman aseita, kun ei oo lötköö.

Kotipizzan pizza on hyvää kylmänä. 

Vierailija
46/53 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakit kylmänä.

Pitsan jämät aina kylmänä.

Vierailija
47/53 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorettomat nakit ovat parhaita suoraan jääkaapin ovelta syötyinä.

Tätä tulee harrastettua joskus, enkä juuri muuten nakkeja syökään. Tosin joskus teen hot dogeja. 

Vierailija
48/53 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Jos syön vaikkapa leipäpalasen makkara ja juustosiivujen kanssa, niin sen on oltava ainakin tunnin huoneen lämmössä ennen syömistä. En syö mitään muuta kylmänä, kuin jäätelöä ja jogurttia.

Vierailija
49/53 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaan kotiin pitsan ja jää tähteeksi, seuraavana päivänä syön  loput kylmänä. Pystyn eineksiä vähän syömään kylmänä ja myös  itse tehtyä kasvissosekeittoa syön   kylmänä. 

Vierailija
50/53 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuorettomat nakit ovat parhaita suoraan jääkaapin ovelta syötyinä.

Sorry, en ole itse maistanut yhtä ainutta hyvää kuoretonta nakkia, jotka olisi hyvää kylmänä, keitettynä tai paistettuna! Kuorellisia nakkeja kyllä syön joskus jääkaapista suoraan kylmänä.

Atrian kalkkunanakit ovat hyviä myös kylminä.

Vierailija
51/53 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki leikkelemakkarat ja juustot.

Minä syön paremmat juustot huoneenlämpöisinä, eli kun olen ottanut sen pöydälle lämpiämään, en enää sitä jääkaappiin laita. Peruslaadun Oltermanni- ja Goudasiivut välttävät ihan hyvin kylminäkin, niistä ei tule enempiä makuelämyksiä huoneenlämpöisinäkään.

Vierailija
52/53 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisipuuro, suklaamannapuuro, pizza.

Vierailija
53/53 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvin juon mielummin kylmänä kuin kuumana. Menee sekä maidolla että mustana mutta kylmänä parempaa!

On kesäkuumalla parempi viilentäjä kuin esim. vesilasillinen. Se vesi tulee ihosta ulos hikenä lähes samoin tein, mutta kylmä kahvi ei.

Siis ostatteko kaupasta valmiiksi sitä kylmänä myytävää kahvia vai keitättekö itse kahvit ja juotte sen kylmänä? Jos jälkimmäinen, niin yäk. 

Miksi hitossa tärväisin rahaa ällöihin kaupan sokerikahveihin? Itse keitettynä kahvista tulee aina parempaa ja vitsi on siinä, että keittimen virta katkaistaan heti. Se kahvi ei ennätä painua yhtään eli ei tule parkkihappojen makuista kahvia. Itse juon yleensä ekan mukin heti kuumana ja sitten loput jäähdyttyä. Jääkaappii

Muuten täsmälleen samoin, paitsi sillä erolla, että odotan sen ensimmäisenkin mukillisen olevan jäähtynyt.