Mitkä ruuat, jotka yleensä syödään lämmitettynä tykkäät syödä kylmänä? Esim hernekeitto tai maksalaatikko.
Itse tykkään syödä nakit ja roiskeläppäpizzan kylmänä. 😋
Kommentit (53)
Kuorettomat nakit ovat parhaita suoraan jääkaapin ovelta syötyinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvin juon mielummin kylmänä kuin kuumana. Menee sekä maidolla että mustana mutta kylmänä parempaa!
On kesäkuumalla parempi viilentäjä kuin esim. vesilasillinen. Se vesi tulee ihosta ulos hikenä lähes samoin tein, mutta kylmä kahvi ei.
Siis ostatteko kaupasta valmiiksi sitä kylmänä myytävää kahvia vai keitättekö itse kahvit ja juotte sen kylmänä? Jos jälkimmäinen, niin yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä minäkin mieluummin syön nakit, lihapullat, makaronilaatikon ja pizzan kylmänä.
Miinus tuo täällä :'D en tiedä mitä sekoilin, ei pitänyt laitata sitä.
No eihän tuo haittaa mitään, olisi sekin sopinut hyvin tuohon lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvin juon mielummin kylmänä kuin kuumana. Menee sekä maidolla että mustana mutta kylmänä parempaa!
On kesäkuumalla parempi viilentäjä kuin esim. vesilasillinen. Se vesi tulee ihosta ulos hikenä lähes samoin tein, mutta kylmä kahvi ei.
Siis ostatteko kaupasta valmiiksi sitä kylmänä myytävää kahvia vai keitättekö itse kahvit ja juotte sen kylmänä? Jos jälkimmäinen, niin yäk.
Miksi hitossa tärväisin rahaa ällöihin kaupan sokerikahveihin? Itse keitettynä kahvista tulee aina parempaa ja vitsi on siinä, että keittimen virta katkaistaan heti. Se kahvi ei ennätä painua yhtään eli ei tule parkkihappojen makuista kahvia. Itse juon yleensä ekan mukin heti kuumana ja sitten loput jäähdyttyä. Jääkaappiin en laita paitsi aivan pahimmilla helteillä.
Vierailija kirjoitti:
Perunat on ihmeen hyviä.
Raakana? Oukei, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunat on ihmeen hyviä.
Raakana? Oukei, ei kiitos.
Ei vaan kylmänä.
Pizza, makaronilaatikko ja lihapullat.
Janssoninkiusaus, pitsa, maksapihvit, lihapullat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kylmät kahvit eivät ole kahvia, vaan kahvia sisältäviä sokerilitkuja. Joskus ihan hyviä, mutta kun haluan oikean kahvin (vaikka kylmänä) niin ihan puhdasta suodatinkahvia se on, ehkä maidolla.
Vierailija kirjoitti:
Pizza, makaronilaatikko ja lihapullat.
Ai niin noiden lisäksi vielä riisipiirakat ja grahamlihapiirakat.
Vierailija kirjoitti:
Glögi
Samoin, varmaan suurimman osan glögeistäni olen juonut kylmänä ja olen käyttänyt sitä myös lihapatoihin punkun sijasta. Kesähelteellä kylmällä vedellä blandattuna siitä saa hyvän hellejuoman, on parempaa kuin marjamehut.
En ole roiskeläppäpitsoja maistanut varmaan yli 25 vuoteen, mutta muistan silloin opiskeluaikana, että vedin usein niitä kylminä.
Vierailija kirjoitti:
Kuorettomat nakit ovat parhaita suoraan jääkaapin ovelta syötyinä.
Sorry, en ole itse maistanut yhtä ainutta hyvää kuoretonta nakkia, jotka olisi hyvää kylmänä, keitettynä tai paistettuna! Kuorellisia nakkeja kyllä syön joskus jääkaapista suoraan kylmänä.
Vierailija kirjoitti:
Graavilohi
Syödäänkö graavilohi yleensä siis sinun mukaan lämmitettynä muiden toimesta?!
Pizza on yllättävän hyvää jääkaappikylmänä ja kylmän kokiksen kanssa. Siis kun syö myöhemmin jääkaappiin pistetyt ylimääräiset palat. Pystyy hyvin syömään suoraan slaisseina ilman aseita, kun ei oo lötköö.