Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lottovoittaja saa riesakseen kerjäläisten joukon

Vierailija
18.01.2026 |

Kertokaa minulle mistä. Tämä ilmiö johtuu..

Tuttuni voitti miljoonia Veikkaus arvonnassa ja kun voittajan nimi tuli tietoon tuli riesaksi valtava määrä kerjäläisiä jotka ajattelivat että heille kuuluu siivu tästä lottovoitosta..

Tämä tuttu oli myös vähävarainen köyhien joukkoa ennen lottovoittoa..eli tavallinen kaduntallaaja

Kerjääjät itse väittivät poikkeuksetta olevat  vähävaraisia jotka tarvitsisivat ties mihin tarpeeseen rahaa ja tulivat ovelle keksimään nyyhkytarinoita eikä näistä saanut rauhaa edes viikonloppuina ja iltoina

Paikkakunnalla asui myös tunnettu optio miljonääri mutta hänen luokseen nämä kerjäläiset ei hakeutuneet..

Tilanne äityi niin pahaksi että tämä joutui muuttamaan toiselle paikkakunnalle ja salaamaan osoitteensa ..

..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoi jollekin voitostaan? Veikkaus ei nimiä kerro.

Vierailija
2/16 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen rahaa moottotisahan ostamiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiltä voittajilta pitääkin ottaa rahat pois.

Vierailija
4/16 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienehkö paikkakunta...salaisuus ei pysynyt piilossa

Vierailija
5/16 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks sukuun naitu sai Eurojackpotista kymmeniä miljoonia, ei antanut nimeään julkisuuteen. Toki ovat jo rahanmyötä eronneet on 

Vierailija
6/16 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on miten ne rahat on saatu. Sijoittamalla, yritystoiminnalla ymsyms. Aina löytyy joukko ihmisiä joiden mielestä omaisuus pitäisi verottaa pois ja jakaa heille.

Vierailija
7/16 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan näin jos tiedetään paikkakunta jonne voitto tuli ja naapurin ruosteinen mondeo vaihtuu yli sadantonnin maasturiin, niin ei siinä ole vaikeaa laskea 1+1. Itse tiedän yhden tälläisen tapauksen miten voittaja saatiin selville. Tietenkin jos jatkat samanlaista elämäntyyliä etkä osta mitään kallista niin kukaan ei tiedä.

Vierailija
8/16 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi seliiti että kyseessä on kateus ja vähävaraisten ajattelee olevansa oikeutettu toisen vähävaraisten onnenpotkuun koska tämä on ikäänkuin samaa joukkoa... 

Koska tämä on saanut rakkautensa onnenkantamoisena sitä ei ikäänkuin pidetä oikeutettuna että toinen vähävaraisten saa paljon rahaa ...siksi sille ilmaantuu ottajia ja kerääjiä jotka katsoo että tästä ilmaisesta rahasta osa kuuluu heille..

Vierailija
9/16 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin joskus 460000 euroa joka oli 1/5 potti. Pidin salassa vuoden muilta paitsi veljeltäni. Sitten kun olin ostanut auton niin salibandy joukkueeni kaverit ihmetteli mun uutta autoa ja sanoin että voitin lotossa jo lähes vuosi sitten. Lahjoitin mun salibandy joukkueelleni 10000 euroa että saatiin uusia pelipaitoja ja kausimaksuja maksettua.. Olin pelannut siinä 11 vuotta samassa joukkueessa.

Vierailija
10/16 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omin kunnassa myös eräs duunari sai valtavan voiton jackpotista...

Joutui myös itrisanoitumaan työpaikasta ja muuttamaan kunnasta pois ..jonnekin eteläsuomeen muutti missä saa rikkaana asua rauhassa 

Vierailija
11/16 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/16 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhden kaverin joka voitti 200000. Sitten sen tyttöystä alkoi pyytää siltä rahaa kaikkeen. Piti käydä etelässä monta kertaa  ja se kaveri osti auton sille tyttöystävälle. Vuodessa ne rahat oli kulutettu ja sen kaverin nainen jätti sen kaverini sen jälkeen.

Vierailija
13/16 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset  ja ääretön kateus kaikkea ja kaikkia kohtaan. Sekä sivistymättömät käytöstavat. Itsekeskeisyys MINULLE MINULLE MINÄ MINÄ MINÄ. 

jne.

Vierailija
14/16 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voitin lotossa pääpalkinnon 90 luvulla.

Veikkaus neuvoi pankissa on sijoitusneuvojat.

Olin opiskelija, opintojen lopulla.

Ostin nykyisen kotimme, 3 sijoitusasuntoa, maksoin veljeni lainat ja vanhemmille remontin.

Veli maksaa mulle takaisin, aikoinaan 500 markkaa, nyt 100 e kk.

Kirjanpitäjä hoitaa kaikki

Veljen lapsille olen ostanut asunnot, tai ne on mun nimissä ja maksavat yhtiövastikkeet.

En oo hirveesti huudellut kenellekään voitoista ja ystäväpiirit ovat moneen kertaan vaihtuneet

Vierailija
15/16 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin nykyisen kotimme, 3 sijoitusasuntoa, maksoin veljeni lainat ja vanhemmille remontin.

Veljen lapsille olen ostanut asunnot, tai ne on mun nimissä ja maksavat yhtiövastikkeet.

En oo hirveesti huudellut kenellekään voitoista ja ystäväpiirit ovat moneen kertaan vaihtuneet

Ootpa kitsas, siis et oikeestaan antanut MITÄÄN! Mutta esität että annoit. Et sä mitään antanut, jos asunnot on sun nimissä ja veli maksaa velkaa takas sulle!

Toki ei asuntoja pitäiskään antaa, mut ehkä joku loma tms

Vierailija
16/16 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootpa kitsas, siis et oikeestaan antanut MITÄÄN! Mutta esität että annoit. Et sä mitään antanut, jos asunnot on sun nimissä ja veli maksaa velkaa takas sulle!

Toki ei asuntoja pitäiskään antaa, mut ehkä joku loma tms

Miksi? Eihän he mitään voittaneet. Muiden rahoja on niin helppo jakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän