Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttöhuoneiden vastustajat, oletteko käyneet viime aikoina sairaalan päivystyksessä katsomassa millainen meno siellä on?

Vierailija
20.02.2025 |

Ne ovat täynnä narkkareita jotka hoidattavat paiseitaan sekä muita ongelmiaan ja normaaliväki istuu tunteja odottamassa vuoroaan. Eikö olisi parempi, että olisi ne käyttöhuoneet josta saisivat sitä hoitoa, eikä heidän tarvitsisi tukkia päivystystä?

Kommentit (347)

Vierailija
181/347 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihan syönti aiheuttaa syöpää. Miksi ihmeessä niillä olisi oikeus hankkia syöpä itselleen, vaikka maksavat veroja? Ei hoideta vauvoja tai lapsia. Niistä harva maksaa veroja. 

Sä taidat olla silleen spesiaalilla tavalla tyhmä trolli. Vauvojen ja lasten kuluista vastaa vanhemmat. Enimmäkseen nykyään lapsilla on terveysvakuutukset, niin käyvät yksityisillä. Narkkarit ovat pelkkä menoerä, joten menoerät on laitettava minimiin. Jos maksaa veroja, niin saa hoitoa. Yksinkertaista. Hoitolaitoksissa tehdään jo priorisointia siitä ketä hoidetaan ja ketä ei. 

Vierailija
182/347 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin kannattaisin vieroitushuoneita.

Ehkä jopa parin vuoden pakkovieroitusta peukun vetäjille ja aggressiivisille yksilöille.

Kummasti suomessa on vieroitushoitoon pääsy tehty liian vaikeaksi. Luuletteko ettei tunkua tai haluja narkeilla siihen ole???

Eipä ole varaa hyysätä narkkareita. Vieroitushoitoon voi mennä kunhan kustantaa sen itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/347 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu jos käyttöhuoneessa ottaa yliannostuksen? Onko oltava hoitovalmius tähän? 

Vierailija
184/347 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nistien ja juoppojen pitäisi päästä jonossa kaikkien ohi? Eiköhän alan ammattilaiset osaa tunnistaa ne elämäntapadeekut, joita ei kiinnosta  mikään muu kuin aineet. Samat naamat päivästä toiseen. Ei sellaisilla pitäisi olla mitään asiaa myöskään samoihin vuokrataloihin normiväestön kanssa eikä oikeutta mihinkään yhteiskunnan maksamiin tukiin, joilla ylläpitävät vain riippuvuuksiaan ja tukevat rikollisuutta.

Tällä maalla on aivan riittävästi huolia muutenkin. Mieluummin ne rahat maanpuolustukseen ja taloudelliseen kasvuun, jotta täällä olisi elettävä tulevaisuus, eikä niin, että huolehditaan zombeista ja niiden tukemista jengeistä.

Vierailija
185/347 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää että kunnon ihmiset joutuu jonottaan kun tollaset luuserit hoidetaan ensin. Mutta ei myöskään niille mitään käyttöhuoneita pidä rakentaa koska raha on kortilla ja on paljon paljon tärkeempääkin rahankäyttöä, esim. vanhukset, sairaat jne.

Vierailija
186/347 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu jos käyttöhuoneessa ottaa yliannostuksen? Onko oltava hoitovalmius tähän? 

Vois takahuoneessa olla kylmiö näitä varten ettei raato ala haista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/347 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu jos käyttöhuoneessa ottaa yliannostuksen? Onko oltava hoitovalmius tähän? 

Se on varmaan tarkoitus. Kysymys kuuluu että mistä saadaan henkilökuntaa tähän ja mitä sellaisen järjestäminen maksaa. Narkomaanien kanssa työskennellessä pitäisi varmaan olla kaksi työntekijää aina paikalla ja tuskin ympärivuorokautinen toiminta olisi mahdollista. 

Korvaushoidossa olevista monet hakevat lääkkeensä päivittäin eli tällaista toimintaa on ympäri Suomen. Helpointa käyttöhuone olisi järjestää terveyskeskusten ja A-klinikoitten yhteyteen mutta riittääkö yksi käyttöhuone pienellä paikkakunnalla ja montako pitäisi olla vaikka Helsingissä.

Vierailija
188/347 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu jos käyttöhuoneessa ottaa yliannostuksen? Onko oltava hoitovalmius tähän? 

Se on varmaan tarkoitus. Kysymys kuuluu että mistä saadaan henkilökuntaa tähän ja mitä sellaisen järjestäminen maksaa. Narkomaanien kanssa työskennellessä pitäisi varmaan olla kaksi työntekijää aina paikalla ja tuskin ympärivuorokautinen toiminta olisi mahdollista. 

Korvaushoidossa olevista monet hakevat lääkkeensä päivittäin eli tällaista toimintaa on ympäri Suomen. Helpointa käyttöhuone olisi järjestää terveyskeskusten ja A-klinikoitten yhteyteen mutta riittääkö yksi käyttöhuone pienellä paikkakunnalla ja montako pitäisi olla vaikka Helsingissä.

Tämän takia ehdoton ei käyttöhuoneelle. Näihin otuksiin ei pidä syytää yhtään rahaa. Pärjätkööt omillaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/347 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsänen jo aamutelkussa kertoi miksei toimi. Yleensä huumeisiin kuollaan aamuyöllä ja ne on kaikki hidasvaikutteisia et ihan se ja sama. 

 

turhaa rahan tuhlausta. 

Vierailija
190/347 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttöhuoneet voitaisiin kyllä avata poliisivalvonnassa. Kaikki jotka käyttävät siellä huumeita pitäisi pidättää ja tuomita käyttörikoksesta.

Juu. Kaikille voisi kirjoittaa sakkolapun. Varmasti maksavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/347 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukkua otetaan aina uusi annos jopa puolen tunnin välein. Eihän käyttöhuoneet toimi käyttäjille.

Vierailija
192/347 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttöhuoneet voitaisiin kyllä avata poliisivalvonnassa. Kaikki jotka käyttävät siellä huumeita pitäisi pidättää ja tuomita käyttörikoksesta.

Juu. Kaikille voisi kirjoittaa sakkolapun. Varmasti maksavat.

Mieluummin rangaistukseksi niskalaukaus narkoelukoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/347 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukkua otetaan aina uusi annos jopa puolen tunnin välein. Eihän käyttöhuoneet toimi käyttäjille.

Ja näistä päätyy hautaan nopeasti 😊 se on erittäin hyvä asia,.että Peukusta tullut niin suosittua. Tappaa talossa ja puutarhassa 😅

Vierailija
194/347 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkit ja holistit sekä lääkejuopot, jos nämä kaikki saataisiin maksamaan todellinen hinta hoidostaan, ei terveydenhuoltokriisiä olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
195/347 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeongelmahan korjataan kun saadaan porukka lopettamaan aineiden käyttö. Ei tekemällä käytöstä aina vaan helpompaa ja vaivattomampaa ja poistamalla sen haittavaikutuksia käyttäjiltä. Loogisesti tuo vaan lisää käyttöä ja samalla lisääntyy sekaisin sekoilevat ja riehuvat ja agressiiviset käyttäjät joka puolella.

Eli rautalangasta vääntäen: huumeiden ongelma ei ole se, että ne on kiellettyjä vaan se, että niitä käytetään ja kaikki ne vaikutukset mitä huumeilla on ihmisiin. 

Vierailija
196/347 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja noita pahempia terveysongelmia saisi estettyä kun on puhtaat välineet ja opastetaan oikea pistotekniikka.

Ja ei pistettäis huumeita.

Tai ei käytettäisi ollenkaan.

Vierailija
197/347 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu jos käyttöhuoneessa ottaa yliannostuksen? Onko oltava hoitovalmius tähän? 

Eikö olis parasta katsoa muualle ja antaa luonnon tehdä tehtävänsä? Oma päätös.

Vierailija
198/347 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää että kunnon ihmiset joutuu jonottaan kun tollaset luuserit hoidetaan ensin. Mutta ei myöskään niille mitään käyttöhuoneita pidä rakentaa koska raha on kortilla ja on paljon paljon tärkeempääkin rahankäyttöä, esim. vanhukset, sairaat jne.

Nuo käsittääkseni hoidetaan jonon ohi etteivät ala riehua.

Vierailija
199/347 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä voisi laittaa jollekkin saarelle ja antaa olla omissa oloissaan aivan kuten joskus tehtiin spitaalisille. Järjetöntä rahan tuhlausta hoitaa sellaisia, jotka haluat itse tuhota terveytensä.

Joku tarkoin vartioitu k18-kaupunki vois olla hyvä. Kaikki olisi steriloitava, etteivät lisäänny holtittomasti keskumenään saastansa keskellä. Pois ei pääse kuin hyvin pakottavasta syystä.

Vierailija
200/347 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja noita pahempia terveysongelmia saisi estettyä kun on puhtaat välineet ja opastetaan oikea pistotekniikka.

Yksikään huume ei paranna terveyttä. Käyttöhuoneilla saa aikaan vaan lisää käyttäjiä. Vielä opetetaan käyttötekniikkakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä