Pankkien toiminta ihan järkyttävää!
Missä vaiheessa Suomessa on annettu tällaisen tapahtua?? Eikö kukaan ole oikeasti yrittänyt vaikuttaa asiaan vuosien aikana?
Eli todellisuus iski päin näköä kun jouduin asioimaan pankin konttorissa maanantaina. Olivat ilman ilmoitusta lopettaneet pankkikorttini. Kortti siis debit, ei ole luottokortti. Minun kortti siis suljettiin ja uusi kortti tulee 2 viikon sisällä.
Ihmettelin pankkihenkilölle, että mitenhän nyt tulen toimeen?? Tilillä on kyllä rahaa mutta en pysty käyttämään sitä. Ennenkun vasta yli viikon päästä. Korttiin ja tiliin liitetyt sovelluksetkaan ei toimi, koska kortti on lopetettu.
Ajattelin, että koska olin kuitenkin PANKISSA niin voisin nostaa tililtäni käteisenä osan rahoista, että pärjään sen pari viikkoa. Mutta sekään ei käynyt, koska maanantaisin ei ko. pankissa ole kassapalveluita!! Vasta tänään torstaina pääsin nostamaan tililtä käteistä, että pääsin ruokakauppaan ja tankkaamaan auton.
Käsittämätöntä!
Kommentit (101)
Pelottavaksi mennyt tää yhteiskunta kun kaikki on pian "sähköistä asiointia" muka meidän elämää helpottamaan!
Tänäänkin pankissa oli ihan valtavasti ihmisiä hoitamassa ihan perus asioitaan (laskunmaksut, selvittämään lainanlyhennys asioita jne). Näille kaikille on siis olemassa vaan 2 päivää viikossa!!??
Ei paljon helpota "sähköinen asiointi" mihin ollaan pyrkimässä, kun kaikilla ei ole siihen mahdollisuutta!! Eikä esim. minun asiaa voi hoitaa kun vaan pankissa??
AP
70-luvulla oli kampanja "palkka pankkiin". Jo silloin ennakoitiin ettei hyvä seuraa jos rengistä tehdään isäntä.
Minulla on neljä luottokorttia kolmesta eri pankista. Ei nykyään enää voi luottaa vain yhteen pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Luottokortti.
Ei tässä kai auttaisi vaikka olisi luottokortti vs debit kortti?? Eikä kaikki edes saa luottokorttia.
Miksi olivat ilman ilmoitusta lopettaneet pankkikorttisi?
Totta. Osa ehtii hätääntyä. Tämä rahasysteemi. Aika herätä?
Pidän suurimman osan varoistani käteisenä.
Vierailija kirjoitti:
Luottokortti.
Jos pankki päättää lopettaa korttisi kysymättä sinulta, varmaan voi tehdä sen luottokortillekin!?
AP
Minulle on käynyt aivan samoin. Ei minkäänlaista ilmoitusta ollut tullut asiasta.
Itselläni on kaksi tiliä. Eri pankeissa. Aika epätodennäköistä, että molemmat olisivat pois käytöstä samaan aikaan pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt aivan samoin. Ei minkäänlaista ilmoitusta ollut tullut asiasta.
Varmasti syy selvisi. Mikä se oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottokortti.
Jos pankki päättää lopettaa korttisi kysymättä sinulta, varmaan voi tehdä sen luottokortillekin!?
AP
Miksi sinun korttisi lopetettiin?
Miten jumal....... joku vielä luottaa että tili ja kortti vain yhdessä pankissa? Vähintään kahdessa pankissa täytyy olla ja kortit myös.
Miksi pankki lopettaisi kortin ilman ilmoitusta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pankki lopettaisi kortin ilman ilmoitusta?
Kortin tiedot varastettu tai maksut maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Miten jumal....... joku vielä luottaa että tili ja kortti vain yhdessä pankissa? Vähintään kahdessa pankissa täytyy olla ja kortit myös.
Koulussa opetettiin 80-luvulla että pitää keskittää yhteen pankkiin. Syyksi mainittiin että se oli edullista lainaneuvotteluissa. Tämä on varmaan se jäänne ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään et omista - hymyssä suin =)
Kyllä ja WEF eliitin ajama köyhdyttämisen agenda, great reset, et omista mitään ja olet onnellinen (WEF eliitin orjana). :)
Mitäpä foliohattu uliset, milloin hakeudut vapaaehtoisesti hoitoon?
Mitään et omista - hymyssä suin =)