Vanhentaako kalju ulkonäköä?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://i.imgur.com/AXK2UaK.jpeg
Päättele itse. Tismalleen sama mies tismalleen sama kuva, mutta toisessa kaljuuntunut.
Kyllä, näyttää 10-15 vuotta vanhemmalta.
Siksi iso osa hankkii hiussiirron jos rahaa löytyy (mikäli käy huono tuuri ja kaljuuntuu tosi karusti).
Hiustensiirrot on homoille.
Miten Elon Musk voi olla homo jos se sai jo 13. lapsensa viime viikolla ja luomuna?
Pötyä. Sijaissynnyttäjä ja petrimalja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päättele itse. Tismalleen sama mies tismalleen sama kuva, mutta toisessa kaljuuntunut.
Siksi iso osa hankkii hiussiirron jos rahaa löytyy (mikäli käy huono tuuri ja kaljuuntuu tosi karusti).
aika karu. 25v miesmallistakin tuli 40v setämies ilman hiuspehkoa.
itse vedän siiliksi ainoastaan siksi koska sillä säästää parturointikuluissa. enkä ole työpaikassa jossa se olisi imagohaitta
Siis säästämisen takia rumentaa itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Elon Musk voi olla homo jos se sai jo 13. lapsensa viime viikolla ja luomuna?
Homot saa lapsia keinohedelmöityksellä sijaissynnyttäjän avulla. Myös Musk. Ei äijä kykene lastentekoon.
Nuo naiset ovat itse sanoneet että synnytykset ovat tapahtuneet luonnollisesti, ja ovat seurustelleet Muskin kanssa vauvojen syntymän aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanhentaa se ja paljonkin. Tässä videossa näkee hyvin eron!
19v jannu näyttää reippaasti +35v, koska sillä lähti hiukset.
N22
Hyi että on muuten ruman näköinen nykyään. Menkää miehet hiustensiirtoon, jos on vaan mitenkään madollista pelastaa hiuksenne.
Onko kukaan nähnyt viime aikaisia kuvia Esa Pulliaisesta? Ei ole tukkaa ollenkaan ja painosta hävinnyt varmaan puolet pois. Käyttää silmälaseja ja näyttää kaljuineen kuihtuneelta Kekkoselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homot saa lapsia keinohedelmöityksellä sijaissynnyttäjän avulla. Myös Musk. Ei äijä kykene lastentekoon.
Nuo naiset ovat itse sanoneet että synnytykset ovat tapahtuneet luonnollisesti, ja ovat seurustelleet Muskin kanssa vauv
Älä yhtään puolusta tota homoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia vanhemmat miehet vie naiset. Kalju antaa kuvan johtajasta.
Tämä on totta. Kaikki 16-18v naiset haaveilevat Kekkosen näköisistä mahakkaista 58v miehistä.
Näin tästä myös unta talvella. Oli makoisaa kun naiset pyörivät ympärillä kuin hyrrä.
m58
16-18 vuotiaat ei ole naisia. Teinilapsia.
Nuorentaa. Ei näy oheneva päälaki eikä harmaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo naiset ovat itse sanoneet että synnytykset ovat tapahtuneet luonnollisesti, ja ovat seurustelleet Muskin kanssa vauv
Eikö kaikki synnytykset tapahdu luonnollisesti? Entäpä siittäminen, miten se on hoidettu?
Vanhentaa merkittävästi. Ainakin useamman kohdalla.
En miehenä ole kiinnostunut plastiikkakirurgiasta, mutta pitää myöntää, että hiussiirtoa voisin harkita, jos alkaisin kaljuuntua reippaasti alle 50-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vanhentaa merkittävästi. Ainakin useamman kohdalla.
Heikki paasonenkin näyttää kaljuna jotain 60 vuotiaalta. Ennen näytti 30 vuotiaalta.
Joillekin kalju sopii mutta aika harvoille. Itse kasvattelen pidempää tukkaa vaihteeksi. Sitten kun tekee mieli taas lyhyeksi niin leikkaa vaan koneella M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia vanhemmat miehet vie naiset. Kalju antaa kuvan johtajasta.
Tämä on totta. Kaikki 16-18v naiset haaveilevat Kekkosen näköisistä mahakkaista 58v miehistä.
Näin tästä myös unta talvella. Oli makoisaa kun naiset pyörivät ympärillä kuin hyrrä.
m58
Jos oikeasti olet 58v, sinun luulisi muistavan, että Kekkonen ei todellakaan ollut koskaan mahakas vaan kovakuntoinen mies. Ja toisekseen hän oli varsinkin kova naistenmies, mikä ei kyllä pelkästään asemalla selittynyt.
N53
Kalju vähemmän kuin harmaat hiukset. Eli homma tasaantuu viisikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajaa kaljuksi kun hiukset on kuitenkin paremman näköistä
Sun mielestä. Kaikki eivät ole samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin kalju sopii mutta aika harvoille. Itse kasvattelen pidempää tukkaa vaihteeksi. Sitten kun tekee mieli taas lyhyeksi niin leikkaa vaan koneella M43
Kivahan se on tyyliä vaihdella, jos tukka kasvaa. Toista se on meillä huonotukkaisilla tai täysin kaljuilla.
No sellainen suomalainen ohut hiustyyppi maantien ruskeana hailakkana värinä ja jollain onnettomalla hiusmallilla, joka on lisäksi usein kasvanut ylipitkäksi, niin ääääää. Sanoisin että miehen kannattaa kyllä vetäistä sellainen millin siili, ei ehkä täysin kalju, vaikkei sekään paha ole.