HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
Vierailija kirjoitti:
Kokematon mies on naisten silmissä kuvottava iljetys. Naisilla ei ole käytännössä mitään tarvetta tyytyä yli-ikäiseen miespoikaan kun kokeneita, ulospäinsuuntautuneita ja uraa luoneita miehiä on netti sekä oikea maailma täynnä.
Panomies on naisten silmissä kuvottava iljetys. Naiset ei halua huoripukkia.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas en halua miestä, joka on paappani ikäinen!
T:N20
Paappa? Kuulostaa ihan panemiselta. Minulla on pappa!
Katsoin youtubesta yhden Riston videon. En näe hänessä mitään erityistä vikaa. Joku turn off sieltä treffipalvelusta iskee naisten silmille, jos kukaan ei kiinnostu. Tai sitten Risto itse kiinnostuu vain hyvin pienestä joukosta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas en halua miestä, joka on paappani ikäinen!
T:N20
Paappa? Kuulostaa ihan panemiselta. Minulla on pappa!
Se oli vaan hauska sana Dubbiveljesten videolta! Minulla oikeasti kyseessä on ukki!
Vierailija kirjoitti:
Katsoin youtubesta yhden Riston videon. En näe hänessä mitään erityistä vikaa. Joku turn off sieltä treffipalvelusta iskee naisten silmille, jos kukaan ei kiinnostu. Tai sitten Risto itse kiinnostuu vain hyvin pienestä joukosta naisia.
Sierainkuva ja juntti profiiliteksti ehkä? Kaikki ei loista somessa vaan irl.
Vierailija kirjoitti:
Kokematon mies on naisten silmissä kuvottava iljetys. Naisilla ei ole käytännössä mitään tarvetta tyytyä yli-ikäiseen miespoikaan kun kokeneita, ulospäinsuuntautuneita ja uraa luoneita miehiä on netti sekä oikea maailma täynnä.
Monet naiset menevät siihen lankaan, että kun miehellä on aiempia suhteita ja hyvä asema töissä, niin mies on luonteeltaan muka automaattisesti hyvä. Se voi kuitenkin olla aivan päinvastoin. Samaan tapaan kokematon ja työtön mies voi olla aivan hyvin itsevarma ja mukava mies, joka tietää mitä haluaa eikä ota ketä tahansa naista.
Vierailija kirjoitti:
Onko incelismin taustalla kuitenkin suppea sanavarasto ja olematon lukuharrastus?
Alkaa näyttää siltä.
On mahdotonta päästä henkiseen tai emotionaaliseen yhteyteen sellaisen kanssa, jolle jo äidinkieli on ylivoimaista, kuten osalle ketjussa näkyy olevan.
Kieli on ihmisaivojen käyttöliittymä. Opetelkaa se. Lukekaa, äijät kirjoja.
Suosittelen lukemista kaikille miehille. Kannattaa aloittaa tästä:
https://archive.org/details/legalsubjection00baxgoog/mode/1up
Jumaliste, nää äijät ei osaa äidinkieltään. Ei ne tapakoulutusta tai kikkoja kaipaa vaan kirjaa päivässä muutaman vuoden. Naiset on 30 vuoteen mennessä lukeneet tuhansia kirjoja. Aivot toimii ihan eri kapasiteetilla kuin tyypillä, jonka äippä täyttää sen Kela-hakemukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on upeaa ettei naisia enää jaella miehille kuin karjaa. Omakin äitini kertoi, että hänen aikanaan oli vaan pakko valita joku, sinkuksi jääminen ei tullut kysymykseenkään
Onnettomasta liitosta syytti sitten kaikkea mahdollista, mutta ei koskaan tullut ajatelleeksikaan että ehkä miehiä ja naisia ei ole tarkoitettukaan asumaan yhteen
Mikä tässä on upeaa? vaikutat katkeralta. Vain sen takia koska äitisi teki väärän valinnan nuorempana, ei tarkoita sitä että _kaikille_ miehille automaattisesti jaettiin noin vaan naisia kuten karjaa tms.
Ennen vanhaan oli ihan yhtä paljon kilpailua ja hierarkiaa kuten nykyäänkin. Väittämäsi "oli pakko valita joku" kuulostaa enemmän siltä että äitisi oli liian heikko vastustamaan yhteiskunnan asettamia paineita ja normeja, joka taas kertoo huonosta itsetunnosta. Ei kannata projisoida liikaa hyvä rouv
Niin? Paine tuli mm. suvulta ja vanhemmilta, molempien osapuolten. En tajua yhtään mikä sinua hiertää. Nykyään nainen saa valita ja se tarkoittaa sitä, että kaikki halukkaat miehet eivät pariudu. Se vapaus valita elää sinkkuna vs. epämiellyttävän miehen patjana on upeaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on enemmän kuin naisia johonkin yli 60-vuotiaisiin saakka.
Joten ylimääräisiä miehiä on tuota nuoremmissa. Hylkymiehiä.
Naurettavaa tuoltakin pohjalta 65-vuotiaiden pappojen haaveilla nuorista naisista, kun näitä on vähemmän kuin ikäisiään nuoria miehiä.
Naisiahan on kuitenkin ihan faktisesti Suomessa enemmän kuin miehiä. Jos miehet eivät olisi iän suhteen niin kranttuja, kaikille löytyisi kumppani. Mutta eihän näille vanhat naiset ole edes naisia, ainoastaan ne 18-25-vuotiaat kaunottaret.
18-50 vuotiaissa miehiä on 50 000 enemmän.
Niin, naisia on lukumäärällisesti silti enemmän. Miksei yli 50-vuotiast naiset kelpaa, jos lapsiakaan ei hal
Mutta sittenhän yksinolosi johtuu vain siitä, että olet liian valikoiva, etkä anna kypsän naisen charmille edes mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset antako sääliä näille tapauksille. Sille on syynsä, jos naiset joka kerta päättävät ohittaa noita tyyppejä.
Tiedän henkilökohtaisesti pari tuollaista oman elämänsä ristoa, jotka vaikuttavat ihan ookoolta sen ensimmäisen sekunnin.
Jos ihmiset välttelevät sinua, vika on sinussa!
Empatia nyt ei maksa mitään. Periaatteessahan kaikki ihmisen ongelmat on tavalla tai toisella omaa syytä, mutta ei se ole syy lyödä lyötyä.
Kaikki ihmisen ongelmat ei ole "omaa syytä" (esim. lapsuuden kaltoinkohtelu, perinnöllinen sairaus, onnettomuus).
Aivot on oppiva elin. Terapiassa ne uudelleenkoulutetaan pois tuosta uhriutumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkärankaa on se, ettei lähde mukaan juttuihin, joihin kumppani sut haluaisi? Ouuuukei.
Oletko koskaan pohtinut, josko olet aika itsekeskeinen?
Mä olen käynyt mieheni kanssa esim. telttailemassa, harmonikkaristeilyllä (!), pitkillä pyöräilyillä ja purjehtimassa, vaikka en nauti erityisemmin mistään noista. Jos hän haluaa minut seuraksi niin totta hitokseen lähden.
Minä kävin pyöräilemässä ex-vaimoni kanssa, oikein varta vasten pyysin kun ajattelin, että olisi kivaa, kun oli kesä ja kaikki. Oli aika kurjaa. Hänellä kilpapyörä ja luontainen keskinopeus n. 35km/h, itselläni vaihteeton, joka saattoi juuri ja juuri kulkea 25km/h. Matka oli hieman päälle 100km. Kiukkuinen oli, kun ei päässyt sillä kertaa brassailemaan someen tuloksillaan. Samankaltainen tilanne oli 30km hiihtolenkillä. Pyöräiltiin joitain kuukausia myöhemmin eri osoitteisiin ja totesin, että olin muuttunut huomaamattani liian kiltiksi ja joustavaksi mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko incelismin taustalla kuitenkin suppea sanavarasto ja olematon lukuharrastus?
Alkaa näyttää siltä.
On mahdotonta päästä henkiseen tai emotionaaliseen yhteyteen sellaisen kanssa, jolle jo äidinkieli on ylivoimaista, kuten osalle ketjussa näkyy olevan.
Kieli on ihmisaivojen käyttöliittymä. Opetelkaa se. Lukekaa, äijät kirjoja.
Suosittelen lukemista kaikille miehille. Kannattaa aloittaa tästä:
https://archive.org/details/legalsubjection00baxgoog/mode/1up
mikä tuo on, joku incel-manifesti?
Miesten kannattaa jatkaa lukuharrastusta tästä:
se tyyppi (mies), joka aina laittaa viestiinsä hymiön (:D) tätä ketjua lukiessaan: 😡🤬😠😭🥺😫👶🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on upeaa ettei naisia enää jaella miehille kuin karjaa. Omakin äitini kertoi, että hänen aikanaan oli vaan pakko valita joku, sinkuksi jääminen ei tullut kysymykseenkään
Onnettomasta liitosta syytti sitten kaikkea mahdollista, mutta ei koskaan tullut ajatelleeksikaan että ehkä miehiä ja naisia ei ole tarkoitettukaan asumaan yhteen
Mikä tässä on upeaa? vaikutat katkeralta. Vain sen takia koska äitisi teki väärän valinnan nuorempana, ei tarkoita sitä että _kaikille_ miehille automaattisesti jaettiin noin vaan naisia kuten karjaa tms.
Ennen vanhaan oli ihan yhtä paljon kilpailua ja hierarkiaa kuten nykyäänkin. Väittämäsi "oli pakko valita joku" kuulostaa enemmän siltä että äitisi oli liian heikko vastustamaan yhteiskunnan asettamia paineita ja normeja, joka taas kertoo huonosta itsetunnosta. Ei kannata projisoida liikaa hyvä rouv
Vanhanpiian osuus ei todellakaan historiassa ollut mikään hääppöinen. Ennen naiselle oli käytännössä elinehto saada itselleen mies. Toista on ns velan elämä tänä päivänä, kun naisella on mahdollisuus hankkia se hyvä elämä ihan omin kätösin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen neitsyt mutta en kuitenkaan ole ollut ahterineitsyt sen jälkeen kun täytin 15.
M56
Ymmärrän 🥕
Ei ole tarvinnut turvautua porkkanaan tai muuhunkaan vastaavaan. Aina on löytynyt joku puutteessa oleva.
M56
No joo, mutta tuskin aina tarvitsee lähteä puolison menoihin mukaan.
Eri