HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
Mieheni ystävä on 38v ikisinkku mies. Hän on ainakin omaa silmääni miellyttävä, mukava mies, ja välillä mieheni kanssa ihmettelemme, miksei ole naisrintamalla menestynyt.
Mutta yksi asia selittää kaiken, itsevarmuuden puute ja ujous. Tämä kaveri pitää itseään niin onnettomana ja huonona, ettei lähde ulos deittailemaan. Deittiäpeissä ei uskalla heittäytyä ja jutella naisille. Olemme useiden illanviettojen aikana todistaneet, kuinka naiset lähestyvät häntä (!) ja silti herra onnistuu torppaamaan ne, usein lähestulkoon juoksemalla pois tilanteesta.
Hän on niin epävarma itsestään ja sabotoi ihan itse oman menestyksensä sillä, ettei uskalla ottaa riskiä, että voi sattua. Hän ei halua poistua epävarmuusalueeltaan. Ja sitä deittailu on, epävarmuusalueelle menoa ja toisille sydämen avausta. Ei sitä onnistu jos on kiinni kuin simpukka.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaa jatkaa lukuharrastusta tästä:
heh
ehkä inceliä ei tosiaan voi itseltään pelastaa
turha itkee jos tytöt ei tykkää kun aktiivisesti taistelet kaikkea sitä vataan
Oon Reiti, ja ihan totaalinen neiti!
Vierailija kirjoitti:
Moi! Oon Tintti, täys h*ntti!
no sepä söpöä kultsi 😙
Moroo!
Meikä on Eppu, lempi kehonosani peppu.
Vierailija kirjoitti:
Moroo!
Meikä on Eppu, lempi kehonosani peppu.
ihanaa, hani
Vierailija kirjoitti:
Onko incelismin taustalla kuitenkin suppea sanavarasto ja olematon lukuharrastus?
Alkaa näyttää siltä.
On mahdotonta päästä henkiseen tai emotionaaliseen yhteyteen sellaisen kanssa, jolle jo äidinkieli on ylivoimaista, kuten osalle ketjussa näkyy olevan.
Kieli on ihmisaivojen käyttöliittymä. Opetelkaa se. Lukekaa, äijät kirjoja.
Mitä jos opettelisit hieman kappalejakoa?
Olen Ari, ruuskean reiän ritari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millasiakoha naisia Risto ettii näistä deittisovelluksista? Useesti nää miehet itkee sitä kuinka kauniit naiset ei lähde niitten kaa ulos tai ei huomioi niitä, mutta ite eivät ees kato naisia, jotka eivät oo älyttömän hyvännäkösiä. Luulevat ite olevansa paremman näkösiä ja olettavat saavansa todella hyvännäkösen naisen. Voisivat saadakin rakkautta ja seuraa jos tekisivät vähän itsetutkiskelua.
Miksi on niin vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että Riston tyyppiset miehet eivät oikeasti saa keneltäkään naiselta tykkäyksiä deittisovelluksissa? Esimerkiksi kaikki näiden sovellusten julkaisemat tilastot kertovat hyvin selvästi, että pieni osa miehistä (10-15%) kerää lähes kaikki tykkäykset, loput ovat sitten niitä Ristoja.
Noissa deittisovelluksissa on selvästi vähemmän nais- kuin miesprofiileja ja osa profiileista ei ole edes aitoja. Lisäksi todella moni mies on sanonut "tykkäävänsä" jokaisesta naisprofiilista ja vasta sen jälkeen jos on saanut "vastatykkäyksen" katsoo tarkemmin onko kyseessä sellainen henkilö, jolle kiinnostaa lähettää edes viestiä. Eli "tykkäys" ei ole aito tykkäys. Toisaalta hyvin harva nainen tekee näin.
Pystynet itse (toivottavasti) päättelemään mitä tämä tarkoittaa lopputuloksen kannalta. Mutta jos et, niin väännän rautalangasta:
Vertaa seuraavia tilanteita:
Jos aitoja naisprofiileja olisi esimerkiksi 1/4 profiileista ja nainen keskimäärin tykkäsi vaikka joka 35. profiilista
ja toisaalta jos aitoja miesprofiileja olisi 3/4 profiileista ja puolet miehistä tykkäisi jokaisesta naisprofiilista sitä edes lukematta
niin mahtaisiko tosiaan tykkäysten määrä ja jakautuminen erota nais- ja miesprofiilejien kesken?
Terse! Olen Karlos, tulin kaapista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen näköinen mies. En tiedä onko naiset nykyisin ihan tajuttoman nirsoja vai miksi ei löydä ketään. Parisuhteen pitäisi kuitenkin perustua siihen, että on samat arvot ja samankaltaisia haaveita tulevaisuudelle. Mutta siihen on vaikea päästä, jos ei edes tutustu naisiin.
Olen oman puolisoni tavannut ilman mitään deittisovelluksia aikoinaan 15v sitten. Voi olla, etten olisi silloin häntä pelkän ulkonäön perusteella valinnut. Vaikea sanoa. Mutta henkisellä tasolla klikkasi ja kovaa. Minusta on aika häiriintynyt ajatus, että tehdään joku esikarsinta ulkonäön perusteella kuin vaatekaupassa ja sitten vasta aletaan tutustua syvemmin.
Homo sapiens sapiens on myös visuaalinen eläin. Olen ainakin itse miehenä ihan sataprosenttisen orja konventionaalisen kauniille naisille, en ole itse pystynyt koskaan irtaantumaan siitä että se alkuihastus po
Koskee myös naisia. Eikä ole luonnossakaan harvinaisuus, että naaraat valkkaa sen, jonka harja on tuuhein, sarvet komeimmat tai ja karva kiiltävin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ystävä on 38v ikisinkku mies. Hän on ainakin omaa silmääni miellyttävä, mukava mies, ja välillä mieheni kanssa ihmettelemme, miksei ole naisrintamalla menestynyt.
Mutta yksi asia selittää kaiken, itsevarmuuden puute ja ujous. Tämä kaveri pitää itseään niin onnettomana ja huonona, ettei lähde ulos deittailemaan. Deittiäpeissä ei uskalla heittäytyä ja jutella naisille. Olemme useiden illanviettojen aikana todistaneet, kuinka naiset lähestyvät häntä (!) ja silti herra onnistuu torppaamaan ne, usein lähestulkoon juoksemalla pois tilanteesta.
Hän on niin epävarma itsestään ja sabotoi ihan itse oman menestyksensä sillä, ettei uskalla ottaa riskiä, että voi sattua. Hän ei halua poistua epävarmuusalueeltaan. Ja sitä deittailu on, epävarmuusalueelle menoa ja toisille sydämen avausta. Ei sitä onnistu jos on kiinni kuin simpukka.
Tämä pätee sukupuolesta riippumatta. Joskus ihminen on itsensä suurin vihollinen.
Olen Mikki, lempivärini pinkki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et saanut sitä unelmiesi tyttöystävää 22-vuotiaana ja unelma ei ole muuttunut (esim. ikä muuttunut). Niin mikä on se todennköisyys että kymmenen vuoden jälkeen tapahtuu mystinen ihme?
Tämä on ainakin pätenyt kohdallani. Olen pitänyt ovea auki, jos sattuisi löytymään päihteetön, savuton jne. mies, mutta ei ole vielä vuosikymmentenkään jälkeen tullut vastaan. En aio silti tinkiä "vaateistani". Elän ensisijaisesti itelleni ja arvoni ja periaatteeni tulevat siksi ensin. Jos siihen joku olisi löytynyt, joka arvoni olisi jakanut, niin sitten ok. Muuten ei.
Miten tää oven auki pitäminen näkyy?
Tunnen kyllä monia savuttomia ja raittiiita miehiä, jotka tosin ovat nörttejä eivätkä kovin kiinnostuneita naisista.
Muakaan ei haittaisi, jos omaan elämääni tupsahtaisi jostain elämäntapaani sopiva viehättävä kumppani, mutta en tutustu missään uusiin ihmisiin saati että jaksasiin jossain sovelluksissa olla. Mut periaatteessa haluaisin suhteen ja olen asialle avoin.
Uskon monien sinkkujen parisuhdehaaveiden olevan samalla tasolla. Eli jos jostain vaivaa näkemättä tai pienellä vaivalla ja omalla mukavuusalueella pysymisellä löytyisi täydellinen kumppani niin hyvä. Mutta jos ei, niin omaa elämää eletään niin kuin eletään.
Eli oikeasti ei haluta tehdä mitään asian eteen, joten ei ihme, ettei tuloksia tulekaan. Tai se tekeminen on jotain tinderipeluu-haaveilua, mikä jo todistettavasti ei johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkärankaa on se, ettei lähde mukaan juttuihin, joihin kumppani sut haluaisi? Ouuuukei.
Oletko koskaan pohtinut, josko olet aika itsekeskeinen?
Mä olen käynyt mieheni kanssa esim. telttailemassa, harmonikkaristeilyllä (!), pitkillä pyöräilyillä ja purjehtimassa, vaikka en nauti erityisemmin mistään noista. Jos hän haluaa minut seuraksi niin totta hitokseen lähden.
Minä kävin pyöräilemässä ex-vaimoni kanssa, oikein varta vasten pyysin kun ajattelin, että olisi kivaa, kun oli kesä ja kaikki. Oli aika kurjaa. Hänellä kilpapyörä ja luontainen keskinopeus n. 35km/h, itselläni vaihteeton, joka saattoi juuri ja juuri kulkea 25km/h. Matka oli hieman päälle 100km. Kiukkuinen oli, kun ei päässyt sillä kertaa brassailemaan someen tuloksillaan. Samankaltainen tilanne oli 30km hiiht
Eli teillä oli kovin erilaiset arvot. Naiselle urheileminen oli tärkeää ja hän halusi panostaa siihen myös rahallisesti. Itse taas olet kenties kitupiikki, joka ei halua panostaa liikuntaharrastuksiin.
Moe! Meitsi on Artturi, koulun h*nttari.
Onko Risto itse kovin arka? Onko testosteronit alhaalla, että puuttuu urokselle ominainen aktiivisuus ja seksuaalisuus?