HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TAPPAKAA ITSENNE LUUSERIMIEHET!
Tälläisiä sankareita ne naiset. Saa kyllä hyvin tekemään mielen pysyä erittäin kaukuna
Pysy vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne Ristoa, mutta oon kerran käynyt deiteillä miehen kans, joka oli samanikäinen ja kokematon. Treffit alkoivat miehen avautumisella 'Jos tästäkään ei tuu mitään, niin sit mä en enää vastaa siitä mitä mä teen'
Koki aidosti, että naiset on kollektiivisesti vastuussa hänen yksinäisyydestään. Pelottava, ja oli sanomattakin selvää että poistuin heti.
Juuri näin eli pitäisi olla edes sitä teeskenneltyä itsevarmuutta.
Ei. Pitää olla terve itsetunto. Hyvä olisi myös osata äidinkielen käsitteitä että tajuaa näiden eron.
Itsevarma on typerä kukkoilija, joka kävelee nenä pystyssä lasiseinään.
Itsensä tunteva tietää millainen on, pyrkii parempaan ja hyväksyy itsensä ja muut. Se näyttäytyy tasapainona, avoimuutena, positiivisuutena. Armollisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi sallia moniavioisuus, silloin kansainväliset supermenestyjät voisivat pyörittää kymmentä perhettä samaan aikaan tai yhtä, jossa on useita vaimoja. Näin luontokin toimii ja kysyntä ja tarjonta kohtaavat.
Ja näin menestyneenä naisena osa haaremin naisena tarjoaisi minulle... niin mitä se tarjoaisi minulle?
No kivaa seuraa toisista naisista ja omaa rauhaa kun mies vonkaa muualla.
Ja tuohon "viihdyttävään seuraan" nyt sitten tarvitaan tuota siittävää ukkoa miten? 😅
Musta kuulostaa absurdilta, että olisin kovinkin hyvää pataa naisten kanssa, joita mun mies panee. Se ehkä sopii sinulle, mutta mulle toi ei kuulosta miltään narnialta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläisiä sankareita ne naiset. Saa kyllä hyvin tekemään mielen pysyä erittäin kaukuna
Pysy vaan
Eiköhän sinusta jokainen terve mies pysy erossa :D Ja se näkyy :D
Jos et saanut sitä unelmiesi tyttöystävää 22-vuotiaana ja unelma ei ole muuttunut (esim. ikä muuttunut). Niin mikä on se todennköisyys että kymmenen vuoden jälkeen tapahtuu mystinen ihme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi iso ongelma on, että monet nykynaiset haluavat miehen olevan itsensäkaltainen. Tämä taas on aika harvinaista. Toki jotkut miehet alkavat muokata itsestään toiveiden mukaista, mutta onko tämä luonteenpiirre pidemmän päälle naisen mieleen? En usko.
Sittenhän on tämä p a nomiesten joukko, joka osaa esittää olevansa naisen toiveiden mukainen, eli esitellään kesken olevaa villasukkaa siihen asti, että nainen menee ansaan. Sitten kun lyhyt suhde on ohi, nainen ajattelee, että kyllä niitä villasukka-keramiikkamiehiä todellakin on olemassa, minulle nyt sattui tällä kertaa pelimies kohdalle, mutta jospa seuraava virkkaisi pipoja ja olisi yksiavioinen.Tämä on yksi näistä naisten valheellisista väittämistä. Eivät naiset halua mitään tossukkaa sukan kutojaa.
100% varmasti naiset ei halua aggressiivista eikä katkeraa miestä. Kaikissa tuntemissani parisuhteissa mies ja nainen ovat myös ystäviä. Kyllä nämä kaikki todistettavasti parisuhteessa ovat miehet ovat mukavia. Ehkä viitisenkymmentä tunnen tai tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Old schoolityylillä sit, kaverien ja kaverien kaverien kautta tms. Mut jos vaan tuijottaa puhelimen sovelluksia, itkee tyynyyn ja katsoo parkkipaikalle niin voi olla vähän nihkeää.
Ei kestänyt kun muutama minuutti niin tuli tyypillinen empatiakyvytön nainen tänne antamaan "neuvoja" :D yrittäkää nyt mammat ymmärtää että kaikki eivät voi vetää old schoolilla jos kaveripiiri on todella pieni. Samoin artikkelissa tulee ilmi että hän on varsin ujo, ei sitä omaa persoonaa voi noin vaan muuttaa sellaseks "high energy" tyypiksi joka noin vaan ottaa kontaktia ihmisiin harrastuspiireissä, baareissa yms. Meitä on moneksi.
En itsekkään tykkää deittiapeista, mutta joissain tapauksissa ne ovat ainoa tapa päästä edes juttelemaan uusien ihmisten kanssa.
Nyt meni väärin, mä olen kyllä mies joka tuon kirjoitti. Ei se kaikkein pahimmille pökkelöille pelitä mutta kaveripiiri auttaa ja on auttanut nuorempana. Eikä tarvi olla mikään "high energy", kunhan osaa jostain jutella niitä näitä.
Miksei koskaan tehdä juttuja eläkeikäisistä, jotka ovat vieläkin tuossa tilanteessa? Minä olisin yksi heistä. M65
Kokematon mies on naisten silmissä kuvottava iljetys. Naisilla ei ole käytännössä mitään tarvetta tyytyä yli-ikäiseen miespoikaan kun kokeneita, ulospäinsuuntautuneita ja uraa luoneita miehiä on netti sekä oikea maailma täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on upeaa ettei naisia enää jaella miehille kuin karjaa. Omakin äitini kertoi, että hänen aikanaan oli vaan pakko valita joku, sinkuksi jääminen ei tullut kysymykseenkään
Onnettomasta liitosta syytti sitten kaikkea mahdollista, mutta ei koskaan tullut ajatelleeksikaan että ehkä miehiä ja naisia ei ole tarkoitettukaan asumaan yhteen
Mikä tässä on upeaa? vaikutat katkeralta. Vain sen takia koska äitisi teki väärän valinnan nuorempana, ei tarkoita sitä että _kaikille_ miehille automaattisesti jaettiin noin vaan naisia kuten karjaa tms.
Ennen vanhaan oli ihan yhtä paljon kilpailua ja hierarkiaa kuten nykyäänkin. Väittämäsi "oli pakko valita joku" kuulostaa enemmän siltä että äitisi oli liian heikko vastustamaan yhteiskunnan asettamia paineita ja normeja, joka taas kertoo huonosta itsetunnosta. Ei kannata projisoida liikaa hyvä rouva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mahtaa Ristolta sujua viestien vaihto äpeissä, kun kukaan ei ole vakuuttunut, että kannattaa edes kahvin verran tavata
Miehelle perinteinen kokemus on:
Mies - "Moi olet kaunis, miten on päivä mennyt tänään"
Nainen - *Vilkasee viestin* *Ylitunteellinen purkaus ja ghostaus jostain syystä*
Näin kummatkin pysyvät sinkkuina aikojen loppuun asti. Eli itse heittäisin kyllä palloa vähän naisten suuntaan tässä vaiheessa
Heitä vaikka seinään pallosi. Miehet tykkää kaikista, miehet kysyy kaikilta tuon. Seuraus: naista pommitetaan typerillä kysymyksillä, nainen poistuu Tinderistä.
Erotu massasta ja kerro lyhyesti itsestäsi ja päivästäsi. Anna itsestäsi sen sijaan että muun urpolauman lailla revit paloja irti naisesta.
Itse olen kyllä kuullut kerrottavan niin, että jos haluat olla kiinnostava, niin kysy asioita keskustelukumppanilta. Älä niinkään puhu itsestäsi, paitsi tietty kysyttäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi iso ongelma on, että monet nykynaiset haluavat miehen olevan itsensäkaltainen. Tämä taas on aika harvinaista. Toki jotkut miehet alkavat muokata itsestään toiveiden mukaista, mutta onko tämä luonteenpiirre pidemmän päälle naisen mieleen? En usko.
Sittenhän on tämä p a nomiesten joukko, joka osaa esittää olevansa naisen toiveiden mukainen, eli esitellään kesken olevaa villasukkaa siihen asti, että nainen menee ansaan. Sitten kun lyhyt suhde on ohi, nainen ajattelee, että kyllä niitä villasukka-keramiikkamiehiä todellakin on olemassa, minulle nyt sattui tällä kertaa pelimies kohdalle, mutta jospa seuraava virkkaisi pipoja ja olisi yksiavioinen.Tämä on yksi näistä naisten valheellisista väittämistä. Eivät naiset halua mitään tossukkaa sukan kutojaa.
Mä haluan miehen joka kutoo sukkaa jos haluaa, eikä piittaa paskoista mielipiteistä.
Miesten suurin ongelma on naispelon ohella muiden miesten pelko.
Sitä tunnet sinäkin ja ylläpidät omaa ja muiden heikkojen miesten syrjäytymistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terveisin jenna 100kg
Vai 130kg? :D
niin koska paino on ainoa ihmistä määrittävä tekijä
t kiltti mies
miksei kukaan pidä musta yhhyyy
Kyllä sitä fyysistä vetovoimaa pitää parisuhteessa olla että laihduta läski :D
ihmetyttääkö kilttiä miestä miksei suhun kukaan koe vetoa
vaikka oot tollanen tavallinen mies
ja niin kiltti
btw oon normaalipainoinen mies. muita ihmisiä pilkkaamalla en oo ikinä ketään onnistunut hurmaamaan
Olet tainnut erehtyä sillä olet nainen eikä tämä ole mikään deitti-palsta.
no, usko tai elä
ehkä tää netissä kiukuttelu sun tilanteeseen tuo jotain lohtua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 170cm työtön mutta iso maila 22cm niin on niitä laatu naisiakin ihmeellisesti riittänyt ihan akateemisesti koulutettujakin on ollut :D
Vedätkö melan esiin heti TInderissä?
Tässäkin taas oli av lisää kuinka paljon?
2cm.
Kunpa kaltaisiasi naisia olisi deittisovelluksissa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mun on vaikea ymmärtää sitä, että joku on tosiaan kiinnostunut vain kahdesta tai kolmesta harrastuksesta. Mä olisin kiinnostunut kokeilemaan niin monia eri harrastuksia, että jos pariutuminen olisi ollut siitä kiinni etten tapaa miehiä, ongelma olisi ollut helppo ratkaista."
Ketä kiinnostaa joku sähläävä tuuliviiri, joka ei ole missään hyvä?
Öh? Ensinnäkin harrastuksissa ei tarvitse olla hyvä. Toisekseen se että kokeilee joskus jotain ei normaali-ihmisellä ole mistään pois tai tee tuuliviiriksi.
No identiteetittömäksi ja intohimottomaksi se ainakin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän on tämä p a nomiesten joukko, joka osaa esittää olevansa naisen toiveiden mukainen, eli esitellään kesken olevaa villasukkaa siihen asti, että nainen menee ansaan. Sitten kun lyhyt suhde on ohi, nainen ajattelee, että kyllä niitä villasukka-keramiikkamiehiä todellakin on olemassa, minulle nyt sattui tällä kertaa pelimies kohdalle, mutta jospa seuraava virkkaisi pipoja ja olisi yksiavioinen.No jaa. Mä tiesin jo teininä kun olin muutamilla treffeillä perusäijien kanssa käynyt, että haluan avoimen miehen. Sellaisen joka lähtee kokeilemaan eri asioita ja suhtautuu elämään uteliaisuudella. Ei meidän tarvitse kä
Mä teen kompromisseja naiseni mieliksi aina silloin tällöin. Suhteen toimivuus vaatii kuitenkin sen, että hän sietää ilman suurta draamaa sen, että aina en lähde juttuihin mukaan. Se on sitten hänen oma valintansa, toteutaako suunnitelmansa yksin, kavereiden kanssa vai jättääkö välistä. Jos kumppani ei arvostaisi selkärankaani, olisi kenties entinen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten pitäisi pariutua ja hankkia lapsia heikomman aineksen kanssa kun pelkästään Tinderin avaamalla on satoja parempia ehdokkaita tarjolla? Jotain hyväntekeväisyyttäkö tässä pitäisi harrastaa? Helpoin tapa turvata lapsen tulevaisuus on hyvä geeniperimä, kasvatuksesta selviän tarvittaessa yksinkin ja seuraa saan avaamalla puhelimen. Teidän siirtonne.
Kaksi vanhempaa on huomattavasti parempi ratkaisu lapselle kuin yksi. Yksinhuoltajuus on hyvien geenienkin lapsille pelkkää miinusta. Sinulla myös kuulostaa olevan niin huonot geenit, että parhainkaan mies ei paljoa auttaisi.
On siis lapsen etu saada puolet geeneistään sohvalla vatsan kasvatusta harrastavalta epäkiinnostavalta ja kaljuuntuvalta hönöltä. Pääasia kun on kotona antamassa vähän "miehen mallia". Jotenkin uskallan arvella, että paremman geeniperimän saanut lapsi menestyy elämässä paremmin kuin se, jolla oli lapsuudessa isä sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän on tämä p a nomiesten joukko, joka osaa esittää olevansa naisen toiveiden mukainen, eli esitellään kesken olevaa villasukkaa siihen asti, että nainen menee ansaan. Sitten kun lyhyt suhde on ohi, nainen ajattelee, että kyllä niitä villasukka-keramiikkamiehiä todellakin on olemassa, minulle nyt sattui tällä kertaa pelimies kohdalle, mutta jospa seuraava virkkaisi pipoja ja olisi yksiavioinen.
:D
Hei, minulla ei edes mahdottomuus, että mies on itseni kaltainen! :D
Mm. tykkää videopeleistä ja animesta. Kaikki nörttiharrastukset plussaa.
En tykkää liian komeista tai liian suosituista tai liian kaikkien kaveri miehistä. Sellaiset herättävät minussa liikaa epäluuloa, enkä koe sopivani sellaisten kanssa yhteen ollenkaan.
Haluan sen tyypin, joka vetäytyy omiin oloihinsa juhlissa, ja on luokan yksinäinen susi. Itse olen yhtä epäsosiaalinen tapaus, nimittäin!
Ei tarvitse leipoa, kuten minä teen. Itse asiassa hyvä vaan, että ei leivo, koska minä tykkään tehdä niin vain itsekseni. Saa kyllä syödä sydämensä kyllyydestä.