HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
Erotu massasta ja kerro lyhyesti itsestäsi ja päivästäsi. Anna itsestäsi sen sijaan että muun urpolauman lailla revit paloja irti naisesta.
Te kun ette toisten miesten viestejä näe, uskokaa kun sanon: antaminen on se, millä mies erottuu.
"Toisessa ketjussa valitetaan kuinka miehet puhuvat itsestään eivätkä kysy naiselta mitään. 😂"
Niin? Nimenomaan se, että on kiinnostunut naisesta ihmisenä ja on utelias kuulemaan tämän ajatuksista, on sitä antamista. Ei se, että mainostaa itseään, kuin jossakin ostos TV:ssä. Eikä siinä vielä kaikki...
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä kuullut kerrottavan niin, että jos haluat olla kiinnostava, niin kysy asioita keskustelukumppanilta. Älä niinkään puhu itsestäsi, paitsi tietty kysyttäessä.
Katso sanakirjasta käsitemerkitykset:
Tervehtiminen
Keskustelu
Kuulustelu
Koska sulla menee nämä sekaisin.
Äläkä setäselitä jos nainen kertoo mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi iso ongelma on, että monet nykynaiset haluavat miehen olevan itsensäkaltainen. Tämä taas on aika harvinaista. Toki jotkut miehet alkavat muokata itsestään toiveiden mukaista, mutta onko tämä luonteenpiirre pidemmän päälle naisen mieleen? En usko.
Sittenhän on tämä p a nomiesten joukko, joka osaa esittää olevansa naisen toiveiden mukainen, eli esitellään kesken olevaa villasukkaa siihen asti, että nainen menee ansaan. Sitten kun lyhyt suhde on ohi, nainen ajattelee, että kyllä niitä villasukka-keramiikkamiehiä todellakin on olemassa, minulle nyt sattui tällä kertaa pelimies kohdalle, mutta jospa seuraava virkkaisi pipoja ja olisi yksiavioinen.No jaa. Mä tiesin jo teininä kun olin muutamilla treffeillä perusäijien kanssa käynyt, että haluan avoimen miehen. Sellaisen joka lähtee kokeilemaan eri asioita ja suhtautuu
Selkärankaa on se, ettei lähde mukaan juttuihin, joihin kumppani sut haluaisi? Ouuuukei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi iso ongelma on, että monet nykynaiset haluavat miehen olevan itsensäkaltainen. Tämä taas on aika harvinaista. Toki jotkut miehet alkavat muokata itsestään toiveiden mukaista, mutta onko tämä luonteenpiirre pidemmän päälle naisen mieleen? En usko.
Sittenhän on tämä p a nomiesten joukko, joka osaa esittää olevansa naisen toiveiden mukainen, eli esitellään kesken olevaa villasukkaa siihen asti, että nainen menee ansaan. Sitten kun lyhyt suhde on ohi, nainen ajattelee, että kyllä niitä villasukka-keramiikkamiehiä todellakin on olemassa, minulle nyt sattui tällä kertaa pelimies kohdalle, mutta jospa seuraava virkkaisi pipoja ja olisi yksiavioinen.Tämä on yksi näistä naisten valheellisista väittämistä. Eivät naiset halua mitään tossukkaa sukan kutojaa.
Näin siis jos uskoo naisia, mutta naiset haluavat oikeasti miestä eivätkä itsensä kopiota. Moni nuori mies on mennyt tähän naisten ansaan ja yrittää olla naisia.
Nämä liitot harvemmin kestävät. On raskasta, jos mies joutuu aina joustamaan, eikä voi olla oikeastaan koskaan oma itsenä. Yleensä nainen jättää lopuksi miehen.
Minusta olisi kiva jos mies olisi kokematon. Itse olen myös kokematon ja tuntuisi vähän tuhrulta ajatella, että mies on ollut jonkun muun kanssa ennen minua 💩
Mutta ei nyt ole absoluuttinen vaatimus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksulliset palvelut ovat suositeltavia. Miehen iällä tai ulkonäollä ei ole merkitystä. Tärkeää on vain, että on varaa maksaa palvelusta. Palvelun ja maksun jälkeen uloslähtiessä toivotetaan uudestaan tervetulleeksi. Etuna on sekin, että voi vaihdella palveluntarjoajaa. Käymällä samalla palveluntuottajalla voi saada kanta-asiakasetuna esimerkiksi joka kymmenennen käynnin maksutta. Palveluntuottaja tuntee tällöin asiakkaansa etukäteen. Ei mene toiveiden ja muun sellaiseen selvittämiseen aikaa, vaan päästään hommiin ilman viivytyksiä.
Käsittääkseni Risto halusi puolison ja perheen. Se on sitten siinä, kun paljastuukin, että Risto on käyttänyt maksullisia. Ei sellaista miestä kukaan halua puolisokseen.
Kaikkea ei kannata kertoa eikä kaikkeen kannata vastata totuudenmukaisesti - säästyy paljolta vaivalta varsinkin naisten kanssa. Sehän on yksinkertaisesti sosiaalisesti kyvytöntä vastata aina totuudenmukaisesti.
Saavatko myös naiset valehdella menneisyytensä miehelle? Jos mies toivoo naista, joka ei ole myynyt itseään tai vaikkapa harrastanut seksiä tiettyjen ihmisten kanssa, nainen voi vain valehdella että on ollut aina siveä, ja kaikki on sillä ok? Jos mies toivoo naista joka ei ole tehnyt abrttia, niin 10 abortin jälkeen nainen voi vain valehdella ettei ole tehnyt sellaista ja suhde toimii hyvin? Näinkö yksinkertaista ja hyväksyttävää tämä miesten mielestä on?
Itse näen asian aivan toisin. Jos jokin asia on toiselle kynnyskysymys, hänellä on oikeasti oikeus tietää totuus. Muuten häneltä riistää oikeuden valita kumppaninsa ja pakottaa hänet elämään valheessa. Se on aika iso rikos toisen ihmisen itsemääräämisoikeutta vastaan.
Katsoin hänen YouTube-videoitaan ja mun on vaikea uskoa tuota todeksi. Hän vaikuttaa juuri sellaiselta supliikilta kaverilta, jonka kanssa kaikki ajautuvat juttusille. Kenties naiset eivät ole siksi aloitteellisia hänen suhteensa, koska kuvittelevat hänen olevan jo parisuhteessa. Hän ei näytä eikä kuulosta pätkän vertaa reppanalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen näköinen mies. En tiedä onko naiset nykyisin ihan tajuttoman nirsoja vai miksi ei löydä ketään. Parisuhteen pitäisi kuitenkin perustua siihen, että on samat arvot ja samankaltaisia haaveita tulevaisuudelle. Mutta siihen on vaikea päästä, jos ei edes tutustu naisiin.
Olen oman puolisoni tavannut ilman mitään deittisovelluksia aikoinaan 15v sitten. Voi olla, etten olisi silloin häntä pelkän ulkonäön perusteella valinnut. Vaikea sanoa. Mutta henkisellä tasolla klikkasi ja kovaa. Minusta on aika häiriintynyt ajatus, että tehdään joku esikarsinta ulkonäön perusteella kuin vaatekaupassa ja sitten vasta aletaan tutustua syvemmin.
Homo sapiens sapiens on myös visuaalinen eläin. Olen ainakin itse miehenä ihan sataprosenttisen orja konventionaalisen kauniille naisille, en ole itse pystynyt koskaan irtaantumaan siitä että se alkuihastus pohjautuu melkein pelkästään ulkonäölle ja seksuaaliselle kiinnostukselle. Jollain tasolla kadehdin ihmisiä jotka eivät ole kovinkaan visuaalisia.
Selkärankaa on se, ettei lähde mukaan juttuihin, joihin kumppani sut haluaisi? Ouuuukei.
Oletko koskaan pohtinut, josko olet aika itsekeskeinen?
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvin ankara itselleen, persoonallisuudessa voi olla vaativuutta. Se vaativuus vaikuttaa (vaikka he ei itse yleensä usko sitä) niin että voi torjua toisen ihmiden jonkun pikkuasian takia tai tulkita murskaavan negatiiviseksi jonkun kommentin, joka oikeasti liittyy muihin asioihin. Yksinäisyys pahentaa näitä vääriä tulkintoja.
Tämä. Ei jonkun lehtijutun perusteella voi tietää millainen ihminen oikeasti on ja millaista hänen seurassaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on enemmän kuin naisia johonkin yli 60-vuotiaisiin saakka.
Joten ylimääräisiä miehiä on tuota nuoremmissa. Hylkymiehiä.
Naurettavaa tuoltakin pohjalta 65-vuotiaiden pappojen haaveilla nuorista naisista, kun näitä on vähemmän kuin ikäisiään nuoria miehiä.
Naisiahan on kuitenkin ihan faktisesti Suomessa enemmän kuin miehiä. Jos miehet eivät olisi iän suhteen niin kranttuja, kaikille löytyisi kumppani. Mutta eihän näille vanhat naiset ole edes naisia, ainoastaan ne 18-25-vuotiaat kaunottaret.
18-50 vuotiaissa miehiä on 50 000 enemmän.
Niin, naisia on lukumäärällisesti silti enemmän. Miksei yli 50-vuotiast naiset kelpaa, jos lapsiakaan ei halua? Miksi pitää olla niin ronkeli?
Vierailija kirjoitti:
Palstamiesten patenttiratkaisut naisille
- laihduta
- kasvata pitkä tukka, ja tietysti
- olet yliarvioinut "tasosi" (mitä ikinä se tarkoittaakin)
Ovatko nämä asiat kunnossa? Kas kun miehet ei muistuta Ristoa: Paranna tasoasi😆
Miehenä tason parantaminen on äärimmäisen vaikeaa.
Mitä esim Risto voi tehdä?
Hän voi laihduttaa ja treenata itsensä alusvaatemalliksi mutta se ei tule parantamaan tilannetta koska naiset viehättyvät vain geenikomeudesta eli
pituus ja naama.
Ainut mitä Risto voisi tehdä, mikä myös auttaisi on se, että hän opiskelisi itsellensä huippustatuksen esim ne ikuiset lääkärijuristin ammatit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on enemmän kuin naisia johonkin yli 60-vuotiaisiin saakka.
Joten ylimääräisiä miehiä on tuota nuoremmissa. Hylkymiehiä.
Naurettavaa tuoltakin pohjalta 65-vuotiaiden pappojen haaveilla nuorista naisista, kun näitä on vähemmän kuin ikäisiään nuoria miehiä.
Naisiahan on kuitenkin ihan faktisesti Suomessa enemmän kuin miehiä. Jos miehet eivät olisi iän suhteen niin kranttuja, kaikille löytyisi kumppani. Mutta eihän näille vanhat naiset ole edes naisia, ainoastaan ne 18-25-vuotiaat kaunottaret.
18-50 vuotiaissa miehiä on 50 000 enemmän.
Niin, naisia on lukumäärällisesti silti enemmän. Miksei yli 50-vuotiast naiset kelpaa, jos lapsiakaan ei halua? Miksi pitää olla niin ronkeli?
Koska en halua lähes oman mummoni ikäistä naista. T:M20
Onko incelismin taustalla kuitenkin suppea sanavarasto ja olematon lukuharrastus?
Alkaa näyttää siltä.
On mahdotonta päästä henkiseen tai emotionaaliseen yhteyteen sellaisen kanssa, jolle jo äidinkieli on ylivoimaista, kuten osalle ketjussa näkyy olevan.
Kieli on ihmisaivojen käyttöliittymä. Opetelkaa se. Lukekaa, äijät kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos et saanut sitä unelmiesi tyttöystävää 22-vuotiaana ja unelma ei ole muuttunut (esim. ikä muuttunut). Niin mikä on se todennköisyys että kymmenen vuoden jälkeen tapahtuu mystinen ihme?
Tämä on ainakin pätenyt kohdallani. Olen pitänyt ovea auki, jos sattuisi löytymään päihteetön, savuton jne. mies, mutta ei ole vielä vuosikymmentenkään jälkeen tullut vastaan. En aio silti tinkiä "vaateistani". Elän ensisijaisesti itelleni ja arvoni ja periaatteeni tulevat siksi ensin. Jos siihen joku olisi löytynyt, joka arvoni olisi jakanut, niin sitten ok. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksulliset palvelut ovat suositeltavia. Miehen iällä tai ulkonäollä ei ole merkitystä. Tärkeää on vain, että on varaa maksaa palvelusta. Palvelun ja maksun jälkeen uloslähtiessä toivotetaan uudestaan tervetulleeksi. Etuna on sekin, että voi vaihdella palveluntarjoajaa. Käymällä samalla palveluntuottajalla voi saada kanta-asiakasetuna esimerkiksi joka kymmenennen käynnin maksutta. Palveluntuottaja tuntee tällöin asiakkaansa etukäteen. Ei mene toiveiden ja muun sellaiseen selvittämiseen aikaa, vaan päästään hommiin ilman viivytyksiä.
Käsittääkseni Risto halusi puolison ja perheen. Se on sitten siinä, kun paljastuukin, että Risto on käyttänyt maksullisia. Ei sellaista mies
Saavatko?? Se laiva on seilannut jo, naiset VALEHTELEVAT.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan pohtinut, josko olet aika itsekeskeinen?
Mä olen käynyt mieheni kanssa esim. telttailemassa, harmonikkaristeilyllä (!), pitkillä pyöräilyillä ja purjehtimassa, vaikka en nauti erityisemmin mistään noista. Jos hän haluaa minut seuraksi niin totta hitokseen lähden.
Itse taas en halua miestä, joka on paappani ikäinen!
T:N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset antako sääliä näille tapauksille. Sille on syynsä, jos naiset joka kerta päättävät ohittaa noita tyyppejä.
Tiedän henkilökohtaisesti pari tuollaista oman elämänsä ristoa, jotka vaikuttavat ihan ookoolta sen ensimmäisen sekunnin.
Jos ihmiset välttelevät sinua, vika on sinussa!
Empatia nyt ei maksa mitään. Periaatteessahan kaikki ihmisen ongelmat on tavalla tai toisella omaa syytä, mutta ei se ole syy lyödä lyötyä.
Kaikki ihmisen ongelmat ei ole "omaa syytä" (esim. lapsuuden kaltoinkohtelu, perinnöllinen sairaus, onnettomuus).
Oi ja voi. Missäköhän maailmassa sä elät? Kyllä ihan tavis-Pena kelpaa. Itselleni suuri turnoff olisi ollut joku tupakoiva alkkiksen alku, jolla ei olisi ollut rahataitoja. Ja selvennyksen vuoksi, raha-asiani ovat olleet aina hyvässä kunnossa. Lisäksi mun vanhemmilta lainattiin rahaa asuntoa varten ja mulla oli auto. Että en ole lokkeilija ja hiljaisessa mielessä samaa toivoin puolisolta.