Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2235)

Vierailija
561/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on miesvaltaisella alalla, harrastaa miestyyppisiä asioita ja kaikki kaverit on miehiä niin niitä naisen kohtaamisen mahdollisuuksia on aivan liian vähän. Pitäisi mennä harrastuksiin ja tapahtumiin joissa on miehiä ja naisia, naisia mieluummin vähän enemmän, eikä pelkkiä perheellisiä.

oon aina ihmetellyt tätä kuinka aktiivisesti vältellään kaikkea kontaktia naisiin ja sitten ihmetellään miksei siunaannu tyttöystävää

Niinpä. Ei sitä asiaa kannata tinderin ja muitten deittisovellusten varaan jättää, niissä on paljon enemmän miehiä kuin naisia ja tosi iso osa etsii seksikumppania. Semmoiset tämän tyyppisille kavereille sopivat naiset ei todennäköisesti ole siellä tinderissä kun ovat kyllästyneet seksinvonkaajiin ja kalukuvanlähettelijöihin. 

Vierailija
562/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iso ongelma on, että monet nykynaiset haluavat miehen olevan itsensäkaltainen. Tämä taas on aika harvinaista. Toki jotkut miehet alkavat muokata itsestään toiveiden mukaista, mutta onko tämä luonteenpiirre pidemmän päälle naisen mieleen? En usko.

Sittenhän on tämä p a nomiesten joukko, joka osaa esittää olevansa naisen toiveiden mukainen, eli esitellään kesken olevaa villasukkaa siihen asti, että nainen menee ansaan. Sitten kun lyhyt suhde on ohi, nainen ajattelee, että kyllä niitä villasukka-keramiikkamiehiä todellakin on olemassa, minulle nyt sattui tällä kertaa pelimies kohdalle, mutta jospa seuraava virkkaisi pipoja ja olisi yksiavioinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TAPPAKAA ITSENNE LUUSERIMIEHET!

terveisin jenna 100kg

Vai 130kg? :D

niin koska paino on ainoa ihmistä määrittävä tekijä

t kiltti mies

miksei kukaan pidä musta yhhyyy

Kyllä sitä fyysistä vetovoimaa pitää parisuhteessa olla että laihduta läski :D

Vierailija
564/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mahtaa Ristolta sujua viestien vaihto äpeissä, kun kukaan ei ole vakuuttunut, että kannattaa edes kahvin verran tavata

Miehelle perinteinen kokemus on:

Mies - "Moi olet kaunis, miten on päivä mennyt tänään"

Nainen - *Vilkasee viestin* *Ylitunteellinen purkaus ja ghostaus jostain syystä*

Näin kummatkin pysyvät sinkkuina aikojen loppuun asti. Eli itse heittäisin kyllä palloa vähän naisten suuntaan tässä vaiheessa

Heitä vaikka seinään pallosi. Miehet tykkää kaikista, miehet kysyy kaikilta tuon. Seuraus: naista pommitetaan typerillä kysymyksillä, nainen poistuu Tinderistä.

Erotu massasta ja kerro lyhyesti itsestäsi ja päivästäsi. Anna itsestäsi sen sijaan että muun urpolauman lailla revit paloja irti naisesta.

Te kun ette toisten miesten viestejä näe, uskokaa kun sanon: antaminen on se, millä mies erottuu.

Toisessa ketjussa valitetaan kuinka miehet puhuvat itsestään eivätkä kysy naiselta mitään. 😂

Vierailija
565/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sentään :D  

Vierailija
566/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se ujous teettää. Toisaalta jos tekee bussikuskijuttuja someen ei oo sikäli kovin ujo. 

Vierailija
567/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne Ristoa, mutta oon kerran käynyt deiteillä miehen kans, joka oli samanikäinen ja kokematon. Treffit alkoivat miehen avautumisella 'Jos tästäkään ei tuu mitään, niin sit mä en enää vastaa siitä mitä mä teen'

Koki aidosti, että naiset on kollektiivisesti vastuussa hänen yksinäisyydestään. Pelottava, ja oli sanomattakin selvää että poistuin heti. 

Vierailija
568/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten pitäisi pariutua ja hankkia lapsia heikomman aineksen kanssa kun pelkästään Tinderin avaamalla on satoja parempia ehdokkaita tarjolla? Jotain hyväntekeväisyyttäkö tässä pitäisi harrastaa? Helpoin tapa turvata lapsen tulevaisuus on hyvä geeniperimä, kasvatuksesta selviän tarvittaessa yksinkin ja seuraa saan avaamalla puhelimen. Teidän siirtonne.

Kaksi vanhempaa on huomattavasti parempi ratkaisu lapselle kuin yksi. Yksinhuoltajuus on hyvien geenienkin lapsille pelkkää miinusta. Sinulla myös kuulostaa olevan niin huonot geenit, että parhainkaan mies ei paljoa auttaisi.

Vierailija
569/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei nettideittailu vain toimi. On ollut pakko etsiä sosiaalisia tapahtumia (ja paljon, ja erilaisia) joissa tavata uusia ihmisiä. 

Vierailija
570/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi iso ongelma on, että monet nykynaiset haluavat miehen olevan itsensäkaltainen. Tämä taas on aika harvinaista. Toki jotkut miehet alkavat muokata itsestään toiveiden mukaista, mutta onko tämä luonteenpiirre pidemmän päälle naisen mieleen? En usko.

Sittenhän on tämä p a nomiesten joukko, joka osaa esittää olevansa naisen toiveiden mukainen, eli esitellään kesken olevaa villasukkaa siihen asti, että nainen menee ansaan. Sitten kun lyhyt suhde on ohi, nainen ajattelee, että kyllä niitä villasukka-keramiikkamiehiä todellakin on olemassa, minulle nyt sattui tällä kertaa pelimies kohdalle, mutta jospa seuraava virkkaisi pipoja ja olisi yksiavioinen.

Tämä on yksi näistä naisten valheellisista väittämistä. Eivät naiset halua mitään tossukkaa sukan kutojaa.

Vierailija
571/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on enemmän kuin naisia johonkin yli 60-vuotiaisiin saakka. 

Joten ylimääräisiä miehiä on tuota nuoremmissa. Hylkymiehiä. 

Naurettavaa tuoltakin pohjalta 65-vuotiaiden pappojen haaveilla nuorista naisista, kun näitä on vähemmän kuin ikäisiään nuoria miehiä.

Naisiahan on kuitenkin ihan faktisesti Suomessa enemmän kuin miehiä. Jos miehet eivät olisi iän suhteen niin kranttuja, kaikille löytyisi kumppani. Mutta eihän näille vanhat naiset ole edes naisia, ainoastaan ne 18-25-vuotiaat kaunottaret.

18-50 vuotiaissa miehiä on 50 000 enemmän.

Mutta kaikenikäisiä naisia yhteensä on enemmän kuin miehiä. Eli miesten pitää vain lakata olemasta iän suhteen niin kranttuja.

Vierailija
572/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 170cm työtön mutta iso maila 22cm niin on niitä laatu naisiakin ihmeellisesti riittänyt ihan akateemisesti koulutettujakin on ollut :D 

Vedätkö melan esiin heti TInderissä?

Taitaa sekä mela että muu siihen liittyvä olla mielikuvitusta. Joillain pojilla valitettavasti on tuota narsismiin liittyvää mytomaniaa.

M52, arvatkaa ala.

Vierailija
573/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Miehethän vihaavat naisia. Miehet itse uhoavat miten akka on vain reikä ja eläin, ja miten mies pettää aina. Miksi tuollainen kaksinaamainen kiusaaja mitään suhdetta ansaitsee? Se järki käteen, kiitos.

Miehet syyttävät rai*kauksesta ja ta*osta naisuhria mutta itse vikisevät tällaisista asioista! Mies on kaksinaamainen käärme ja iloitsen kun jäätte yksin :)

Miten teitä voisi deitata kun pelkkä huoneessa olo kanssanne oikeuttaa mielestänne rai*kaukseen? Ja sitten vingutte kun seuraa ei ole? OMA VIKA!

Ah että nautin kun jäätte yksin.

Vierailija
574/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat pitää turpansa kiinni ja lopettaa uhriutumisen "naisten nirsoudesta".

Minä olen 28-vuotias nainen enkä ole koskaan saanut seksiä. Ikinä. Olen normaalipainoinen, ihan tavallisen näköinen, käytän tavallisia vaatteita, hengitys ei haise, hygienia on kunnossa ja mitään isompaa vikaa minussa ei ole. Miehet vain hymyilevät ja puhuvat kivasti, pyytävät jopa treffeille mutta eivät halua seksiä.

Vierailija
575/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, että miehet ovat niin laiskoja, että ovat ulkoistaneet parinhaun nettisovelluksiin. Makaavat kotona ja odottavat, jos joku huolisi. Kyllähän siinä helposti vierähtää vuosikymmen jos toinenkin. 

Mitäs te naiset sitten teette?

Opiskellaan ja työllistytään. Harrastetaan. Hankitaan lapsia ja mieskin, jos huvittaa. Ei ole pakko. Eletään mielekästä elämää.

Eikä volista medioita turvoksiin.

Tyttäreni esim on Erasmus-vaihdossa Slovakiassa ja palaa sen jälkeen  yliopistolle töihin koodaamaan käyttöjärjestelmää kvanttitietokoneelle työryhmässä, jossa on ainoa nainen. 17 miestä eri puolilta maailmaa. 

Pojat hengaa poikasakissa 30-vuotiaaksi ja alkaa sitten ihmetellä, miksei ole naisseuraa. No kun

Naisten elämä vaikuttaa uskomattoman helpolta. Miehelle naisen tai lapsen hankkiminen ei ole mikään "jos huvittaa" -juttu, vaan jos niitä haluaa (useimmat miehet ja naiset haluavat perheen), niin pitää tehdä hirveästi töitä ja todennäköisyys jäädä kokonaan ilman on nykyään suuri. Se ei ole miehelle mikään sellainen valinta, että ostan karkkia jos huvittaa.

Miehellehän se nimenomaan on helppoa, kun lasta ei tarvitse itse synnyttää. Ja kyllä miehelle on ihan yhtä paljon valinta, haluaako lapsia vai ei.

Vierailija
576/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mahtaa Ristolta sujua viestien vaihto äpeissä, kun kukaan ei ole vakuuttunut, että kannattaa edes kahvin verran tavata

Miehelle perinteinen kokemus on:

Mies - "Moi olet kaunis, miten on päivä mennyt tänään"

Nainen - *Vilkasee viestin* *Ylitunteellinen purkaus ja ghostaus jostain syystä*

Näin kummatkin pysyvät sinkkuina aikojen loppuun asti. Eli itse heittäisin kyllä palloa vähän naisten suuntaan tässä vaiheessa

Noin aloittaa 98% urpoista. "Hei, olet kaunis" :D

sit kun tajuat tuon miten huonoja ulosanniltaan suurin osa miehistä on, menestys noissa deittiapeissa nousee kymmenenteen potenssiin.

Hei, olet kaunis aloitus ei kyllä herätä yhdenkään naisen kiinnostusta. Persoonaton ja kuulostaa vähän vonkaukselta. 

Vierailija
577/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TAPPAKAA ITSENNE LUUSERIMIEHET!

terveisin jenna 100kg

Vai 130kg? :D

niin koska paino on ainoa ihmistä määrittävä tekijä

t kiltti mies

miksei kukaan pidä musta yhhyyy

Kyllä sitä fyysistä vetovoimaa pitää parisuhteessa olla että laihduta läski :D

ihmetyttääkö kilttiä miestä miksei suhun kukaan koe vetoa

vaikka oot tollanen tavallinen mies

ja niin kiltti

btw oon normaalipainoinen mies. muita ihmisiä pilkkaamalla en oo ikinä ketään onnistunut hurmaamaan

Vierailija
578/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Luin jutun, ja onhan myös Risto nirso. Eli ei sillekään kuka tahansa kelpaa. 

Vierailija
579/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo mies on tehnyt nuoruusvuosinaan jos ei ole koskaan edes halannut tyttöä? 

Ollut normaali tyttöjen hyljeksimä poika.  Tytöt päättävät ketkä kuuluvat joukkoon.

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Aloitteen voi tehdä ihan itse ja se saattaa tuoda mukanaan hyviä juttuja riippumatta siitä oletko suosittu vai et. Niin minullekin kävi :)

Tietenkin voi tehdä.  Suurin osa aloitteista ei johda mihinkään. 

Vierailija
580/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne Ristoa, mutta oon kerran käynyt deiteillä miehen kans, joka oli samanikäinen ja kokematon. Treffit alkoivat miehen avautumisella 'Jos tästäkään ei tuu mitään, niin sit mä en enää vastaa siitä mitä mä teen'

Koki aidosti, että naiset on kollektiivisesti vastuussa hänen yksinäisyydestään. Pelottava, ja oli sanomattakin selvää että poistuin heti. 

Juuri näin eli pitäisi olla edes sitä teeskenneltyä itsevarmuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan