HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvännäköinen nuori mies. Kummallista ettei tuollaisetkaan kelpaa. Mutta en välttämättä lähtisi jostain deittisovelluksista etsimään kumppania. Sieltä saa vain takkiinsa. Ja torjunnat, ne ihmiset muistaa ja ne alkaa määritellä sitten kaikkea, oli se sitten työnhaussa syrjäyttäminen tai deittimarkkinoilla.
32-vuotias ei ole nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista olen miettinyt, että kun lukee vaikkapa näitä Vauva-palstan kirjoituksia tai varmaan minkä tahansa keskustelupalstan juttuja, niin näissä ylikorostuvat puheet siitä, kuinka miehen pitää olla tietyn pituinen ja onko kalju komea vai ei, kuinka ylipainoisia naisia (mahd. ilkein sanankääntein kuvattuna) ei kukaan missään tapauksessa voi treffailla, miten pitäisi miehen olla alfa eikä beta (täysin hämäriä käsitteitä mulle), miten akateemiset eivät halua tavata duunareita jne jne.
Mistä tällaiset täysin epärealistiset ja tuulesta temmatut puheet ja käsitykset tulevat?
Jokainen aikuisen ihmisen järjellä ja kokemuksella varustettu yksilö tietää ja ymmärtää, että ihastumisessa on kyse paljon muustakin kuin siitä, onko joku 60 vai 75 kiloinen tai joku hemmetin alfa vai beta. Riittää ihan kun katsoo ympärilleen tai kävelee vaikka kaupungilla, niin voi todeta, että hyvin m
Se miksi tuo kaljuus ja pituus aina nousee keskusteluun, tulee miesten aloitteesta. He kun kuvittelevat, että naiset vaativat hiuksia ja 190cm vartta. Naiset yrittävät täällä kertoa, että pitävät kyllä kaljuja ja lyhyempiäkin kuumina. Yksittäinen ominaisuus siis ei ketään pilaa.
Naiset vaatii mitä vaatii ja varsinkin jossain deittiäpissä se yksittäinen ominaisuus voi ratkaista.
Mä oli ekan kerran pukilla 13-vuotiaana:)
T.Skäbä
Vierailija kirjoitti:
Risto tulee samaan yhteydenottojen vyöryn tämän jutun jälkeen.
Jos HS on fiksu, niin tekee seurantajutun puolen vuoden päästä, että mitä Ristolle kuuluu nyt? :-)
Ai kuten ensitreffit alttarilla-Miika?
Samanlainen mies, jota ei haluttu. Tuli Miikan mukaan vain liuta "tsemppiviestejä" naisilta miten "joku" hänestä saa ihanan miehen, muttei yhtä ainutta naista joka haluaisi tavata saatika mennä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan stressaa, Itselläni oli sama tilanne 28 vuotiaaksi asti. Sitten muutama pidempi suhde. Mutta totuus on, että seksi ja naiset on yli arvostettuja , mutta ymmärrän miksi sitä kaipaa kun ihmiset haluaa normaalin elämän kuin muilla, mutta esim. aamulenkki on parempaa kuin seksi.
Hirveä hypetys -> kiinnostus nousee koska FOMO. Pääset kokeilemaan -> voi olla pettymys; voi olla, että tykkäät.
Itse en jaksa naisten tunteiden vellomista hormonitoiminnan takia, sitä kuukausittaista kiukuttelua, jopa väkivaltaa. Joillakin sitä prinsessamaisuutta - ajattelevat, että heidän puoleltaan suhde on miehelle joku palkinto joka vaatii rakkauden todistamista joka toinen päivä. Suuri osa naisista on kylmiä ja tylyjä.
Itsekseen saa sisustaakin käytännöllisemmin ja paremmalla maulla ja laadulla kuin naistenlehtien kuvaston mukaan.
Ihan itte valkkaat niitä pinnallisia prinsessoja. :D
Ihan normaalin näköinen kaveri mut oisko syynä sijainti eli Kuopio? Nuis pikkukunnis tuppaa olemaan aina enemmän miehiä kuin naisia koska naiset muuttaa isoihin kasvukeskuksiin. Nyt Risto pakkaa kamat ja muuta etelämmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että täälläkin naiset hyvesignaloivat miten komea ja upea Risto on, mutta sitten kun pitäisi itse matchata tai mennä treffeille tämän kanssa (vaikka olisi itse sinkku) niin täysi hiljaisuus.
Hän ei ole tuhansien swaippausten jälkeen ollut yksilläkään treffeillä siksi, koska naiset ovat aina löytäneet jonkun häntä komeamman ja kiinnostavamman tapauksen noista äpeistä.
Se mitä hyvesignaloidaan julkisesti on täysin eri kuin se mitä nainen oikeasti itse tekisi tositilanteessa. Ja Riston deittihistoria paljastaa sen karun totuuden.
Niin, mistä kertoo se, että vaikka Risto on komea, niin naiset eivät ole lähteneet hänen kanssaan treffeille?
Miehen logiikalla siitä, että ne naiset ovat löytäneet vielä komeamman :D
Näin ajatteleva mies on itse niin ulkonäkökeskeinen, ettei pyst
Jos hän olisi oikeasti tinderin, badoon jne. naisten mielestä komea, hän olisi saanut viiden vuoden aikana irtoseksiä vähintään parikymmentä kertaa.
Sen sijaan hän on neitsyt jonka kanssa yksikään nainen ei ole halunnut edes treffeille.
Tulokset kertovat totuuden, ei nettikirjoittelu.
Tarkoittaa korkeintaan että naiset ovat saaneet viestejä komeammilta vonkaajilta. Risto ei saa edes mahdollisuutta kun muut ajaa edelle.
Vierailija kirjoitti:
Ristohan on kasvoiltaan tosi kivannäköinen mies, erityisesti huulet ja silmät kiinnittävät mun huomion. Surullista ettei vientiä ole ollut parisuhdemarkkinoilla.
Toivottavasti hänellä on muutakin elämää kuin työ ja koti. Jos aamulla hyppää töihin bussiin ja iltapäivällä bussista suoraan kotiin tietokoneen ääreen ja seuraavana päivänä samat kuviot, ei ihme ettei kontakteja ole. Pitää lähteä, tehdä, harrastaa, käydä jossakin, nähdä ihmisiä. Kirjastossa, kahvilassa, leffassa jne.
Turn offeja itselleni myös on, jos mies korostaa kokemattomuuttaan.
Jollekin se ehkä voi olla suloista ja sympaattista, mutta itselleni enemmänkin merkki saamattomuudesta ja säälittävyydestä.
Tuntuu oudolta, että nainen haluaisi miehen olleen monien muidenkin naisten kanssa, eikä vain heidän itsensä. Itselleni miehenä ei ole mikään erityisen positiivinen asia, jos tiedän naisen olleen monien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
T.Skäbä
en tiiä miks tää on joku brassailun aihe. itse en ainakaan ollut tuossa iässä vielä edes etäisesti kypsä seksiin. olis varmaan vaivaannuttavia kokemuksia vaan kannettavana jos tuollaiseen olis sillon päätynyt
Vierailija kirjoitti:
T.Skäbä
Ihan uskottavaa nimimerkiltä 'Skäbä'.
32-vuotias on ollut seurusteluiässä jo silloin kun deittisovellukset eivät olleet olemassa tai eivät ainakaan nykyisenlainen normi (tosin epäilen niiden suosion laskevan, onhan niissä jo nytkin niin paljon vähemmän naisia kuin miehiä). Risto ei voi neitsyydestään kyllä nykyistä deittailukulttuuria syyttää. N32
Jos mies tai nainen on vielä tuossa iässä kokematon, ilman omaa halua, on peli menetetty. Tuo ei voi olla vaikuttamatta ihmisen psyykeeseen. Todennäköisesti tuo jää painamaan mieltä, vaikka parisuhde tai yhden illan suhde löytyisikin. Parisuhteeseen tuo asia tuo omat ongelmansa vaikkei se päälle päin näkyisi.
Ei Risto ole ruma vaan ihan tavallisen näköinen mies.
Mutta jos mielenmaisema on persun, se tekee rumaksi ja vastenmieliseksi kenet tahansa.
Älä ole persu, mies.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalin näköinen kaveri mut oisko syynä sijainti eli Kuopio? Nuis pikkukunnis tuppaa olemaan aina enemmän miehiä kuin naisia koska naiset muuttaa isoihin kasvukeskuksiin. Nyt Risto pakkaa kamat ja muuta etelämmäksi.
Kuopiossa asuu 125 tuhatta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Jutussa Risto vihjaisi olevansa nirso. Veikkaanpa että tuosta löytyy syy ikisinkkuuteen. Tavoittelee todennäköisesti jotain missiluokan naista tai sitten on muuten kovat vaatimukset.
On ihan yleistä että juuri tuollaiset ja tuon näköiset miehet kiimailevat vain näistä sarasiepeistä ja sofiabelorfeista.
Lukekaa joskus missien vähäpukeisten kuvien kommenttikenttää, hinnatonta :D
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tai nainen on vielä tuossa iässä kokematon, ilman omaa halua, on peli menetetty. Tuo ei voi olla vaikuttamatta ihmisen psyykeeseen. Todennäköisesti tuo jää painamaan mieltä, vaikka parisuhde tai yhden illan suhde löytyisikin. Parisuhteeseen tuo asia tuo omat ongelmansa vaikkei se päälle päin näkyisi.
Peli on menetetty vasta kun se tipahtaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutussa Risto vihjaisi olevansa nirso. Veikkaanpa että tuosta löytyy syy ikisinkkuuteen. Tavoittelee todennäköisesti jotain missiluokan naista tai sitten on muuten kovat vaatimukset.
Tuskimpa vaan, mutta minkäs tekee jos ei jokainen nainen kiinnosta. Olisiko Ristolla muutakin kuin pillu mielessä?
Tai sitten ei ole muuta mielessä kuin nainen runkkuvälineenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopiossa asuu 125 tuhatta ihmistä.
125000 tuhatta
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole velvollisuutta olla miesten viihdyttäjiä, miehet pärjätköön keskenään
Miehillä ei ole velvollisuutta olla naisten rahoittajia, naiset pärjätköön keskenään.
..ainiin.
Uusi palstahullu on tämä, joka hokee siitoksia ja vertaa ihmisiä muihin lajeihin.
Jos nämä paviaanit edes tuntisivat biologiaa, niin he tietäisivät ihmisten (yhdessä muutaman muun kädellisen kanssa) poikkeavan monista muista nisäkkäistä siinä, ettei ihmisellä ole kiima-aikaa tai oikeammin se on koko ajan.