Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2235)

Vierailija
241/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista olen miettinyt, että kun lukee vaikkapa näitä Vauva-palstan kirjoituksia tai varmaan minkä tahansa keskustelupalstan juttuja, niin näissä ylikorostuvat puheet siitä, kuinka miehen pitää olla tietyn pituinen ja onko kalju komea vai ei, kuinka ylipainoisia naisia (mahd. ilkein sanankääntein kuvattuna) ei kukaan missään tapauksessa voi treffailla, miten pitäisi miehen olla alfa eikä beta (täysin hämäriä käsitteitä mulle), miten akateemiset eivät halua tavata duunareita jne jne.

Mistä tällaiset täysin epärealistiset ja tuulesta temmatut puheet ja käsitykset tulevat?

Jokainen aikuisen ihmisen järjellä ja kokemuksella varustettu yksilö tietää ja ymmärtää, että ihastumisessa on kyse paljon muustakin kuin siitä, onko joku 60 vai 75 kiloinen tai joku hemmetin alfa vai beta. Riittää ihan kun katsoo ympärilleen tai kävelee vaikka kaupungilla, niin voi todeta, että hyvin monenlaiset ja monennäköiset ihmiset pariutuvat hyvin monenlaisten ja monennäköisten ihmisten kanssa. 

Että haluaisin vain sanoa, että siellä deittisovelluksissa ja baaritiskillä tai kuoroharrastuksissa käy ihan tavallisia ja tavallisennäköisiä kumppania etsiviä ihmisiä. Pois turha riittämättömyyden tunne, joka varmaan syntyy sekä miehille että naisille näitä palstojen vihamielisiä viestejä lukiessa - Me riitetään kyllä ihan omana itsenämme. 

Uskalletaan tutustua ja ihastua <3

Vierailija
242/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole velvollisuutta olla miesten viihdyttäjiä, miehet pärjätköön keskenään

ei kai tässä viihdyttämisestä puhuta vaan parisuhteesta

'viihdyttäviä' naisiahan on netti pullollaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että täälläkin naiset hyvesignaloivat miten komea ja upea Risto on, mutta sitten kun pitäisi itse matchata tai mennä treffeille tämän kanssa (vaikka olisi itse sinkku) niin täysi hiljaisuus.

Hän ei ole tuhansien swaippausten jälkeen ollut yksilläkään treffeillä siksi, koska naiset ovat aina löytäneet jonkun häntä komeamman ja kiinnostavamman tapauksen noista äpeistä.

Se mitä hyvesignaloidaan julkisesti on täysin eri kuin se mitä nainen oikeasti itse tekisi tositilanteessa. Ja Riston deittihistoria paljastaa sen karun totuuden.

Mä lähtisin ja Risto toteaisi treffien jälkeen, ettei tunne kipinää.

Veikkaisin, että minun kanssani Risto ei edes lähtisi. 

Vierailija
244/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä Ristot ei taida ymmärtää, kuinka paljolta murheelta ovat säästyneet.

Tämä. Se, että ehkä joskus saa pilhanderia on aika pientä sen rinnalla, mitä huonoja puolia parisuhteessa on.

Vierailija
245/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin miehet vihaa ja sortaa naisia vuosisatojen ajan kehtaa yllättyä, kun naiset kääntävät selkänsä ja itsenäistyvät, kouluttautuvat ja pärjäävät omillaan

Vierailija
246/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan stressaa, Itselläni oli sama tilanne 28 vuotiaaksi asti. Sitten muutama pidempi suhde. Mutta totuus on, että seksi ja naiset on yli arvostettuja , mutta ymmärrän miksi sitä kaipaa kun ihmiset haluaa normaalin elämän kuin muilla, mutta esim. aamulenkki on parempaa kuin seksi.

Hirveä hypetys -> kiinnostus nousee koska FOMO. Pääset kokeilemaan -> voi olla pettymys; voi olla, että tykkäät.

Itse en jaksa naisten tunteiden vellomista hormonitoiminnan takia, sitä kuukausittaista kiukuttelua, jopa väkivaltaa. Joillakin sitä prinsessamaisuutta - ajattelevat, että heidän puoleltaan suhde on miehelle joku palkinto joka vaatii rakkauden todistamista joka toinen päivä. Suuri osa naisista on kylmiä ja tylyjä.

Itsekseen saa sisustaakin käytännöllisemmin ja paremmalla maulla ja laadulla kuin naistenlehtien kuvaston mukaan.

Vierailija
247/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussa Risto vihjaisi olevansa nirso. Veikkaanpa että tuosta löytyy syy ikisinkkuuteen. Tavoittelee todennäköisesti jotain missiluokan naista tai sitten on muuten kovat vaatimukset. 

Luultavasti juuri näin. 

Vierailija
248/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin miehet vihaa ja sortaa naisia vuosisatojen ajan kehtaa yllättyä, kun naiset kääntävät selkänsä ja itsenäistyvät, kouluttautuvat ja pärjäävät omillaan

Onko tämä sinun vuosisatojen henkilökohtainen kokemus miehistä?

Vierailija
249/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D ei saatana

nyt on imetty ideologiaa

Vierailija
250/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tosi järkyttynyt siitä, että esim nainen 50v ehdottaa Ristolle, että menee Pattajalle ja rahalla ostaa itselleen naisen. Miten nainen voi olla noin julma, että hänen mielestään joku (ilmeisesti) köyhä nainen joutaakin olla tälläisen miesten leikkikalu ja mies hyväksikäyttää toisen ahdinkoa siitä, että naisen pitää elättää ehkä perheensä antamalla kehonsa miesten käyttöön. Ja oikein kehoitetaan miestä tekemään tuollaista. Yhdenkään naisen ei pitäisi olla tuossa tilanteessa, että hänen kehoaan käytetään jokun miehen harjoituskappaleena seksielämään. 

Eikä tuollaisessa seksissä ole mukana tunnetta, jota oikessa seksissä pitäisi olla. Vaikka sinä menisit sänkyyn yhdenyön tuttavuuden kanssa, sekin on eri juttu, kuin maksettu seksi, koska silloinkin molemmat osapuolet sitä haluaa. Maksetussa seksissä se toinen os

Mä olen hyvätuloinen nainen ja mulla olis periaatteessa mahdollisuus ostaa seksipalveluita joltain komealta mieheltä, jos joku sellaisia tarjoaisi. Pyytää rahasta antamaan mulle orkkuja ja mä saisin tehdä hänen kropallaan mitä lystää, kunhan maksan. Ja hän esittää tykkäävänsä siitä.

Vielä jos ajatellaan, että hän ei ole saanut mitään muuta työtä ja hänen olisi pakko tehdä seksityötä elääkseen.

Mutta. Jokin tässä ajatuksessa vaan oksettaa niin perinpohjin, että tuolla tavalla hyväksikäyttäisin toisen ihmisen kehoa. Haluan seksin perustuvan vapaaehtoisuuteen. 

Vierailija
251/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Risto palstan kilttimies??

Niin, maailmassahan voi olla vain yksi kundi, jolla on tämä ongelma. 

Vierailija
252/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien yli 30v sinkkujen pitäisi vain lopettaa verojen maksaminen. Ette ole mitään velkaa yhteiskunnalle ja toisille ihmisille, jotka kohtelevat ja ajattelevat teidän olevan 2. asteen kansalaisia.

Vierailija
253/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät geenit lisääntyy ja huonot geenit karsiutuu pois.

Näinhän se menee kun katsoo koululaitoksia ja niiden oppilaita. Käyrät ei edes riitä kun kattoa hipoo :(

Vierailija
254/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hyvätuloinen nainen ja mulla olis periaatteessa mahdollisuus ostaa seksipalveluita joltain komealta mieheltä, jos joku sellaisia tarjoaisi. Pyytää rahasta antamaan mulle orkkuja ja mä saisin tehdä hänen kropallaan mitä lystää, kunhan maksan. Ja hän esittää tykkäävänsä siitä.

Vielä jos ajatellaan, että hän ei ole saanut mitään muuta työtä ja hänen olisi pakko tehdä seksityötä elääkseen.

Mutta. Jokin tässä ajatuksessa vaan oksettaa niin perinpohjin, että tuolla tavalla hyväksikäyttäisin toisen ihmisen kehoa. Haluan seksin perustuvan vapaaehtoisuuteen. 

mitä jos se toinen ihminen tekee tuota työtä vapaaehtoisesti ja omasta ilosta

Vierailija
255/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artikkelista jää kuva, että kukaan ei huoli häntä, koska hän on bussikuski. Ei taatusti ole siitä kiinni. Moni nainen on itse työtön. 

Onkohan niin, ettei hän itse edes huomaa niitä tavallisia naisia. Pitää naisina vaan sellaisia kunnon instabeibejä, jotka ovat todennäköisesti vain jotain feikkiprofiileja. Jos on todellisuudentaju vääristynyt, jos ole paljoa oikeiden naisten kanssa tekemisissä (tosin luulisi, että työssään näkee paljon tavallisia ihmisiä).

Nämä tämmöiset ulostulot ovat vähintään yhtä typeriä kuin inzellien ulostulot siitä, miten naisille kelpaa vain 25cm aisan omaava mega-alffa laatikkoleualla.

Vierailija
256/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussa Risto vihjaisi olevansa nirso. Veikkaanpa että tuosta löytyy syy ikisinkkuuteen. Tavoittelee todennäköisesti jotain missiluokan naista tai sitten on muuten kovat vaatimukset. 

Tuskimpa vaan, mutta minkäs tekee jos ei jokainen nainen kiinnosta. Olisiko Ristolla muutakin kuin pillu mielessä?

Vierailija
257/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että täälläkin naiset hyvesignaloivat miten komea ja upea Risto on, mutta sitten kun pitäisi itse matchata tai mennä treffeille tämän kanssa (vaikka olisi itse sinkku) niin täysi hiljaisuus.

Hän ei ole tuhansien swaippausten jälkeen ollut yksilläkään treffeillä siksi, koska naiset ovat aina löytäneet jonkun häntä komeamman ja kiinnostavamman tapauksen noista äpeistä.

Se mitä hyvesignaloidaan julkisesti on täysin eri kuin se mitä nainen oikeasti itse tekisi tositilanteessa. Ja Riston deittihistoria paljastaa sen karun totuuden.

Niin, mistä kertoo se, että vaikka Risto on komea, niin naiset eivät ole lähteneet hänen kanssaan treffeille?

Miehen logiikalla siitä, että ne naiset ovat löytäneet vielä komeamman :D

Näin ajatteleva mies on itse niin ulkonäkökeskeinen, ettei pysty ajattelemaan että muilla ihmisillä voi olla muit

Jos hän olisi oikeasti tinderin, badoon jne. naisten mielestä komea, hän olisi saanut viiden vuoden aikana irtoseksiä vähintään parikymmentä kertaa.

Sen sijaan hän on neitsyt jonka kanssa yksikään nainen ei ole halunnut edes treffeille.

Tulokset kertovat totuuden, ei nettikirjoittelu.

Vierailija
258/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risto tulee samaan yhteydenottojen vyöryn tämän jutun jälkeen.

Jos HS on fiksu, niin tekee seurantajutun puolen vuoden päästä, että mitä Ristolle kuuluu nyt? :-)

Vierailija
259/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista olen miettinyt, että kun lukee vaikkapa näitä Vauva-palstan kirjoituksia tai varmaan minkä tahansa keskustelupalstan juttuja, niin näissä ylikorostuvat puheet siitä, kuinka miehen pitää olla tietyn pituinen ja onko kalju komea vai ei, kuinka ylipainoisia naisia (mahd. ilkein sanankääntein kuvattuna) ei kukaan missään tapauksessa voi treffailla, miten pitäisi miehen olla alfa eikä beta (täysin hämäriä käsitteitä mulle), miten akateemiset eivät halua tavata duunareita jne jne.

Mistä tällaiset täysin epärealistiset ja tuulesta temmatut puheet ja käsitykset tulevat?

Jokainen aikuisen ihmisen järjellä ja kokemuksella varustettu yksilö tietää ja ymmärtää, että ihastumisessa on kyse paljon muustakin kuin siitä, onko joku 60 vai 75 kiloinen tai joku hemmetin alfa vai beta. Riittää ihan kun katsoo ympärilleen tai kävelee vaikka kaupungilla, niin voi todeta, että hyvin monenlaiset ja monennäköiset ihmiset pariutuvat hyv

Se miksi tuo kaljuus ja pituus aina nousee keskusteluun, tulee miesten aloitteesta. He kun kuvittelevat, että naiset vaativat hiuksia ja 190cm vartta. Naiset yrittävät täällä kertoa, että pitävät kyllä kaljuja ja lyhyempiäkin kuumina. Yksittäinen ominaisuus siis ei ketään pilaa.

Vierailija
260/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sinun vuosisatojen henkilökohtainen kokemus miehistä?

vahva tunne asiasta riittää :D

Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.